09:45 הדולר מוסיף 0.1% ונסחר סביב 3.49 שקלים

09:12 דיווח: נבדק חשד לפלילים נגד יו"ר הקואליציה דוד ביטן >>

08:27 אסיה: הניקיי עולה 0.25%, סיגפור יורדת 0.45%

08:26 מרים נאור לקראת פרישה: "לא ניתן לאיים על בית המשפט"

08:24 חיפה: אזעקה תישמע בשעה 10:05 במסגרת תרגיל צבאי

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

יואב קיש: "פנו אליי לא מעט אנשים ששמו את כספי הפנסיה שלהם ב-3 דירות זולות, החוק לא הגיוני ולא ישיג את המטרות"

קיש שמשמש כיו"ר ועדת הכנסת מתכוון להוציא את המיסוי המתכונן מחוק ההסדרים - והוא מסביר למה
 |  112
ניסיון קבורה?
Share
ממשיכה הביקורת על מיסוי מחזיקי 3 דירות ויותר. הבוקר (ה') יו"ר ועדת הכנסת, ח"כ יואב קיש (הליכוד) טוען כי הוא מתכוון להוציא מחוק ההסדרים את הסעיף להטלת מס על בעלי שלוש דירות ויותר. כמו כן, קיש מתכוון להוציא מחוק ההסדרים את הרפורמה בתקשורת הקווית, את המלצות הועדה לייעול ההימורים בספורט (שנועדו להפסיק בין היתר את ההימורים על מרוצי הסוסים בחו"ל) וכן את המלצות ועדת גורן בעניין אגף השיקום במשרד הביטחון.


חוק ההסדרים יועלה לשולחן הכנסת מיד לאחר החגים (ב-31 באוקטובר) ולאחר הצבעה בקריאה ראשונה יועבר לועדת הכנסת ברשותו של קיש ומשם יפוזר לוועדות. כיו"ר הוועדה, לקיש יש יכולת השפעה על סעיפי חוק ההסדרים שיאושרו עוד השנה כחלק מחוק התקציב, וכאלה שיישארו בוועדה לצורך בחינה במהלך 2017. כלומר ימוסמסו. ח"כ קיש אמר כי "חוק ההסדרים לא יישאר כפי שהוא אחרי שיונח בוועדת הכנסת בראשותי. בימים האחרונים העביר האוצר לכנסת את חוק ההסדרים. 80 סעיפים שהגיעו לפתחה של הרשות המחוקקת. לא ניתן להשלים את העבודה הזו בחודש וחצי ולכן אדאג כיו"ר ועדת הכנסת להיות שומר הסף של החוק ולהוציא ממנו סעיפים מורכבים שיעברו תהליך חקיקה רגיל".

וכך מספר הבוקר ח"כ יואב קיש בשיחה עם Bizportal: "פנו אליי לא מעט אנשים ששמו את כספי הפנסיה שלהם ב-3 דירות זולות בפריפריה שמניבות 6,000 שקל יחד מהשכרתן, ומשם רוצים לקחת כסף. אומרים לי באוצר שזה כדי שאנשים ימכרו דירות. מדובר בחוק לא שוויוני, ואני לא מכיר שאנשים שמכרו את הדירות שלהם כתוצאה ממיסוי. הטלת מס כדי שימכרו דירות הוא רעיון חסר כל הגיון וזה לא ישיג את המטרות". נזכיר כי השבוע התייחס גם יו"ר ועדת הכספים, משה גפני, לעניין המיסוי המתוכנן על דירה שלישית ואמר כי "חוק מיסוי דירה שלישית לא יעבור את ועדת הכספים. העלאת מס הרכישה לא הובילה להוזלה של מחירי הדיור.  במקום לטפל בשורש הבעיה, הפסקת ספסור המדינה בקרקעות, הגדלת ההיצע, מתעסקים במקומות הלא הנכונים". יו"ר ועדת הרפורמות, ח"כ אלי כהן מ'כולנו' התייחס לדבריו של גפני ואמר כי "נקדם את המיסוי על דירה שלישית תוך התאמות" - לכתבה המלאה.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

112 תגובות ב-62 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
62 שייקה 29/09/2016 11:25 מי בדיוק פנה אליך ? אולי התכוונת בכלל ל-ביבי ??? (ל"ת)
61 אזוב מצוי 23/09/2016 18:40 דירה שלישית
אדון קיש יקר קודם תקדים חקיקה להצהרת הון שקופה של כל חברי הכנסת מעניין כמה דירות לכל אחד וכסף ממשכורת של שכירים, היחידי שמנסה להוריד את מחירי הדיור ויוקר המחיה זה כחלון בבקשה אל תפריע לו הלא בפעם הבאה ירכיבו ממשלה כחלון ליברמן לפיד ואתה אני מקוה תחפש עבודה שלא מפריעה לה
60 שרון 23/09/2016 13:16 ואני שמתי את הפנסיה בשוק ההון
בא סילוואן סטיב שלוםוהשית עלי 25 אחוז מסלמה להפלותשימוסו גם בעלי הדירות ובגדולבכל מקרה המס על הבורסה ימית אותה בסוף
משקיע 24/09/2016 11:03 כחלון=גנב
המס בבורסה זה על הרווח לא על המקור לדעתי אין להטיל מס רכוש בכלל ואם רוצים לשנות את המס צריך לתת זמן של 5 שנים להתארגנות
59 יניב 23/09/2016 12:37 מטרת המיסוי העיקרית
מטרת המיסוי העיקרית היא להדוף את המשקיעים, למנוע סיבובים- כך בעלי שתי דירות לא "יבנו על דירה שלישית ורביעית". שנית, מדובר ב55אלף אנשים שהשקיעו/ירשו נכסי נדלן- לא צריך לתקוף אותם על כך אבל בטח לא לרחם. דבר אחרון, שמחתי לגלות שלאחרונה צצו כל מיני אנשי נדלן שמאד דואגים לפנסיונרים וגמלאים-מרגש...אין להם שום אינטרס אחר.... צבועיםםםםם נמאסתם
58 עם ישראל 23/09/2016 11:51 יישר כח גדול לח"כ קיש וגפני.העם אתכם.
תצילו אותנו מהגנב פחלון
57 כלכלן 23/09/2016 11:37 מזל שיש גם אנשים עם שכל כבר יש עליית שכירויות מטורפת
אבל אל תדאגו לא יספרו לכם את זה כחלון רוצה להתפס כרובין הוד רק שהוא שוכח שדירות זה לא סלולאר זה מוצר עם ביקוש קשיח הדרך היחידה להתמודד עם המשבר החמור זה הצפת השוק בדירות ובעיקר בדירות 3 חדרים למה הוא לא עושה את זה? לדעתי הוא לא באמת רוצה להוריד את מחירי הדיור הוא רוצה רעש וצלצולים
56 אורי 23/09/2016 11:20 איזה טיפש הקיש הזה לא יאומן
"פנו אליי לא מעט אנשים ששמו את כספי הפנסיה שלהם ב-3 דירות זולות בפריפריה שמניבות 6,000 שקל יחד מהשכרתן ומה עם תושבי הפריפרייה ? הם צריכים לשלם שכירות כל ימי חייהם כי אנשים מהמרכז רוצים עוד הכנסה ?
שייקה 29/09/2016 11:26 באמת האיש טיפש מוחלט (ל"ת)
משקיע 24/09/2016 11:04 רם
לא חסר דירות בפרפריה ותגיד תודה שמשקעים קונים וגורמים לתנופת בנייה כדי שיהיה לך איפה לגור
55 יפית 23/09/2016 11:09 ממליצה לקרוא בגוגל - סוד הנדל״ן ומעמד הביניים
חומר למחשבה
54 אבי 23/09/2016 10:13 מאיפה הקריצו את הח"כ מטעם הזה...
אף אחד לא מכיר...ואחרי שהכרנו יואיל לשבת בשקט.
53 יוסי 23/09/2016 10:12 שהפנסיונר ימכור את הדירה. מה הבעיה
הכסף יספיק לו ולדור הבא
משקיע 24/09/2016 11:06 לא נכון
קרנות הפנסיה יואכלו לו את הכסף בכל מיני קומבינות וגנבות ןגם הם משקעים בדירות
אבא 23/09/2016 13:19 שאבא שלך ימכור את הדירות שלו, ושניכם תשארו בלי כלום (ל"ת)
52 הרוב הדומם 23/09/2016 09:20 שתי דירות לא מספיקות לפנסיה?
כמו שאמרו לפניי, יש 50,000 בעלי הון עם חברים והשפעה בשילטון ו 3 מיליון או יותר מחוסרי דיור שרוצים דירה. 3 מיליון שימשיכו לבחור בכחלון. צריך סבלנות כי המחירים עומדים לרדת ובגדול !
חכם 24/09/2016 11:08 חוכמה
כחלון לא עובר את אחוז החסימה כי ניכשל בגדול התחלות הבנייה ירדו מחירי הדירות עלו והשכירות קפצה למרות שקיבל ארגז כלים מאמין שביבי יפטר אותו עוד שנה
מעין 23/09/2016 13:52 לא פקידון האוצר, 2 דירות לא מספיקות לפנסיה, הבנת????? (ל"ת)
אבא 23/09/2016 13:28 אז עכשיו אתה גם קובע לי ש5000 ש"ח מספיקים לי? מי אתה
בכלל שתתקצב אותי יא אפס????
שמעון 23/09/2016 10:15 מס על הדירות
2 דירות לא מספיק כי באחת אני גר אני בן 70 בשניה גר הבן שלי בחינם והשלישית אני מקבל 5600 ש״ח ומשלם מס חוץ מזה מה זה עינייך כמה דירות יש לי אני איבדתי את הורי לפני 35 שנה הייתי מוותר אבל מה אתה קומוניסט ואומר לי מה לעשות אתה כחלון פולקמן רחל עזריה ואלי כהן לא נמכור גירות שתתפוצצו
51 דליה 23/09/2016 08:48 מחזקת את ידיך...בדיוק המצב שלי (ל"ת)
50 אשר 22/09/2016 22:52 תבורך
אני אשתדל תמיד לעזור לך להצליח אני חבר ליכוד שמעריך מאוד אדם ישר שמקשיב לעם חבל שביבי נתן לדיקטטור אפשרות לרמות את העם אנחנו נילחם בכל האפשרויות נגד הדיקטטור בלי לב תצליח אדוני החבר כנסת היקר ברכות
49 יולנדה 22/09/2016 20:43 מה עם גילוי נאות של ח"כ בישראל?
קיש אתה ח"כ בכנסת ישראל לא בסטיונר בשוק. נראה לי שראוי שתתן גילוי מי האנשים שפנו אליך. חומר טוב ל 443
שלום 23/09/2016 13:29 וכמובן כול מי שלא מתאים לדעותיך זוכה להתקפות אישיות (ל"ת)
48 ג'ורדי 22/09/2016 19:55 דנוסיזם
50,000 עם מלא דירות, לעומת 3,000,000 בלי דירה אחת בלבד. עכשיו שימו לב לכמות הרעש, הלוביסטים, הח"כים, והתקשורת שמפעילים מעצמת 50 האלף. ישראל 2016. דנוסיזם
שלום 23/09/2016 13:31 החמישים אלף עבדו ושילמו מיסים וכמותם עוד כמה מיליונים
במדינה שבדרך לשם עם דירה שניה ודירות ירושה. עכשיו שימו לב לכמה ארס וקנאה של כמה עשרות פרזיטים שמחכים לקבל דירה במתנה ואם לא לפחות לפגוע באילו שהיו חרוצים.
47 מאיר 22/09/2016 19:32 דנוסיזם
השיטה במלוא הדרה התגלתה בחוק הזה (לא משנה אם הוא טוב או לא). יש פה קבוצת אינטרסים מצומצמת שמפיעלה רשת לוביסטים, ח"כ ובכירים בשוק ההון. במדינה מתוקנת זה היה נגמר במאות שנות כלא. ישראל 2016 = ברזיל
שלום 23/09/2016 13:31 אז אתה לא בעל אינטרס???????????? (ל"ת)
46 מנש 22/09/2016 19:27 אוהד דנוס
מישהו במקרה יודע בכמה דירות מחזיק אוהד דנוס??? מתי כבר מישהו רציני מרשויות החוק ירים את הכפפה ויפתח את התיבת פנדורה??
שלום 23/09/2016 13:32 אני כבר כמה זמן עוקב אחרי ההתקפות האישיות הפראיות על
כול מי שמנסה לטרפד את השחיתויות של האוצר.
45 יורם 22/09/2016 18:32 יש דירות
בכל מיני מחירים רק צריך לקנות אותם ולהתפשר על מיקום קומה איכות וכו. ישנם דירות גם במחיר של מאות אלפי שקלים. מי שאין לו שיואיל להתפשר. גם לפני 40 שנה כולם רצו ״ ארלוזורובה דיזנגובה״.
זוג צעיר 26/09/2016 11:02 או הו אנחנו מתפשרים! קומה רביעית בלי מעלית באזור מרוחק
ועדיין, עומדים באותו תור שלנו "משקיעים" שמוכנים לשלם הרבה יותר כדי לזכות במסלול השקעה עם רווחים נקיים ממס. שבוע אח"כ יש שלט להשכרה ואנחנו הולכים להתפשר על מקום אחר וחוזר חלילה.
44 אור לגויים 22/09/2016 16:54 הכל בגלל איש קטן אחד ??
מי זה היואב קיש הזה, האם אידיוט אחד יכול לעצור תכנית שלמה של משרד ממשלתי. הפכנו למדינת בננות, של העולם הרביעי, פנו אליו כמה חברים אינטרסנטים אז הוא הקיש החליט לגנוז את התכנית. לא עאומן כי יסופר!!
43 מוטי442 22/09/2016 15:55 אינני מבין את כחלון. אולי מישהו מסוגל להסביר לי. כנסו.
המיסוי אינו מוסיף אף דירה לשוק. בכל הדירות שכחלון רוצה שבעליהם ימכרו, גרים כיום אנשים בשכירות. אם הדירות ימכרו, יכנסו קונים ויזרקו החוצה השוכרים. ייווצר חוסר של דירות לשכירות ומחירי השכירות יעלו. אז מה מועילה שיטת כחלון?
שוכר אמת 26/09/2016 11:05 אתה אמיתי? מי שיקנה את הדירות שיכנסו לשוק בהמוניהן יהיו
אותם אלו שעד היום שכרו כי לא הצליחו להתמודד על רכישת דירה בגלל אספני הנדל"ן שנלחמו על כל דירה כדי לייצר לעצמם נתיב קל של הכנסה פתורה ממס.
שלום 23/09/2016 13:34 זאב בעור כבש-רפובליקת בננות במסווה כאילו סוציאליסטי
לטובת בעלי ההון שלטון.
שלום 23/09/2016 13:33 צודק, הפכנו לרפובליקת בננות מושחתת, שמטקבקת צביעות
לטובת בעלי ההון שלטון.
אלי 22/09/2016 16:29 מס על דירות
מה קשור משכירי דירות פטורים ממס הכנסה על 60000 שקלים בשנה וגם מעבר לזה הם ישלמו מס רק אם ירצו. לעומת זאת אין פטור כזה על ריבית מפקדון בבנק וגם מורידים לך מס בלי לשאול אותך . נראה לך צודק.?
שלום 23/09/2016 13:34 איפה אתה מקבל היום ריבית על פיקדון? ספר לנו שנרוץ לשם (ל"ת)
42 אלי 22/09/2016 15:54 מס על דירות
למען גילוי נאות תפרסם את הסיבה האמתית שאתה לא ורצה להעביר את החוק על דירה שלישית . כמה דירות יש לך ולחברך חברי הכנסת אתם וראש הממשלה מפוצצים בדירות בטח לא תעבירו את החוק משכר של 6000 שקלים אתם גובים מס אבל על מיליוני שקלים מדירות לא . כן אתם דואגים לעצמכם. קבלת בקשה מנתניהו לדאוג לשאול אלוביץ מבזק . חברים ההההההההההההההההההה. אתה יכול להגיד בלי סוף שזה לא מנתניהו . כמה אתה חושב שאנחנו מטומטמים תלקק לנתניהו ותהיה שר----------------------------------------
שלום 23/09/2016 13:35 הנה החלה חגיגת המתקפות האישיות. לצערכם אתם לא יכולים
לפטר אותו כמו שפיטרתם ממשרד האוצר כול מי שלא התכופף להון שלטון
41 הראשון! זו הכנסה 22/09/2016 15:24 יש למסות על דירה להשכרה, מהשקל
ואם ממסים דכר עבודה ובורסה, יש למסות גם דירות....מי שלא רוצה לשלם, שימכור,הוא בלאו הכי ירויח במכירת הדירה....
שלום 23/09/2016 13:36 תלמד קצת, גם הל עבודה יש פטור דומה. אם היית טורח לעבוד
לפעמים היית יודע....
40 רון 22/09/2016 15:09 כחלון
מס מס מס מס רכישה מס שבח מס כל העניים החרדים הדרפורים יישארו כאן מוכל ההון יצא לחול
39 אחד שהיה איתו בקורס 22/09/2016 14:38 אתה הצבעת בעד ביטול לימודי הליבה?
מבחינתי אתה שרוף. אין לך זכות להגיד את דעתך יותר על עלום. בושה. ודווקא החזקתי ממך, אז בקורס אי דם לקראת סוף שנות השמונים היית סבבה.. מה נהיה ממך. חבל..
שלום 23/09/2016 13:37 מה הקשר לנושא הכתבה חוץ משוב השמצות אישיות????? (ל"ת)
38 דור 22/09/2016 14:17 חוק מזיק.
חוק מיותר ומזיק לא יעמוד במבחן הבג"ץ ויפגע בעיקר במעמד הביניים חסרי הפנסייה.בהנחה שבעלי הנכסים ימכרו את הבית השלישי גם שם לא תהיה ישועה כי סביר להניח שהם יעברו למשקיעים חדשים ולא לחסרי הדיור עקב מצב הדירות ומקומם.(לא ראיתי זוג צעיר שמחפש דירה בשכונה ג.ד.בבאר -שבע).
37 להטיל מס על נדלן 22/09/2016 14:05 ולהוריד מס בשוק ההון (ל"ת)
36 איציק 22/09/2016 14:02 זה מס רכוש- צריך להפכו למס על הכנסה משכירות (ל"ת)
35 אני 22/09/2016 13:57 בדיוק בשביל זה הצבעתי כחלון ואמשיך להצביע כחלון!
כדי שאנשים כמוך התומכים בקפיטליזם חזירי לא יוכלו לעצור את חוקי המס הפוגעים בעשירי המדינה. בהצלחה לשר האוצר הטוב ביותר בעשורים האחרונים משה כחלון.
גשש בלש 22/09/2016 14:12 אתה מגיב בשכר מטעם כחולן
זה שקוף..
משה 22/09/2016 14:31 הוא לא מגיב בשכר הוא פשוט עוד עיוור לשרלטנות ..
הכחלונית
34 אזרח ותיק 22/09/2016 13:41 מריח לא טוב
כדאי לבדוק כמה דירות יש לו, או למקורבים לו.
בא 22/09/2016 13:50 הוא נער שליחויות!!! (ל"ת)
33 יוסי 22/09/2016 13:39 זה משנה שמקור הכסף של "מסכנים" עם 3 דירות זה מהפנסיה? (ל"ת)
32 מצחיק 22/09/2016 13:31 כל האינטרסנטים בוכים פה בהמוניהם
לא תמותו אם תשלמו מס
שלום 23/09/2016 13:39 מצחיק, זה מה שרציתי לכתוב עליך. ומה זה מקדם אותך לדירה? (ל"ת)
בא 22/09/2016 13:54 הם התרגלו שמשלמים להם!!!!!זאת האמת
כטפיל הוא הבעל בית! יושב על צוואר האדם העובד
שלום 23/09/2016 13:40 מצחיק, אני עובד ב 3 עבודות, משלם מס, כולל על השכרה,
ודווקא השוכרים שלי בכלל לא עובדים..... אוי מצטער, שברתי לך את הסטיגמה וההסתה בתקשורת
31 אזרח 22/09/2016 13:30 תכלס חוצפה לקחת מס
איזה מדינה בדיחה במקום להגדיל את הבנייה ולתת אישורים לבניית תוספות לבתים קיימים הם רוצים לדפוק את מי שקנה דירות.הדבר הזה נועד להיכשל
גלאי חזרזירים 26/09/2016 11:13 אם תרנגולות פתאם היו מטילות ביצי זהב מהר מאד היינו...
מתמודדים במחסור של תרנגולות. אוינק אוינק חייבים לעשות לזה סוף.
30 חיים 22/09/2016 13:20 גזל לאור היום
רכשתי דירות כדי להבטיח את הפנסיה שאין לי [רק ביטח לאומי] אז למה להכניס את היד לכיס שלנו
שלום 23/09/2016 13:41 כי אתה מהפריירים ששילמו ומשלמים מס...... (ל"ת)
בא 22/09/2016 13:52 ספסרות דירות בארץ הקודש אסורה!!!!!!!!!! (ל"ת)
שלום 23/09/2016 13:41 אז למה המדינה מספסרת בקרקעות ומזניקה את מחירי הדיור???? (ל"ת)
29 פשוט מאוד 22/09/2016 13:18 כנראה שלהרבה חברי מרכז הליכוד יש 3 דירות ומעלה (ל"ת)
28 ולא עשינו כלום 22/09/2016 13:16 נניח שכל מי שיש לו 3 דירות ימכור אותן למי שכבר גר בדירה (ל"ת)
27 משקיף 22/09/2016 13:12 עוד ח"כ מהליכוד שבמקרה הטוב מונע מחוסר הבנה בסיסי כלכלי (ל"ת)
26 דואג למתפרנסים מנדלן 22/09/2016 13:06 המטרה לפנות דירות (ל"ת)
שלום 23/09/2016 13:42 המטרה אך ורק עוד מיסים בלי לפגוע בהון שלטון (ל"ת)
25 כלכלן 22/09/2016 12:58 צריך רק לטפל בדירות פנויות שלא מושכרות או שהפכו למשרדים
גם אם ימכרו את הדירה למי שכבר גר בה בשכירות זה לא יצור דירות פנויות תחשבו בהגיון
24 eaeua 22/09/2016 12:51 קיש כמה דירות יש לך
והפנסיה שלנו הולכת לד.ניהול זה הגיוני שיעלו את הריבית והרבה יאלצו למכור את הדירות
שלום 23/09/2016 13:42 וכמה אין לך????? (ל"ת)
23 אבנר 22/09/2016 12:39 מי בכלל חשב על מס הגולגולת הקומוניסטי הזה? להעיף אותו ! (ל"ת)
22 אזרח 22/09/2016 12:39 בחרת כולנו בראשות קקלון קבלת מיסים
מציע לחברי הכנסת של כולנו לחפש איכן לשכת תעסוקה הקרובה למקום מגוריהםכדי שלא יופתעו אחרי הבחירות הקרבות
יונה 26/09/2016 11:18 תתפלא, כחלון עושה את מה שבדיוק בשבילו נבחר, רק...
חבל שוויתר על מס על אדמות שאושרו לבניה. ואגלה לך סוד, בבחירות הבאות אם כחלון יבטיח משהו שיטיב איתך אז גם אתה תבחר בו, אתה יודע למה? כי אתה תאמין לו מהניסיון.
21 אזרח 22/09/2016 12:30 שיתעסקו בבנית מאה אלף דירות להשכרה.והורדת המס על הבורסה (ל"ת)
20 בא 22/09/2016 12:24 איזה ארגומנטים מושחתים ומגוחכים ,דיבר עם מישהו ,שאמר לו
משהו.מחיר הדירות קפץ 150 אחוז ב7 שנים ,זה לא אומר לו כלום כמובן .. נראלי שהוא פסיכופט לפי התמונה .ככה שהוא מושחת מלידה ....עוד נשמה אבודה .
19 ריבי 22/09/2016 12:20 כחלון מביא למיתון עמוק. לעצור אותו ועכשיו ! (ל"ת)
18 כלכלן (עם דירה אחת.. 22/09/2016 12:13 טוב שיש נבחרים עם הגיון וערכים. מס הזוי ! (ל"ת)
בא 22/09/2016 12:30 נחמד שיש לך חוש הומור .יש לו ערכים והגיון כמו לעציץ
מפלסטיק . אני מנסה לא להעליב צמחים.
שלום 23/09/2016 13:43 זה מה שיוצא לך ב 20 ש"ח לטוקבק???? (ל"ת)
17 הכחלוניזים המכוער 22/09/2016 11:50 כחלון ישאיר את המשק עם נזקי עתק, בדומה להרס שוק התקשורת
נזקי העתק של כחלון בשוק התקשורת -פגיעה עצומה בכספי קופות הפנסיה והגמל, הפלת חברות תקשורת ומחיקת הונם של משקיעים, ואם זה לא די, אז גם הותרת ענף תקשורת מדמם ומדדה, שנים אחרי הרפורמה הנוראית. כל זאת מציבים את ישראל בפיגור ענק בדור 4 משום שרווחי חברות הסולולר לא קיימים - דבר שגורם לנזקי עתק לתשתיות התקשורת בישראל. עתה בא הכחלוניזים וביהירות ובגסות מתערב בשוקי הנדל"ן וההשקעות ויוצר עיוותים נוראיים בהעדפת משקיע אחד על פני אחר, זאת ללא כל רציונליזציה, מטילים מיסים חדשים כל שני וחמישי, ק במטרה אחת להכות משקיעים בנדל"ן כאילו היו אוייבים. הסתה פרועה נגד בעלי דירות כאילו גנבו או רצחו. והתוצאה לא תאחר לבוא: כמות הדירות להשכרה במשק תקטן דרסטית, שכר הדירה יעלה והנטל על המשכירים שהם הצעירים והחלשים יגבר, וייקח שנים רבות את נזקי הכחלוניזים. וזאת כאשר בישראל שיעור הדירות בבעלות הוא מהגבוהים בעולם, ואין כל צורך לעודד רכישה ולהגביר ביקושים. במקום להגדיל היצע ולזרז את וועדות התיכנון המושחתות והמנוונות שמתעללות באזרח ובייזמים, עסוק הכחלוניזים בפופוליזים מחפיר
בא 22/09/2016 12:35 אתה צודק ,הכול בגלל ביבי האוטיסט,התחום שלו לחימה
תיחמון ,הישרדות , , הבעיה שהוא נכה לצערי , ולכן בועט גול עצמי , במקום להגן על זוגות צעירים ומעמד הביניים הוא בצד של ספסרי הדירות והקבלנים . יש ללביבי 0 חברים , כול מה שאני כותב נכון לחלוטין לצערי , הלוואי שביבי ילחם בעצמו וישתנה .אני לא בטוח שהוא מסוגל .הוא אוטיסט בתיפקוד גבוה,
16 כחלון צודק 22/09/2016 11:49 לא להתייחס למתפרנסים מנדלן (ל"ת)
שלום 23/09/2016 13:44 לא להתייחס לפרזיטים שלא בא להם לעבוד (ל"ת)
15 עוזר למתפרנסים מנדלן 22/09/2016 11:45 דופק את מחוסרי הדיור (ל"ת)
14 חיים 22/09/2016 11:33 מעניין כמה דירות יש לחכ המושחת
חוצפן.
13 פנסיונר 22/09/2016 11:32 כחלון צודק (ל"ת)
12 מתפרנס מנדלן 22/09/2016 11:28 לבדוק את המניעים
בא לעזור לאספני הדירות במקום לדאוג למחוסרי דירות.
שלום 23/09/2016 13:45 מעדיפים לבדוק את המניעים של כחלון למה הוא מגן עלטייקוני (ל"ת)
22 22/09/2016 13:13 עוד עיוור שמשתמש בדברי הדבליות של הכחלוניה ....
מה זה אספני דירות מה אתה חושב שהם הסיבה למחירי דירות מופרזים הם רק התוצאה הכחלוניה השפלה פשוט מסיט דבלים כמוך מהבעיה האמתית ולצערי עיוורים כמוך מטסטים כהדר עיוור ורפה שכל מהגורמים לבעיה כגון הממשלה שלא מפשירה קרקעות לא מורידה עליות בנייה לא מביא קבלנים חיצוניים ולא בונה אלפי דירות להשכרה במחיר מוגן . לכחלוניה נוח להטיל ולצור שנאה וקנאת חינם בין אזרח לאזרח לעכבר הכחלון פשוט נוח לו שם לעשות שרירים מהאריות הוא בורח כל עוד נפשו בו ואתה הולך שבי אחריו .(אין לי דירות )
שלום 23/09/2016 13:45 זה לא עיוור, זה טוקבקיט בשכר (ל"ת)
11 צודק 22/09/2016 11:19 חוק פוגע בבעלי דירות למגורים ולא להשקעה
על מה זה מס אם בדירות גרים בני אותו משפחה? ואין שום הכנסה מדירות? להעביר דירה על שם החורים בני 90 ולשלם לעורכי דין ומסים חדשים על ירושה אחרי??? בדירה אחרת גרים ילדים שלא נכנסים לקטגוריה של מחיר למטרה או למחיר למשתכן? במה אנחנו אשמים שצריך לשלם לכחלון 1500ש לחודש?
10 אריק / 22/09/2016 11:18 בחרנו כחלון שיוריד את הדירות וההצעות שלו העלו את הדירות
הוא לא מצליח ואז הוא מחליט אני ההרוס את כל הענף הוא מתפרנס מהנדלן האוצר גובה מס עקיף כ33 מלאירד
9 לוך 22/09/2016 11:18 חוק י כחלון
את כחלון צריך להציל מכחלון הוא חושב שאני בן 70 שהדירה הזו היא הפנסיה שלי שאני חברת תיקשורת או מונופול שצריתך להלחם בי
8 אחד ש... 22/09/2016 11:17 איך הולך המשפט? אם מספיק אנשים אומרים שאתה טמבל אז...
כחלון תסיק מסקנות ותתפטר, המהלך ההרסני שאתה מנסה להעביר וכנראה ממניעים אישיים, תוך התעלמות מוחלטת ממודלים כלכליים והשוק החופשי מחייב אותך וקבוצת נערי האוצר לעבור טלטול רציני. רק לחשוב מה היה קורה אם לא היו עוצרים אותך, ההשלכות ההרסניות על השוק כולו היו יכולות לגרום לסחרור ספירלי כלפי מטה.
7 ארז 22/09/2016 11:15 כחלון
לא מתאים אפילו להיות גיזבר של ועד בית הוא כישלון ענקי
6 אבי 22/09/2016 11:13 מעולה (ל"ת)
5 יאיר 22/09/2016 11:08 גפני צודק.המדינה לוקחת את רוב הכסף שמשלמים
על דירה בבניה.אין הצדקה שהמדינה תקבל כמה מאות אלפי שקלים על קרקע לגירה למשל בבאר שבע.ולמה אין מיסוי שווה לשכ"ד ולמשכורת או רווח בבורסה?למה יש פטור ממס עד 5000 ש"ח או 10% מעל זה? מי שמשכיר דירה צריך לשלם מס הכנסה כמו מי שהרוויח בבורסה.
לבחירת המשכיר 22/09/2016 13:50 יש 10% מהשקל הראשון או מס שולי מעל 5030 שח
עד 5030 לא משלמים דבר.
4 לפחות תעשה משהו 22/09/2016 11:06 חתיכת קאקר גם ככה לא תהיה בכנסת הבאה
עוד חבר מרכז עלוב שמוכר נשמתו בשביל כמה ערסים,הקארמה תגיע אליו
מעין 23/09/2016 13:49 מיועד לכחלון כמובן..... (ל"ת)
3 שר של מסיבות עיתונאי 22/09/2016 10:52 כחלון תתפטר!!!! גנב בחסות החוק!!! (ל"ת)
2 יוסי 22/09/2016 10:47 מי זה האינטרסנט הזה? בטח יש לו דירות על שם האמא, הבן... (ל"ת)
מעין 23/09/2016 13:49 תבקש שיעלו את התעריף לטוקבק, אתה מתחיל לשעמם.... (ל"ת)
1 זוג צעיר 22/09/2016 10:47 אז למה בחרנו בכחלון, מה זה רוחאני?
בבקשה מר עושה דברם של עשירים יואב קיש, אל תפריע!
משה 22/09/2016 11:06 זוג צעיר לכו לעבוד והתחילו לחסוך לדירה
זוג צעיר לכו לעבוד והתחילו לחסוך לדירה.מישהו (כחלון) בלבל אתכם ומסית אתכם כנגד בעלי הדירות. בעלי הדירות הם אנשים ישרים שחסכו שקל לשקל וקנו דירות באופן חוקי. אתם לא תרוויחו כסף באם יטילו מז 3 הדירות. להיפך,שכר הדירה שלכם יעלה (ואולי כבר עלה). ככה לא מורידים מחירי דירות.יותר מזה,החוק הבולשביקי הזה עלול לפגוע גם בכם בהמשך. למשל תשלום על אותו עיקרון על ערך רכב למי שיש לו יותר ממכונית אחתטו על פריט אישי אחר המצוי בבית
בא 22/09/2016 12:40 משה ,מה שאסור שיקרה לאדם בחיים זה שיהפוך למושחת
אם נולדת כזה , פסיכופת אז אתה חייב להלחם בזה , אם לא אז אסור לך להפוך לכזה , יהיה לך קשה לשבת בגיהנום איזה מיליון שנה עד שהם יטהרו את נשמתך .ויחזירו אותך לכאן .
זוג צעיר 22/09/2016 12:29 חסכנו ויש לנו כסף,כשמגיעים לראות דירה אנחנו עומדים בתור
עם כמה משקיעים עם כיסים מלאים שרואים תשואה נקייה ממס. שבוע אח"כ יש על הדירה שלט להשכרה.
22 22/09/2016 14:39 כנראה אתה לא מחפש לך לכל מקום בארץ ..
ותראה איזה בניה מסיבית זה תרמית של הממשלה שאין דירות כדאי לא להוריד את המחירים ולגזול עוד מיסים
מה פטור ממס? 22/09/2016 13:53 יש 8% מס רכישה, מס מעל 5030, מס שבח במכירה
אפילו על הדוד שמש שצריך להחליף משלמים עליו 17% מעמ
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש