16:59 ראש ממשלת יפן: מתחייב לפעול בתקיפות מול צפון קוריאה

16:59 כסף קטן - מחזור המסחר בת"א הסתכם היום ב-478 מיליון שקל בלבד.

15:49 חברון: נעצרה נערה פלסטינית שהצהירה על כוונתה לבצע פיגוע >>

15:07 תתכוננו לחושך ביציאה מהעבודה - תוך מספר ימים עוברים לשעון חורף >>

12:43 סוריה: הקואליציה כבשה מידי דאע"ש מאגר נפט מהגדולים במדינה

11:39 בזק תקנס ב-11 מיליון שקלים לאחר שהפרה את הוראות השוק הסיטונאי >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

גפני: "המיסוי על דירה שלישית לא יעבור את ועדת הכספים" - והוא מסביר למה

יו"ר ועדת הכספים נאם בכנס לשכת סוכני הביטוח והבהיר את עמדתו בעניין המיסוי המתוכנן של כחלון
 |  113
מאותת לכחלון
Share
"חוק מיסוי דירה שלישית לא יעבור את ועדת הכספים. העלאת מס הרכישה לא הובילה להוזלה של מחירי הדיור.  במקום לטפל בשורש הבעיה, הפסקת ספסור המדינה בקרקעות, הגדלת ההיצע, מתעסקים במקומות הלא הנכונים", כך אמר היום יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני (יהדות התורה) בכנס של סוכני הביטוח באילת. דבריו של גפני הם בהמשך לביקורות הרבות על החוק המוצע וכי רבים מעריכים שלא יאושר במתכונתו הנוכחית. 


גפני הוסיף וביקר את כל נוסח חוק ההסדרים שהוצע במסגרת התקציב לשנים 2017 - 2018: ״בושה לכנסת אם חוק ההסדרים בנוסח הנוכחי יעבור. 80 חוקים בזמן כל כך קצר, שחלקם אינם נוגעים כליל  לתקציב, לא יכולים לעבור". 

כמו כן, פנה גפני לסוכני הביטוח ואמר כי ״חוק ההסדרים בשנה שעברה בנוגע אליכם היה מיותר מראשיתו, ולא תרם במאום לאזרחים. הסמכויות של הממונה ואי יכולת וועדת הכספים לפקח עליה הם בכי לדורות. הסוכנים הם חלק מתוך המערכת ואסור שלא יהיו בראשית קבלת ההחלטות, אני מבטיח שעל אף שהעבירו את הסמכויות להקמת רשות שוק ההון לח״כ אלי כהן שעומד בראשות וועדת הרפורמות, אני לא אוותר לרגע. שום מהלך של אגף שוק ההון שישפיע על הציבור הישראלי לא יעבור ללא ועדת הכספים. דורית סלינגר הייתה צריכה להיות פה, חבל שהיא לא באה.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

113 תגובות ב-58 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
58 בן אהרון 29/09/2016 11:59 הקנס הוא סוג של בריונות נגד ציבור מסוים.
אם רצה שר האוצר שימכרו את הדירות שהם קניין פרטי שנרכש ומוחזק כדין, במקום מקל היה צריך להציע גזר, פטור במכירה, הוא טוען שהאוצר איננו זקוק להכנסות מהמס: אם כך, שיתן פטור ממס לדירות במכירה. הרבה יותר פשוט מכל המס המסובך הזה.
57 אין לו שום הסבר 26/09/2016 21:51 להגיד שצריך להעלות את ההיצע זה נחמד מאד. אולי החרדים
רוצים להיות פועלי בניין במקום ללמוד. וככה יוכלו לבנות יותר דירות במהירות גדולה יותר ולהגדיל את ההיצע.
56 ההתנגדות מבישה 23/09/2016 19:55 מה קרה? גילו שיש חוק שעלול למסות גם חרדים במקרה?
חוששים שיש חרדים שמחזיקים הרבה דירות, כדי להכניס הכנסה פסיבית (במקום לעבוד ולשלם הרבה מס הכנסה), וחלילה ישלמו מיסים? החוק הזה ראוי ונכון מאין כמוהו. מי שמחזיק 3 דירות , חרדי או חילוני גמור, ראוי שישלם יותר מיסים מהכלום שהיום. הציבור הרחב שאין לו 3 דירות משלם 40-50 אחוזים למס הכנסה, לא יקרה כלום אם גם בעלי הנכסים ישלמו יותר.
טיפש 26/09/2016 19:27 אם זה גפני - קופץ לך חרדפוביה לראש (ל"ת)
55 שפרה 22/09/2016 19:56 דנוסיזם
50,000 עם מלא דירות, לעומת 3,000,000 בלי דירה אחת בלבד. עכשיו שימו לב לכמות הרעש, הלוביסטים, הח"כים, והתקשורת שמפעילים מעצמת 50 האלף. ישראל 2016. דנוסיזם
יוני 27/09/2016 23:07 אדיוט אין 3 מליון משפחות בישראל 3 מליון ילדים יש אם אתה
מחשיב אותם כמסכנים שאין להם דירה
סטאלין 22/09/2016 23:13 צריך לקחת מהם את הדירות ולחלק חינם ל 3 מיליון
מה יש לך בדיוק מהשמאים, מאשים אותם במחסור בדירות? למה ה 3 מיליון לא קנו דירות בדיוק כמ ה 55 אלף ? כי פימפמו לך שהמשקיעים הם הגורם למחסור בדיור. בורות אינה נכס.
54 אמיר 21/09/2016 16:05 זה חוק מטומטם המונע מצרות עין ושנאת חינם (ל"ת)
53 רוו 21/09/2016 14:56 כחלון
לא נימכור דירות נעלה את שכר הדירה זו התוכנית של כולם,,,, ומי מפסיד הזוגות הצעירים,,,,,,, אני מקווה שיש שפויים שיעצרו את המהלך הלא חכם
52 היסטוריון 21/09/2016 13:05 היה לנו פעם שר אוצר ושמו כחלון.... (ל"ת)
51 שמחה 21/09/2016 12:05 גפני,אל תחשוש מאלי כהן. הוא שליח של כחלון.
באף מדינה אין "מס" על החזקת נכס. כחלון רוצה להכריח אנשים למכור את רכושם. זה לא יעבור בג"צ.
50 משה 21/09/2016 10:27 המתנגדים למיסוי דירה שלישית - בעלי אינטרס נובהק!!!
מעלים את הטיעון האווילי שיש מי שיש לו דירה בעשר מליון שקל וכדומה. המיסוי הוא לא מס על הון אישי ,כי אז יש הרבה אנשים שיש להם מכונית יוקרתית או כסף בבנקים וכדומה. המיסוי נועד להרחיק אנשים מלהחזיק דירה להשקעה. הם מעלים מחירי נדל"ן ,מייקרים משכנתאות, ומסכנים את הבנקים. וזה שה"מסכן"השקיע כספו בדירה לצורך הפנסיה , זו השקעה ספקולטיבית שלמדינה יש אינרטס ברור למנוע אותה וזה נאמר כבר עשר שנים. אז מי שלוקח סיכון - זו בעייה שלו. צריך להקשות עליו כמה שיותר במניעת מתן משכנתא, ובמיסוי כך שלא יהיה לו כדאי.
שמעון 22/09/2016 20:06 תגובה למשה
"המיסוי נועד להרחיק אנשים מלהחזיק דירה" מחר יהיה מחסור בגרביים אז כל בעל חנות שיחזיק גרביים ימוסה? או שנביא מלא גרביים מסין. פעם היה מחסור בבצל לפני פסח, והבצל היה אמור להתייקר אז הביאו בצל מהולנד ולא חשבו למסות את המחזיקים בבצל, אדרבא תביאו דירות המחירים ירדו וממילא כבר לא יהיה טעם להחזיק
49 אריק 21/09/2016 10:18 מזל שיש את גפני בועדת הכספים. סוף סוף מישהו שפוי !!!
תתחילו לבנות ולא בטיפטופים כפי שקורה עכשיו. ויותר חשוב יש גבול, כמה אפשר לדחוף ידיים לכיסים של האזרחים. רוב הציבור הזה לקח משכנתאות וחסך כל החיים כדי לעזור לילדים, ואת את זה הם עשו בגלל המציאות שאתם יצרתם. מסכים שצריך לעצור רכישות השקעה נוספות ולאפשר רכישות ככל שניתן לזוגות צעירים, אבל לא בצורה של מיסוי דרקוני והתעללות בשאר הציבור.
48 בן אהרון 21/09/2016 09:55 ששר האוצר יבנה את המחסור במקום לחפש פתרונות פופוליסטים!
מחצית מערך הדירה זה מיסים. במקום לעודד בנייה התחלות הבנייה מצטמצמות כי אין מי שיקנה את הדירות בנקום המשקיעים. וכל במקום להגדיל את ההיצע, עם מיסוי מעוות מגבירים את המחסור. !!!
47 אור 21/09/2016 07:57 כחלון רוצה פרוטקשן ממי שלא ימכור דירה.
גפני התגלה כאדם נבון,ודואג לבני עמו. היכן נרדמו חברי הליכוד? יש שר אוצר שמתנהג כמו בריון,מפלג,מסכסך, הפך את בעלי הדירות לפושעים--ואתם שותקים??
46 דוד 20/09/2016 23:30 המס=גזל (ל"ת)
45 mi 20/09/2016 23:05 בושה לכנסת גם חוק ההסדרים לשנת 2014 עם כפל ארנונה
220שח למ"ר קנס ופגיעה בזכויות אזרח וקנין לדירה לא מושכרת בדרום תא - משמע 20000שח שצריכה לשלם אישה לא עובדת ועוד.בושה למדינה בושה לערית תל אביב וכנראה שנכון גם לירושלים ועוד. גפני תקן גם עיוות זה בבקשה
44 יעקב 20/09/2016 21:56 יש במגזר חרדי המון השקעות בנדל"ן. הוא שומר על דרעי.
המגזר החרדי מאמין בנדל"ן. אינני יודע איך אבל יש להם מזומנים כל הזמן. לא פלא שדרעי מחזיק ב 7 דירות וגפני מגן עליו וגם על עצמו.
שמעון 22/09/2016 20:08 תגובה ליעקב
זה לא מהיום שהדתיים אשמים בכל דבר, נדמה שכבר קדמו אותך באירופה של שנות הזעם שוגם אז היהודים היו אשמים בכל
43 דודו 20/09/2016 21:44 גפני דואג לציבור. עלה והצלח! כחלון פופוליסט.
גפני קנה את עולמו. הציבור רואה את פועלו. למה כחלון הפך בעלי דירות לשק חבטות? איש פלגן וסכסכן. מקומו לא בפוליטיקה.
42 מושון 20/09/2016 21:41 מיסוי
צודק גפני צריך לשנות את החוק.יוטל מס בשיעור מסוים על הדירה השלישית אם הדירה עדיין לא נמכרת יש להכפיל את המס ואם עדיין הדירה גם אז לא תימכר יש להפקיע את הדירה מבעליה , למכור אותה לזוג צעיר ולהעביר את התשלום המתקבל לבעלים הראשונים
mi 20/09/2016 23:07 כמה שטויות - לך למדינה קומוניסטית שאין יותר (ל"ת)
41 בא 20/09/2016 21:07 ספסרות דירות היא שחיתות , ושחיתות תיקח אתכם לגיהנום
כנסו ליוטיוב מוות קליני ,סננו דתיים שמשקרים בסיפורים שלהם ותבינו הכול .יש גם באנגלית .
מנחם 21/09/2016 14:04 זה מה שאני אומר על האוצר,ספסרות קרקעות היא שחיתות ומיסו
מפלצתי הוא תועיבה שבגינה צריך להחליף את כול הגווארדיה הרקובה!
40 אפיקורס 20/09/2016 20:44 לא יאומן
הדתיים האלו שכל הזמן מאשימים אותם שהם עלוקות שלא עובדות הם היחידים בכנסת שעושים את העבודה לטובת הציבור הרחב שהוא יותר חילוני מדתי . ליצמן היחידי שנלחם בסלמונלות וגפני עכשיו קורא את מסכת השקרים של כחלון בעניין מחירי הדירות ואפילו מאיים שהחוק על המיסוי לא יעבור . פעם ראשונה שאני בעדו ואפילו מבטיח לו אם יצליח , ללכת עם כיפה על הראש ביום שבת .
39 דוד אלימלך 20/09/2016 19:43 רכשתי בשבע שנים האחרונות 4 דירות קטנות לילדים
רכשתי בשבע שנים האחרונות 4 דירות ל4 ילדים שלי בני 16 14 12 7 אני מנופאי שעובד קשה ונכון מרויח יפה מעל 12000ש"ח לחודש . דאגתי לילדים לעתיד שלהם . פתאום בא הכחלום ודופק אותי עד העצם. תאמינו לי כל דירה עלתה בין 1 ל 1.2 מיליון ₪ . כל דירה 40% משכנתא . שילך לעזאזל . ביבי תזרוק אותו ממשרד האוצר . אל תפחד , גילנו את חוסר הידע שלו בכלכלה , עבד על כל הליכודניקים שהצביעו עבורו .
לשלוח לך ביקות מס הכ 20/09/2016 22:51 לא רק שאתה צריך לשלם מס, גם צריך (ל"ת)
שתוק לטאה 20/09/2016 21:00 מה עם הילד החמישי ,אתה אפילו לא נשוי . (ל"ת)
א.מ 20/09/2016 20:38 אני יכול להסביר:אולי לגפני וחבריו יש כמה דירות מושכרות? (ל"ת)
נמאס מטוקבקיסטיםבשכר 21/09/2016 14:12 גם אני יכול להסביר, כול מי שלא מתאים לפמפום העלוב שלך
זוכה להתקפה אישית וברמה הנמוכה ביותר. טוב, ככה זה כשאין מה להגיד, חוץ מניבולי פה.
38 יענקלה 20/09/2016 19:15 כל הכבוד לגפני
גפני אדם חכם חכ ותיק עם נסיון כלכלי רב , מבין שכחלון הוא אפיזודה חולפת , חושב ששוק הדיור הוא פשוט כמו הסללולר , ורוצה להוריד מחיר הדיור בכח , אפילו במאית האחוז וכל זה על גב אזרחים מלח הארץ שחוסכים שקל לשקל ודואגים לעתיד . כחלון עושה זאת על מנת למצוא חן בעיני אלה שחיים ללא חשבון , וחושבים ורוצים לקבל דירה בחינם ממר כחלון .
המס? 20/09/2016 22:53 מי מלח הארץ? כל הגנבים והרמאים מעלימי (ל"ת)
37 אחד העם 20/09/2016 19:08 להעלות את הריבית רק באחוז אחד יגרו לירידת ערך הנדלן
הבנקים יהיו במצוקה שכן מספר שומטי החוב (משכנתאות) יעלה
36 דב 20/09/2016 19:06 ביטול המס על הבורסה יוריד את מחירי הדירות. פשוט. (ל"ת)
אייל 20/09/2016 19:43 עוד לא קלטת? לא רוצים קזינו ישראלי.... גם לא הגרלות (ל"ת)
35 רוני 20/09/2016 18:29 מס על הדירות
ברוך השם שיש במדינה אדם שפוי ששמו משה גפני יו״ר וועדת הכספים איש ישר והגון עם שכל לא כמו כל חברי סיעת כולנו השקרנים הרשעים והמנוולים שהחליטו להביא צרה על אנשים בעלי דירות שלא פשעו מאומה ומסיתים את הצעירים נגד המבוגרים . סביר להניח שכל משפחה בגיל 70 שיש להם דירה והוריהם אינם חיים וקיבלו חרושה משני הצדדים יש לבם 3 דירות או 3 חלקי דירות שבאחת הם גרים באחת גר מישהו מילדיהם ואת השלישית הם משלמים מס ושמרים להשלמת הפנסיה הנמוכה ובא כחלון ופולחנו אלי כהן רחל עזריה ואמיר לוח משקרים לצבור ורוצים שהם ימכרו בכוח את הדירות שלהם איזה דמוקרטיה זו לעזאזל סיעה של נבלות נתחשבן איתכם ביום הבחירות
mi 20/09/2016 23:11 על משקל מירי רגב
הסתה נגד מעמד הביניים
34 שני 20/09/2016 18:03 מה לעשות גפני צודק
בלי קשר להיותי חרדי הוא צודק במאה אחוז להתנגדותו.
33 מבין עניין 20/09/2016 17:54 כחלון עושה את כל הדברים הלא נכונים.
הוא מתנכל למשקיעים - וכך הורס את שוק הדיור להשכרה. בעוד 10 שנים לאנשים לא יהיה איפה לגור. הוא מנסה ליצור מראית עין של ירידת מחירים על ידי סובסידיה למחירי הדירות על חשבון משלמי המיסים. התוצאה תהיה ירידה בהתחלות בניה. כל מי שלא בונה לפי מחיר למשתכן יעוף מהשוק. רק הדבר היחיד שצריך לעשות - לבנות הרבה דירות הוא לא מצליח לעשות.
32 בא 20/09/2016 17:05 עוד אחד שבהלוויה שלו ידברו בטלפון הנייד . (ל"ת)
אייל 20/09/2016 19:45 רמה נמוכה מזו לא יכולה להיות. (ל"ת)
שתוק לטאה 20/09/2016 21:02 לאייל ,אתה צודק בקשר לגפני ,רמה נמוכה מזה לא יכול אדם
להיות .או יצור.
מצביע ליכוד 21/09/2016 14:10 קודם תעשה פסיק ממה שהוא עשה. אני לא חרדי, אבל עוקב
אחרי האיש הזה והוא עובד בכנסת והוא דואג לציבור. מה שאומר שאסור לעשות הכללות, אלא לשפוט כול אדם לגופו. אולי בבחירות הבאות אצביע בשבילו. ישר כוח.
31 יניב 20/09/2016 16:54 כל הכבוד לגפני. כחלון פופוליסט וקומוניסט.
תפקיד שר האוצר גדול בהרבה מידות על כחלון. הבן אדם רק יודע לזרוע שנאה בעם ולהסית נגד כל מי שרכש או קנה נכס לילדיו. כאילו אנחנו הבעיה. בבחירות הבאות נזכור ונצביע לגפני. כל הכבוד גפני!
mi 20/09/2016 23:14 קומוניסט מזויף כלומר הוא פופוליסט לא אינטליגנטי
מדהים איזה שינוי תפיסה לגביו -לא שהצבעתי עבורו ובכל זאת ציפיתי ממנו ליותר
שתוק לטאה 20/09/2016 17:00 גם אתה תיסתום ומהר . (ל"ת)
אייל 20/09/2016 19:46 יש פה מגיב סוציומט, שלא בטוח שמקומו בחברה חופשית ובריאה (ל"ת)
30 שיפרה 20/09/2016 16:51 גפני יציל אותנו מכחלון הקומוניסט העילג.
כחלון לא מבין שבל מקרה המס/פרוטקשן הזה לא יעבור בג"צ. אם כחלון היה מלומד אז היה יודע שמס משלמים על הכנסות/רווחים. לא משלמים קנס על זה שאני מחזיקה רכוש כלשהו. כחלון לא יעבור את אחוז החסימה.
mi 20/09/2016 23:18 נכון גם לגבי חוק הסדרים שמיסו דירות שאינן מאוכלסות
בכפל ארנונה מכסימלי לא משנה באיזה איזור בעיר ואין נסיבות מקילות. גם ארנונה וגם קנס. מדהים.לבייב ודומיו יודעים להשקיע בנדלן -לפרק את הגג, להתחמק מארנונה וגם לעשות לנו תספורות בפנסיה ולמכור את הקרקע ברווחים כי לא מכריחים לבנות תוך פרק זמן מוגדר. ממש איכפת להם מהצעירים- בחסות המדינה
29 יוסי 20/09/2016 16:19 עוצו עיצה ותופר
ברוך השם שיש מישהו חכם שמבין שאין ולא כלום בפעולות המטומטמות שיוזם כחלון .חוץ מלנפח עוד את קופת האוצר ולרצות חבורה מטומטמת בציבור של צריי עיין ורפיי שכל טיפשים.מס רכישה 8 אחוז לא השפיע במהומה.מיסים לא פותרים בעייה של מחסור.ההפך שיוריד מיסים ואז לסעלי דירות תהייה מוטיבצייה למכור .כחלון טיפש פופוליסט שהופך הומלסים למרותים מכך שלוקחים לאחרים
שתוק לטאה 20/09/2016 16:59 אולי תיסתום . (ל"ת)
החרדי אליו אתה שייך! 20/09/2016 16:34 העצות היחידות שיש להפר הן אלה של הזבל (ל"ת)
28 neomi 20/09/2016 15:36 ברור, דואג לחברים שלו
מי אם לא הוא ידאג לכל החמולות החרדיות?? מעניין כמה דירות לא מדווחות יש שם
משערים.. 20/09/2016 16:35 בטוח שלפחות פי אלף ממה ששלטונות המס (ל"ת)
27 קבלן,בנק,ממשל=גנבים 20/09/2016 15:13 סופבועה=שנים מונופול נדלניסט+תקשורת פסיכו-הרצה עם טיפש!
שנים מונופול לפסיכו-הרצה= תירוץ החזירות הנדלניסטים למנועה פיצוץ סופבועה להגנת על הבנקים= שקר חזירי באישור הממשל ובנק ישראל להמשך ניצול עם טיפש שיהיה משועבד לבנקים ולממשלה במשכנתאות מטורפות של מיליון+( 70-90% )= הבנקים בישראל היו תמיד מפוקחים ל-% קטן למשכנתאות בנדל"ן=פישר ברח + עם פלוג יצרו סופבועה=אפילו פישר לאחר שברח הודע בפרסום לא מזמן שיש בישראל בועה =הם סיכנו את עתיד המדינה יצרו עדר של העם הטיפש הצעיר והוריהם לעבדות של דורי דורות! .... בושה וחרפה של מדינה שמנצל ושעושק את אזרחיה לעבדות, לטובת הלוביסטים,הבנקים והטייקונים =זה סיכון קיום המדינה
ציפור טרף 20/09/2016 19:59 נו ועל זה משלמים 20 ש"ח??? (ל"ת)
26 שמואל קולישבסקי 20/09/2016 14:56 קולי
איש חכם ח"כ גפני. שישלח את שר האוצר לגבות מאלי הנפט והטייקונים שהם חבר מרעיו. השר לא השתתף בהצבעה על הסכם מתווה הגז כי לא רצה לפגוע בהכנסות המליונים של חברו קובי מימון.
כסף שנגזל ממשלמי המי 20/09/2016 16:37 סכומים גדולים מאלה נמצאים בידי החרדים (ל"ת)
25 מבין עניין 20/09/2016 14:46 חוק כושל מתופש ומרושע. רק נזק. אסור שיעבור !!!!!! (ל"ת)
24 כחלון צודק 20/09/2016 14:38 להטיל מס על הבורסה
במקביל להוריד מס על שוק ההון.
23 מוטי 20/09/2016 14:37 בחירות באופק !!!!
כחלון אל תוותר ! תפרק את הממשלה ההזוייה הזאת...
22 מאיר פ 20/09/2016 14:25 המגזר הדתי אלופים ברכישת דירות
גפני טובת הציבור ... איזה ציבור ? חיילים בשרות קרבי. ?, זוגות מעירים אשר עובדים 12 שעות ביום אוו .... הציבור הדתי ... כן אצה דואג מאוד לאזרחי ישראל חה יה
21 רתטש 20/09/2016 14:23 הונאה, גפן באושה
זה מה שמעניין אותך? שנטלו ממך סמכות? בושה וחרפה תכסה פניך גפני. הבעיה הגדולה היא שאתה מייצג ומעודד דרך שתקבור את המדינה. תתעורר...שלח את הילדים (נכדים) שלך ללמוד מדע, הסטוריה, אזרחות ודמוקרטיה, במקום לקבור את עצמם באוהלה של תורה. המצב הולך ומתדרדר רק בגלל ההקצבות לציבור בטלן שמשקלו באוכלוסיה הולך וגדל.אולי הציבור קצת מעניין אתכם, אבל מה שמעניין אתכם הכי הוא- להשתלט על המדינה ולהפוך אותה למדינה איראנית בנוסח יהודי.
אייל 20/09/2016 19:54 ותגובה לענין אפשר? מה הקשר למס ההזוי על דירות? אתה באמת
חושב שתסיט את תשומת הלב? כול המדינה חמה על כחלון אש, הוא כול כך טיפש שעוד לא מבין למה נכנס.
20 ראש הממשלה אשם בכל 20/09/2016 14:20 אצל אריק שרון זה לא היה קורה
הביא לפה מיליוני עולים ובנה כמו מטורף בשנות ה 90 . משום מה לביבי זה לא איכפת העיקר לחמם כסא ושהדירה בסביון תעלה יותר
ציפור טרף 20/09/2016 20:00 ביבי אשם,משקיעים אשמים,קבלנים אשמים, רק האוצר צדיק תמים (ל"ת)
בא 20/09/2016 17:03 הוא אוטיסט לוחם ,ולכן הכול אצלו בכוח ותיחמונים ,הוא
יודע רק את זה ולכן נילחם בכול מי שחלש , ובמקרה זה אילו זוגות צעירים ,ואנשים חלשים בלי דירה .וככה זה נראה אחרי 7 שנים רעות . מחירי הדירות עלו 150 אחוז .
פקיד האוצר 21/09/2016 14:07 זה ככה בכול העולם, כולל ריבית נמוכה...גם שם הוא אשם? (ל"ת)
19 חיים חילוני 20/09/2016 14:20 דוגמה לשליח ציבור חכם ואמין (ל"ת)
שתוק לטאה 20/09/2016 17:04 מחכים לך בביוב . (ל"ת)
18 חחחחחחחח 20/09/2016 14:19 מצאו השמרנים שמרן שידברר אותם (ל"ת)
17 הצדיק גפני 20/09/2016 14:17 באמת מס מיותר. יש הרבה כסף מתמלוגים מכיל והגז
וגפני אמר שאוצרות הטבע שייכות לכל העם. בקרוב סוף שנה ואני רוצה שיק מהתמלוגים של כיל והגז. אם זה שייך לעם שיחלקו לנו את הכספים ולא יגרילו דירות לברי מזל.
שתוק לטאה 20/09/2016 17:49 אסור להזכיר אותו וצדיק באותו משפט . (ל"ת)
16 הגזבר 20/09/2016 14:17 צ'יצ'ינג
עוד "תרומה" נדיבה מהקבלנים החזירים לעמותות של גפני. צ'יצ'ינג
15 ארז 20/09/2016 14:04 כחלון כישלון
חשבנו שהצבענו קפיטליזם וקיבלנו קומוניזם חשבנו ליכוד קיבלנו מערך לא בשביל זה הצבענו לימין כחלון פוגע במעמד הביניים במטרה להאדיר את עצמו הגיע הזמן שילך חזרה לוילה שלו בחיפה
ביבי אשם יותר ממנו 20/09/2016 14:21 כחלון עשה יותר מאחרים . ביבי כבר 10 שנים ראש ממשלה (ל"ת)
שימי 20/09/2016 14:20 אתה מתבלל רציתם קפיטליזם חזירי קיבלתם קפיטליזם נאור (ל"ת)
14 יוני 20/09/2016 13:58 זמן לאוליטמטום של כחלון
אין חוק - אין ממשלה. ביבי בבית, החרדים עמוק בממשלת שמאל לצד בל"ד
יענקלה 20/09/2016 19:24 כחלון במוסך
וכחלון במוסך מוכר חלקי חילוף
יענקלה 20/09/2016 19:17 כחלון במוסך
וכחלון במוסך מוכר חלקי חילוף
13 אפי 20/09/2016 13:44 גפני והסחטנים
צודק גפני שר האוצר כחלון לא רבע כמה כסף יעביר מתוספת המס על דירה שלישית לטובת צבא השם
12 כחלון 20/09/2016 13:43 צריך להוריד מס על הבורסה ל 15% (ל"ת)
11 בסוף 20/09/2016 13:41 כחלון הוא זה שיקפוץ מהגג ולא המשקיעים שיקנו עוד דירות (ל"ת)
10 בא 20/09/2016 13:41 אנחנו יודעים למה!!! וגם אתה לא תראה
את גן עדן ואתה יודע למה!!!וגם כולם יודעים!
9 אנונימי 20/09/2016 13:41 גפני והדתיים
הרי ידוע לכולם כולל מס הכנסה שבקרב הציבור החרדי ברובו הגדול הכל נסחר בשחור ולכן ודאי הם מרובי נכסים ולכן גפני ומס הכנסה מגן על שיטה בזויה זו
גפני צודק 20/09/2016 14:19 תגובה אנטישמית. (ל"ת)
8 דנוסיזם 20/09/2016 13:38 ארכי אינטרסנטים
גפני זה הבזיון הכי גדול שיש במדינה. להשוות את המס בנדל"ן הוא לא מוכן - קרי ישאר אפיק מועדף לספקולנטים ואספנים. גם להוריד מיסים הוא לא מוכן - הוא במו ידיו טרפד את מע"מ 0 של לפיד. ככה נראת חזירות. תבדקו גם איך הוא הפך להיות הלוביסט הכי גדול של חברות הגז. דתי בלי אלוהים
אייל 20/09/2016 19:58 התגובות פה מה זה עיניניות, כנראה אין מה לענות..... (ל"ת)
יאיא 20/09/2016 13:50 בוזזים
גפני - דנוס - דמרי. מריצים בועה על הגב שלנו. 150% ב 8 שנים
7 דגור 20/09/2016 13:36 מת עליך, רק אתה תקוותינו מהקומוניסטים הזה
רק אצה תקוותינו
שימי 20/09/2016 14:20 אתה חזיר קפיטליסט (ל"ת)
אלי 21/09/2016 22:34 הסוציאליזם חזיר גדול יותר (ל"ת)
אייל 20/09/2016 19:50 אוי אוי אוי, לא מתאים לך? לא נותנים לך במרכז ת"א דירה
במתנה לעשן נרגילות? תמשיך לשרוץ בברים ונראה לאן תגיע. אנחנו כולנו עבדנו ועובדים קשה להגיע לדירות, ומשלמים מיסוי מטורף, אז או שתצטרף, או שתמשיך להדרדר....
6 מס דירה שלישית 20/09/2016 13:33 אם המס יבוטל חוזרים לרחובות ולהפגנות (ל"ת)
יוסי 20/09/2016 16:14 הומלס
מתאיך לך ברחוב הומלס טיפש.איך תהייה לך דירה אם אתה כזה מטומטם
יענקלה 20/09/2016 19:03 מי חוזר
מי חוזר להפגנות , בטלנים ומובטלים כמוך , הרוצים דירה בחינם מכחלון ןןןןן
יוסי 20/09/2016 16:14 הומלס
מתאיך לך ברחוב הומלס טיפש.איך תהייה לך דירה אם אתה כזה מטומטם
מאיר עיניים 20/09/2016 14:05 אתה כבר ברחוב...לאן תחזור? (ל"ת)
5 מס דירה שלישית 20/09/2016 13:32 אם זה לא יוזיל את הדירות אז למה שלא תבטלו את
מס שבח על דירה שניה? הרי כולם יודעים שלפיד רק זרע הרס בשעה אחת. כל מה שהוא נגע רק הרס. למה ביטלו רק את המס על הסיגריות והמשקאות החריפים בטענה שהיקור הביא לירידה בהכנסות. מס שבח גם צריך להתבטל וגם שישנסקי על כיל וגם צריך למכור את כיל כי גם פה המדינה פישלה ושכחה שכיל כבר נמכרה פעמיים. אבל גפני הצבוע אמר שאוצרות הטבע שייכים לכל האזרחים. ממשלה של אינטרסנטים צבועים מעניין כמה דירות יש לילדים של גפני .
4 גפני כל הכבוד 20/09/2016 13:26 כחלון ניכשל הוא חסר אונים
גפני רק אתה תעצור את הדיקטטור העושק את האזרחים
ייעיש 20/09/2016 13:38 כחלון כישלון פחלון רוצה שיכוני למשתכן נוסח סלח שבתי (ל"ת)
בחסות הזבל החרדי! 20/09/2016 13:32 יש רק דיקטוורה אחת בישראל! של ביבי (ל"ת)
3 של החרדים? 20/09/2016 13:25 מה קרה, גפני מפחד מגילוי הכסף השחור
ואם הוא כל כך תומך בסוכני הביטוח, כנראה שמפלגתו מלבינה דרכם כסף שנשדד ממשלם המיסים...
יענקלה 20/09/2016 19:06 כסף שחור
של מי של כחלון , מימון ותשובה החברים של כחלון
2 מדהים אותי כל פעם מח 20/09/2016 13:23 הראייה הבריאה של החרדים
אנשים ענייניים לא מתלהמים ומדברים אגב מתוך מצוקת דיור אמיתית..מה יעזור המס הזה שיגולגל לפחות במחצית על שוכרים צעיריםכחלון מתגלה כאכזבה ענקית..בנה צוות של חדלי אישים מסביבו דירות זה לא סלולר..פה צריך לבנות ולעבוד ואת זה הם לא רוצים לעשות הכי קל להטיל מיסים
רון 20/09/2016 13:38 בטח ענייני.. מדבר רק ביזניס.. אל תדאג
בסוף הוא יעביר הכל, כרגיל יקבל בשביל זה הרבה כסף עבור הבוחרים הטפילים שלו.
כספי משלם המיסים! 20/09/2016 13:31 התכוומת לפרזיטים מסריחים שגונבים את (ל"ת)
1 פנסיונר שיפגע מהחוק 20/09/2016 13:22 כחלון קומוניסט. אוייב מעמד הביניים (ל"ת)
הגיע הזמן שתשלם! 20/09/2016 13:30 פנסיונר של חברת החשמל או רשות הנמלים (ל"ת)
פנסיונר 20/09/2016 14:11 פנסייה מביטוח לאומי?!
רבים מבעלי הדירות חיים מהשכירות המתקבלת מהדירות ברור לכולם שלא ניתן לחיות עם הפנסיה של ביטוח לאומי
עידן 21/09/2016 11:59 מיסוי דירות
גפני, יישר כח המשך לפעול בדרכך הנכונה למען צדק חברתי.
פקיד האוצר 21/09/2016 14:05 גילוי נאות, אני טוקבקיסט ביחצנות האוצר וקחלו.... (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש