אובר הכפילה את כמות הנסיעות ל-2 מיליארד בתוך כחצי שנה

איתן יונסי | (1)
נושאים בכתבה אובר וול סטריט

מנכ"ל חברת אובר, טראוויס קאלאניק, פרסם בעמוד הפייסבוק שלו כי ב-18 ליוני, בשעה 00:16, 147 נסיעות חדשות באובר החלו, וגרמו לכך שהחברה השלימה 2 מיליארד נסיעות (!). קאלאניק צירף לפוסט סרטון שמציג את התקדמות הנסיעות. "הנסיעות התרחשו ב-16 מדינות, שמפוזרים על פני חמש יבשות, מקוסטה ריקה עד רוסיה, ומסין ועד אוסטרליה". להלן הפוסט המלא:

 

אובר התרחבה אל כל העולם, אם כי שאיפותיה הגלובליות נתקלו במספר מחסומים. החברה ספגה קנסות ממשלתיים, נתבעה ע"י נהגים, היוותה מוקד במחאות ציבוריות, ואף נאסר השימוש בשיורתיה במספר ערים. בהודו, נהג של החברה נמצא אשם באונס נוסעת. בנוסף, לאובר יש תחרות גוברת בסין ובהודו. כזכור, אפל השקיעה כמיליארד דולר במתחרה הסינית של אובר. לכתבה המלאה, לחץ כאן. גם בארצנו נתקלה החברה במחסומים, כאשר שר התחבורה, ישראל כץ, אמר בתחילת השנה כי "מי שרוצה להכניס את 'אובר' שיכין 8-9 מיליארד שקל לפצות את נהגי המוניות". לכתבה לחץ כאן.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    איציק ש 20/07/2016 08:51
    הגב לתגובה זו
    הטמטום של אדון כץ עובר כל גבול , מנסיוני שאנ גר בארה׳ב חלק הזמן , אני בטוח אם יהיה שמוש באובר בארץ זו ישנה את תרבות שמושברכב לגמרי , במיאמי איפוא שאני גר מחיר אובר הוא לפחות שישים אחוז זול מנסיעה של מונית !!!התוצאה היא המדינה תהנה ,כי יהיו פחות מכוניות בכבישים פחות זהום פחות פקקים ,אני אישית ויתרתי על בעלות הרכב שלי ,

המרוויח הגדול: הנפקת טוויטר תכניס לגולדמן זאקס 20 מיליון דולר

ע"פ דיווח בוול סטריט ג'ורנל, החתם המרכזי של הנפקת הרשת החברתית צפוי להכניס כפול מכל בנק אחר המעורב בהנפקה שתצא לפועל בשישה לנובמבר
יואב כהן |
הנפקת טוויטר הולכת ומתקרבת ומתגלה ומסתמן כי גולדמן זאקס (סימול: Gד) הולך להיות אחד המרווחים הגדולים שלה. ע"פ דיווח בוול סטריט ג'ורנל, החתם המרכזי של ההנפקה צפוי להכניס לכיסו 20 מיליון דולר, כפול מכל בנק אחר המעורב בהנפקת הרשת החברתית. ע"פ הערכות, המניה תונפק במחיר של בין 17-20 דולר והרשת צפויה לגייס כ-1.6 מיליארד דולר. בסך הכל, הבנקים המעורבים בהנפקה ירוויחו 3.25% מהכסף שטוויטר תגייס. כאמור, גולדמן זאקס יקבל את הנתח הגדול ביותר, כאשר שאר הבנקים לא צפוים להרוויח יותר מעשרה מיליון דולר. ההנפקה המסקרנת תתקיים בסופו של דבר בשישה לנובמבר והמניה תיסחר תחת הסימול TWTR. על פי התשקיף שהגישה לרשות ניירות ערך האמריקאית (SEC) לרשת יותר מ-215 מיליון לקוחות חודשיים ו100 מיליון משתמשים יומיים. המנוע המרכזי של החברה הוא תחום הסלולר כאשר 75% מהמשתמשים החודשיים גולשים לאתר דרך הסמארטפון. הגולשים הללו מהווים 65% מההכנסות של טוויטר מפרסומות בעוד שמהחברה נמסר שתחזית הצמיחה מסקטור זה היא חיובית.