מתקרבים לנקודת הקיצון במדד S&P 500. ניתוח מיוחד לאחר הצניחה אמש

אחרי צניחה חדה בשווקים השבוע, אייל גורביץ', המנתח הטכני של Bizportal, בוחן מחדש את השינויים בשוק המניות האמריקאי: "התחתית אינה רחוקה"
|
(21)
ניתוח מגמה, צילום: Istock
הירידות החדות שפתחו את שבוע המסחר מחייבות הערכות מחודשת והבנה האם התחתית קרובה. 
מדד S&P 500 +1% S&P 500 2,995.68 +1% S&P 500 סגירה:2,966.15 פתיחה:2,973.61 גבוה:3,003.28 נמוך:2,973.61 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
בגרף השבועי
 

1. ההנחה היא שהמגמה היא מגמת עלייה וכל ירידה תהיה לצורך עלייה נוספת. זו הנחה איתה אנחנו הולכים פרק זמן ארוך יותר מכל אחד אחר. 
2. ההנחה היא, על בסיס הניתוחים האחרונים, שהבעיה של שוק המניות האמריקאי היא בטווח הזמן הבינוני המיוצג על ידי הגרף השבועי. 
3. המגמה בגרף זה כבר אינה מגמת עלייה וזאת על רקע ההגעה של המדד לנקודת השפל הקודמת.
4. גם הרצף יורד כמובן. 
5. בשאר ממדי הזמן גם הרצף נותר עולה (למעט היומי כמובן).

6. כפי שכתבתי לגבי מדד תל אביב 90, אחד מאמצעי התזמון היעילים שיש הוא רצועות בולינגר בברירת מחדל של 10/1. 
7. יש לשים לב לקרבה של המדד לרצועת בולינגר התחתונה. 
8. יחד איתה נסוג מדד cci  מתחת לרמת 100- כעדות למצב של מכירות יתר. 
9. לפיכך ההערכה היא שהתחתית אינה רחוקה משמעותית מהרמות הנוכחיות. 
10. עדכונים בהמשך.
* הגרפים בסקירה זו הופקו באמצעות תוכנת ואתר בורסהגרף לניתוח טכני www.bursagraph.co.il מבית קו מנחה ואייל גורביץ
** הערה: כל הזכויות שמורות. אין לשכפל, להעתיק, לתרגם, לצלם, להקליט או להעביר בכל צורה שהיא כל חלק מן החומר אלא באישור מפורש בכתב מן המחבר.
 
*** אין בסקירה זו משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד.
תגובות לכתבה(21):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 20.
    מי שהלך לונגים ממונפים עם אייל עשה מליונים!!!
    מוקיל׳ה 10/02/2018 01:35
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מורה אדיר. שיטה מנצחת. את הניתוחים שלו בביזפורטל על מניות מסריחות ובלתי צפויות הייתי מוותר. אבל בכל מה שקשור למדדים הוא אלוף. מי שהלך איתו את כל העליות לא פוחד להפסיד כמה אחוזים לפני שינוי מגמה. ונגד מפולות יש לו שיטה מעולה. אני כבר חודשיים יודע שתגיע מפולת והזהרתי את כל משפחתי וחברי. מניסיון אדיר בורסה זה שילוב של ניתוח טכני והליכה עם המגמה הראשית עד שיש תבנית היפוך מגמה. או סימן למפולת.
    סגור
  • 19.
    תחתית אינה רחוקה חחח
    מוטי 09/02/2018 20:27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ואם התחתית תהיה רחוקה... יש סיכוי שתיקח אחריות ותגיד אני במקצוע הלא נכון?
    סגור
  • 18.
    זה לא תחתית!זה מפולת!עד שהפיד לא יקנה בשוק ימשיך לרדת (ל"ת)
    נרקומן 09/02/2018 02:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    מזל שכתבת ״הנחה״
    דני 07/02/2018 07:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כי כשהיום או מחר נרד עוד 5% תגיד הנחה מוטעית...
    סגור
  • 16.
    לא טועה לעולם אמרתי לא בזק לא פרוטרום ורק שורו (ל"ת)
    צחי 07/02/2018 06:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    פשוט לא יאמן איך בכלל נותנים לו במה
    שלומי 06/02/2018 17:26
    הגב לתגובה זו
    8 2
    הוא תמיד צודק - כי אם לא אז מי זוכר מה אמר ואם כן אז הוא יזכיר לנו שאמר ככה וככה. בדיחה
    סגור
  • 14.
    קורא בנרות
    יתרו 06/02/2018 15:50
    הגב לתגובה זו
    8 0
    להזכירכם כשטבע הייתה בשווי של38,000 הקורא בנרות גורביץ ציין שהתחתית קרובה... כמו אז גם עכשיו אין לו משג פאטת
    סגור
  • 13.
    כלומר הפד צריך להחליט אם מקריבים את שוק המניות או שוק
    בא 06/02/2018 15:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איגרות החוב שלו . זה מה שאתה אומר עם הבולינגר שלך .
    סגור
  • 12.
    פייסבוק וגוגל יעלמו בקרוב
    גונסון 06/02/2018 14:36
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הם לא השכילו להשתמש נכון בכסף שנשפך עליהם (טרליון דולר כל אחת) והם יתרסקו לרסיסי רסיסים. נכון הם עדיין יהיו איתנו אבל מה שישאר מהם זה מנוע חיפוש ורשת חברתית לילדים ולא מעצמות על פיננסיות
    סגור
  • גוגל תישאר ותשגשג
    אני 07/02/2018 23:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פייסבוק - בלון נפוח.
    סגור
  • 11.
    ההנחה היא שהמגמה היא מגמת עלייה......
    סולם יעקוב 06/02/2018 14:20
    הגב לתגובה זו
    4 1
    וכל ירידה תהיה לצורך עלייה נוספת . זו הנחה איתה אנחנו הולכים פרק זמן ארוך יותר מכל אחד אחר". מכוון שאייל משנה דעתו רק שהוא רואה נפילות במדדים בפועל , ואז אייל ממשיך ללכת לפי מגמה זה הסיבה למה אייל היחיד שהלך עם זה יותר מכל אחד אחר מכוון שאייל הולך על בטוח - רואה ירידות אומר ירידות רואה עליות אומר עליות .
    סגור
  • 10.
    אין בושה כמה יהיר היה פתאום משנה את דעותיו לפי המגמה ..
    משה 06/02/2018 13:59
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שימו לב למהפך המילים הצורם: אולי הירידות התמתנו ועליות התמשכו ואולי הירידות ימשיכו והם יחמירו . בקיצור אתה לא רואה שום דבר בגרפים שלך שמגובים במשחקי מילי של אסטרולוגים וקוראים בקפה וכל קוראי האוב למהנים .
    סגור
  • 9.
    Sideways and probable small recovery but becarefull
    dashdash 06/02/2018 13:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    Too much stop losses and volatility to come. The Dow and family went up too fast and too much because of over optimism. The Mokyon, Bukyon, Mulyon, Lulyon, Blorin and Salgorin analysts recommended to buy at the top so they could sell and take profits. They are short positioned now and will take 5%-10% profit in the next 2 weeks...
    סגור
  • 8.
    עד סוף השבוע עוד 5% ירידות ואז נקבל ניתוח טכני מדהים
    משה 06/02/2018 12:45
    הגב לתגובה זו
    4 0
    חצינו את רצועת בומבי ועכשיו כל עליה היא לצורך ירידה
    סגור
  • 7.
    אוי איזה מתוק. מי בא לנו על הבוקר להצילנו. תודה לאייל.
    זיו 06/02/2018 12:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפשר לקבל העידכונים עכשיו ולא בהמשך? ואני אומר לך שאני אופטימיסט מושבע פשוט בגלל שאני אופטימי בטבעי וזה מתבטא באופי האופטימי שלי. אני גם חושב שהמעוף לאיגיע מיידית לשער 580 כמו שחשבנו פעם. בגלל שאני אופטימי מטבעי אני מניח שהוא יגיע ל 600 לפני זה. וחוץ מזה אחי למה טרחת היום כי למעשה לא כתבסת כלום וזה כמעט לא עוזר לי ואני מופסד ים ומורווח רק מה שהשקעתי לפי הטכני והמלצותיך אחי
    סגור
  • 6.
    מה עם הדולר ואגח ל 10 שנים ארה"ב
    הצדיק מסדום 06/02/2018 12:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לאן זה הולך בניתוח הטכני
    סגור
  • טען עוד
  • 5.
    אם ככה בוא תסביר
    הפולני 06/02/2018 12:01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    נכון שאתה צדקת לאורך כל הדרך. והיית הראשון שטען שהשוק יעלה. הבעייה היא, שלפי שיטתך, כל עןץוד היומעליות בעבר, יהיו גם בעתיד. וכל ירידה היא מימוש במגמה עולה ומתמשכת. אז בעצם, תיאורטית, לעולם לא תחזה ירידה בשוק. לעולם תקבע שהשוק יעלה. עד אשר תטעה פעם אחת. פעם אחת בלבד. ולטעות הזאת יקראו...מפולת !
    סגור
  • 4.
    מבקשת הבהרה
    טל 06/02/2018 12:00
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אנא הסבר מה זה ברירת מחדל של 10/1
    סגור
  • 3.
    אני מציע להפוך