TV

גורביץ': "ה-S&P הנאסדק והדאו ג'ונס הולכים בכיוון אחד" - מה יקרה לפולקסווגן?

המנתח הטכני של Bizportal, מסמן את הכיוון של המדדים בארה"ב ו-2 מניות מעניינות- צפו בניתוח
עדי ברזילי | (99)

צילום ועריכה: גילי מייזלר

תגובות לכתבה(99):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 55.
    ר. קרן 08/10/2015 23:32
    הגב לתגובה זו
    אודה לניתוח מניית הביוטכנולוגיה קולפלנט (496018)
  • 54.
    כל 05/10/2015 17:41
    הגב לתגובה זו
    מלמלייאן
  • 53.
    אפשר עזרה על מניית גרינסטון תודה רבה אם תוכל? (ל"ת)
    יוסי 04/10/2015 00:46
    הגב לתגובה זו
  • 52.
    אליהו הנביא 03/10/2015 23:52
    הגב לתגובה זו
    הבורסות עולות - נא לאכול את הכובע!
  • A 05/10/2015 10:38
    הגב לתגובה זו
    1.אין טעם לשבח ועוד יותר אין טעם לקלס. לא בהצלחות וגם לא בכשלונות. לגבי הפעם, ביום המסחר האחרון בוול ארע דבר שקורה בעת מפולות קלסיות. ההתדרדרות תמשיך וביתר עוצמה. לגבי הכובע, אני אוכל 3 ביום, צהוב ,אדןם וירוק. אין דבר טעים מזה.
  • 51.
    אפשר בבקשה ניתוח של מנית אלוט? (ל"ת)
    הראל 03/10/2015 12:10
    הגב לתגובה זו
  • 50.
    המומחה 30 שנה בבורסה 03/10/2015 00:20
    הגב לתגובה זו
    התחתית אנחנו ניראה לאחר מכן עליות. אני בשוק.. אתה מקשיב למה שאתה ביכלל אומר?! לכן קוראים לזה תחתית... ולא פיסגה או שיא. אם היה ממשיך לרדת אז זו לא היתה תחתית. חאלס יש גבול כמה אפשר לחרטט אותנו. לפי דעתי מעוף בדרך ל1540 לשבוע הבא. גם סנופי ינסה לגעת ב2000 אבל לא יחצה. אפשר ליקנות קולים לכמה ימים. המגמה עדין שלילית..
  • שמואל 03/10/2015 16:12
    הגב לתגובה זו
    לא מתווכח עם מספר השנים שאתה טוען שאתה בבורסה. אם זה נכון אז באמת שרדת בנס. אתה מדבר שטויות . אגב אני בבורסה ממפולת 77
  • 49.
    אדי 02/10/2015 19:51
    הגב לתגובה זו
    גורביץ' אומר עליות? שבוע הבא המעו"ף והדקס קורסים. קונה Put.
  • לך תקנה.אבל, לפעמיים גורביץ' צודק (ל"ת)
    אילן 03/10/2015 08:32
    הגב לתגובה זו
  • 48.
    אפשר ניתוח למניית סאמיט? (ל"ת)
    רון 02/10/2015 18:57
    הגב לתגובה זו
  • 47.
    גורביץ לך תמכור חמוצים (ל"ת)
    דור 02/10/2015 17:29
    הגב לתגובה זו
  • זונטק שוק הכרמל 03/10/2015 17:18
    הגב לתגובה זו
    אולי אתה תמים ואולי טיפש. אני נוכר בשוק חמוצים כבר 48 שנים. מאחל לך 10%מהרכוש שצברתי במשך השנים. אם אתה חכם ולמדת קקצת או הרבה ותעבוד בהייטק. אתה חוב שתחיה חיי עושר ורווחה. תשקיע בבורסה האם תתעשר בטוח? רק עבודה קשה לפעמים 13 שעות ביממה הביאה אותי לכאן. איני חייב גרוש לאף אחד. משלם מיסים בלי להניד עפעף ותמיד חודשים מראש. כל ששת ילדי ו19 נכדי עד כה סידרתי בבתים יפים ומכוניות יפות וכולם למדו באוניברסיטה. וכל זה מחמוצים. הבנת? (שמי גל ואני נכדו של זונטק שיחיה וכתבתי מילה במילה מה שאמר לי)
  • 46.
    אליהו ענבים 02/10/2015 17:20
    הגב לתגובה זו
    אתם לא רואים שכל פעם שגורביץ' מדבר על עליות ותחתית אחרונה השוק קורס?? הבנאדם נביא תותח - רק בהפוך! תעשו שורט על התחזיות שלו ותהיו מיליונרים!!
  • 45.
    מנשה 02/10/2015 17:13
    הגב לתגובה זו
    הפעם קשה לי עם זה הרבה מאוד עובדות לא נאמרות איפה מגמת עלייה? זה אפילו לא עובדה טכנית ( עולה בחודשי, או בשנתי? בטח לא בשבועי וביומי) תמיד יש סיבה למה השוק צריך לעלות, אבל יש יותר סיבות טכניות למה השוק צריך לרדת. ובכלל יש סיכוי שלא כל מה שאייל אומר הוא רוצה להגיד יתכן בלבד שיש גם ידיים מכוונות- אולי לא אבל יתכן אם לא, קטונתי מלהבין למה ההתעקשות למגמה עולה שלא קיימת וזו עובדה.
  • 44.
    המפציץ 02/10/2015 16:59
    הגב לתגובה זו
    אך גורביץ יחרטטן שהזהב היה 1800 אמרת מי שלא נכנס מפסיד הזדמנות גדולה לגעתך הזהב אוטוטו ב2000 ומאז הורא רק ירד כבר 3 שנים חמוצים בשוק לא היתי נותן לך לימכור
  • 43.
    קוס אומומ 02/10/2015 16:58
    הגב לתגובה זו
    עוד שישים מליון שקל. די נמאס. תנו לי להרוויח מכה של שלוש אלף שקל ואני בחוץ.
  • 42.
    עדי תנתחי את המדד שלי! (ל"ת)
    אלון 02/10/2015 16:40
    הגב לתגובה זו
  • 41.
    אלי 02/10/2015 16:35
    הגב לתגובה זו
    אייל אבל אמרת תחתית בקו המשווה של בולינגר .בוא נחכה בסבלנות ליום שלישי ובאחוזת הבית ניראה תחת.................ית. מה זה חצאית מיני עד ל1400 לפחות.
  • 40.
    ממש לא מבין 02/10/2015 16:29
    הגב לתגובה זו
    וכן מיטב המוחות והמומחים והטכנאים והיועצים ומנהלי קופות וקרנות ואחראים על כספי הפנסיה שלנו וכל המומחים שביז דוחף לקידמת הבמה. מפמפמים לנו ת'ראש שדהכל בונבון וירידה לצורך..וכסך על..ועוד ביטויים ושישו ושימחו והכל דבש. אז מה? כולם לא מבינים. ורק איש פשוט וטומטום כמוני תופס משהו פה ושם בחכה. אז. אנא .כומתה על הראש. מסדר המפקד. נישארים שבת. הלך עלינו איזה באאסה.
  • 39.
    הבנתם שזה סתם 02/10/2015 16:24
    הגב לתגובה זו
    גורביץ איזה זבלים האמרקאיים דוח התעסוקה שלהם לא הקשיב למה שאמרת ועכשיו החוזים שם יורדים לא מתאים לי ירידות עכשיו... ובעצם גם לך לא ..אבל אני אדם פרטי ואתה מפרסם את השטויו.ת... שלך ברבים ואולי משפיע על כל מיני זבי חוטם ומסכנים למינהם ממש חבל מה לא עושים בשביל להרווי ח כסף
  • איזה בושות הדיו עדין לא יבשה (ל"ת)
    ממש פדידדה פדיחה 02/10/2015 18:05
    הגב לתגובה זו
  • 38.
    תגידו מה אתם רוצים 02/10/2015 16:04
    הגב לתגובה זו
    אולי כבר שביזפורטל יגמור אם כל הפרסה הזאת כל שבוע ויפרסם סוף כול סוף מה אחוזי הניבוי של האדון הנכבד באו נגיד שנתיים אחורה לבדוק מה אמר מה המליץ ומה יצא מה הבעיה ? נמאס גם לקרוא השמצות כל פעם והרי אפשר לבדוק את הכול ולפרסם בדיוק רב...יוסי פינק יקירי תרים את הכפפה אם אכפת לך מהאתר שאתה העורך הראשי בו כי מה שקורה כעט לא משביח את ביזפו
  • יוסי פינק לא יכול לצייץ גורביץ בעל מניות בביז (ל"ת)
    המסביר הלאומי 02/10/2015 16:28
    הגב לתגובה זו
  • 37.
    דן 02/10/2015 15:55
    הגב לתגובה זו
    מדד השווקים המתעוררים ירד הרבה , ומדד המניות בשווקים אלו נסחר בזול ומעניין מאוד להשקעה לטווח ארוך ובינוני. אשמח לניתוח טכני של המדד או לפחות של אחד מהשווקים העיקרים במדד.
  • 36.
    המסביר הלאומי 02/10/2015 15:52
    הגב לתגובה זו
    עניים בגללו יום אחד אני מבטיח לכם
  • 35.
    אליוט 02/10/2015 15:28
    הגב לתגובה זו
    אנחנו בעיצומו של a תיקון מעלה היה קצר ויהווה את b C ישטוף הכל
  • 34.
    מוש 02/10/2015 14:59
    הגב לתגובה זו
    כתבתי לך כבר שאתה חובבן טיפש מי שחושב שלא יבוא תיקון לירידות אבל תסלח לי אנחנו עדיין במגמת ירידות ,בקשר לבולינגרים שאתה אוהב כל כך הם משקפים תנועת מחיר חזקה למטה שברור שאחרי זה יבוא תיקון ואולי אלים אבל בטווח הקצר בלבד .אם תרצה שיעורים פרטיים תפנה אלי .שבת שלום
  • גלים יש ביים לא במערכות רבויות משתנים (ל"ת)
    22 02/10/2015 19:28
    הגב לתגובה זו
  • אליוט 02/10/2015 15:33
    הגב לתגובה זו
    בדרך לסיום יצא 4 ו5 B בדרך וc ב1150
  • 33.
    לא משנה מה יהיה רשום ומומלץ בכל הגלובוס נקודה ... (ל"ת)
    המנתח היחיד בעולם 02/10/2015 14:55
    הגב לתגובה זו
  • 32.
    1380 יעד הבא נקודה ...מ1720 כתבתי לכם (ל"ת)
    המנתח היחיד בעולם 02/10/2015 14:54
    הגב לתגובה זו
  • אליוט 02/10/2015 15:30
    הגב לתגובה זו
    י
  • אתה חזק חבוב (ל"ת)
    המנתח היחיד בעולם 02/10/2015 15:46
  • 31.
    שמקה 02/10/2015 13:44
    הגב לתגובה זו
    אבקש ניתוח למניות כיל וחברה לישראל
  • חיים המבין 05/10/2015 09:33
    הגב לתגובה זו
    צעד קדימה שלוש צעדים אחורהזה המתקון הקבוע כרגע
  • 30.
    א100 02/10/2015 13:31
    הגב לתגובה זו
    האם קרה דבר מה טוב שלא היבחנו בו בעולמנו? אבל..אט אט הולכת ונישמטת הקורולציה בין החוזים למסחר וזה קורה כבר חודשים ארוכים ולמעשה בערך כשנה ומחצה. לדעתנו כרגע החוזים ממריאים(לשון ביז)או, כי כך בא לחוזי החוזים ההזויים. או, הם מצפים לדבר מה טוב עם פירסום שוק העבודה בהמשך. אז ככה: בכלל לא משנה מה יפורסם. אט אט מתברר בעליל שרוב פירסומי חברות / מדינות ועוד..הם מפוברקים ואין קשר ביינם למציאות. גם מעשי רמייה וגניבת דעת היא תרחיש "חדש" בעולמנו וראו מקרה חברות הרכב ולא אפרט על ארה"ב נושא זה כרגע. בעניין האבטלה ושוק העבודה האמריקאי..הם מנפיצים מה בא להם בראש וקל מאד לחשוף אמיתויות על עשרות מליוני מובטלים או בעבודה זמנית או בעבודה חלקית או התייאשו מלחפש. גם אם הכל היה טוב בשוק העבודה ..אז כל שאר100 הפרמטרים בכלכלה האמריקאית הם בין גרועים לקטסטרופלים. שבת טובה. נ.ב:כל הנ" לא מכוון בהכרח לסגירת היום, למרות, שבוודאות של למעלה מ90 אחוז הדברים ברורים. לגבי ההמשך..הוודאות היא 100%.
  • 29.
    עוקב אחרי הזקן 02/10/2015 13:13
    הגב לתגובה זו
    כתבתי את זה כבר ביום שלישי שעבר וגם אתמול בערב בשיא הירידות אז הסנופי החזיק 1900 ושם באים קונים חזקים כבר פעם שניה, לכן גם כתבתי בשעה- 2200 שהכיוון למעלה לפחות בטווח הקצר ( כתבתי גם שהתשואות 2% באג"ח ל- 10 שנים ארה"ב מוכיחות שהשוק לא רואה עליה בריבית ואני גם רואה ירידה בשורטים על מניות גדולות כמו אפל גוגל מיקרוסופט ועוד
  • עוקב אחרי הזקן 02/10/2015 18:16
    הגב לתגובה זו
    כשנשיאת הפד ילן הייתה צריכה לתת החלטה על הרבית בספטמבר כמעט כל המשקיעים פה היו שוורים למעט זקן חכם, אני וכל קבוצת א. אז כתבתי למשקיעים שהבורסה תרד בין אם תהיה עליית רבית ובין אם לא. כולם סימנו לי אצבע למטה ושלחו את הזקן לבית אבות.......חחחחחחחחחחח צריך להבדיל בין משקיע לטווח ארוך, לסוחר שיכול וצריך לשנות את דעתו אפילו במסחר התוך יומי. הרוב פה מדבר כמו סוחרים וחושב כמו ההמון בשוק. אם החלטת להיות סוחר תהיה מקצוען!!!!
  • לעוקב 02/10/2015 14:43
    הגב לתגובה זו
    אני מבין במה העניין ואסרב לפרט. הזקן הוא איש חכם. חסר לי הקטע אם אוטודידקט או משכיל בתחומים הרלוונטים. הזקן(בלי להתייחס לאלו שאני חושב שלא היו הוא)טועה לעיתים. עכשיו נכנס לטעות גדולה. שיהיה בריא.
  • עוקב אחרי הזקן 02/10/2015 17:42
    זה ההבדל ביני ובין הזקן. אני מסכים אתו שנכנסנו לשוק דובי בטווח הארוך. בטווח הקצר שמבחנתי זה יכול להיות יום או שבועיים, עדיין כסוחר אם אראה סמנים לעלייה במניות ..אקנה לסיבוב קצר. אם הדוחות יהיו טובים אוקטובר יהיה עדיין חיובי. הריבית לא תעלה השנה בטח לאור פרסום מספר המשרות.
  • עוקב אחרי הזקן 02/10/2015 17:39
    זה ההבדל ביני ובין הזקן. אני מסכים אתו שנכנסנו לשוק דובי בטווח הארוך. בטווח הקצר שמבחנתי זה יכול להיות יום או שבועיים, עדיין כסוחר אם אראה סמנים לעלייה במניות ..אקנה לסיבוב קצר. אם הדוחות יהיו טובים אוקטובר יהיה עדיין חיובי. הריבית לא תעלה השנה בטח לאור פרסום מספר המשרות.
  • 28.
    רועי 02/10/2015 13:13
    הגב לתגובה זו
    אני לא מאמין בטכני, אבל ברור לי שהניתוח המוצג כאן לא מסתכל על התמונה הגדולה, המבשרת רעות.
  • 27.
    א 02/10/2015 13:10
    הגב לתגובה זו
    1.לדעתי, התגובות הלא נחמדות כלפי אייל לפעמים עוברות גבול תחתון לא רצוי להגיע אליו. וגם לדעתי, הבחור חכם מאד, לא שחצן, אפילו חביב למדי. לעיתים טועה ורוצה להאמין שלרוב צודק. גם לדעתי, מומחה גדול ביותר בשיטתו. אבל..זאת שיטה שלדעתנו אינה ניתנת לאימות באמצעות ניסויים ומסקנות מדעיות לכאורה ואף לא בעליל. ..וזאת מול הכימיה ,לדוגמא ..שהינה מדע אמפירי לחלוטין. השיטה יתכן וכן היפותטית .רוצה להגיד: הדברים משוערים. מבוססים על הנחות. והקיימות באופן תאורטי. נ.ב: חסרה ברצף הכתבה על פולקסוואגן.
  • תעשה בדיקה סטטיסטית ואז תראה מה הבעיה ? (ל"ת)
    שווה בדיקה או צריך ב 02/10/2015 15:43
    הגב לתגובה זו
  • א100 02/10/2015 17:25
    בדברי שני חלקים: 1. איני מכיר את אייל. מפריע לי העליהום הגורף והסוחף. איני מבין בטכני, כבר ציינתי זאת. אני כן מבין שצריך לתת לכל אדם כבוד כל עוד "אשמתו" היא רק בטעויות בדעותיו המיקצועיות בתחום. 2.החלק השני דיבר על השיטה שציינתי שאיני מכיר. אולם, אני מוקף בטובי הכלכלנים ומתמטיקאים שלא משתמשים בשיטה, אבל, כמו שכתבתי,את דעתם עליה. מאחל לך בריאות והצלחות.
  • 26.
    לכל המשמיצים ...כנסו 02/10/2015 12:33
    הגב לתגובה זו
    תמיד קלע וניתח נכון ! בצורה עניינית ומקצועית . וגם הפעם זה מה שיהיה לפי הנתוח ווהסבר של איל הכיוון ברור הן בדאקס והן בבורסות וולסטריט. ובת"א אכן תחתית שמתייצבת וממנה עליה מעלה -ימים יגידו .וכל אלה שמקשקשים כאן עקב פוזיציה לשוק יורד וצולל בהימורי אופציות או שורט על מנת להפיק תועלת אישית אם בכלל שיחפשו להם עץ טוב ....................ו
  • אייל תפסיק להגיב לעצמך זה לא מקצועי (ל"ת)
    טל 02/10/2015 13:44
    הגב לתגובה זו
  • שמי מיקי ואני המגיב . אתה פשוט טיפש ונבער (ל"ת)
    חולה נפש ... 02/10/2015 15:05
  • 25.
    יוסי 02/10/2015 12:19
    הגב לתגובה זו
    תודה מראש.
  • 24.
    אחת שמבינה א 02/10/2015 12:00
    הגב לתגובה זו
    רק שהתיקון יגמר ונמצא את התחתית, אז יהיה מהלך עליות. גורביץ הזה פשוט גדול לא מפסיק להצחיק אותי. שתהיה לכם שבת שלום וחג שמח!
  • לאהבלה 02/10/2015 14:49
    הגב לתגובה זו
    אני פורץ בצחוקים רועמים ואין באפשרותי להפסיק ושמעתי שיש עוד כמוני. אז נירשמנו לסדנת ויפאסנה שבו אנו חייבים שתיקה מוחלטת משך שבועיים. רק מותר לנו לצחוק גג 3 שעות לאחר שאת ניכנסת לחרבש. אבל גרוש לא יותר מ3 שעות.
  • לאחת 02/10/2015 14:36
    הגב לתגובה זו
    תיקנו אופקו בשער גבוה מהיום ב60% כדאי לכם. אמרתי לכם.
  • 23.
    כל מה שאומר גורביץ תעשו הפוך (ל"ת)
    גוטה הפוך גוטה הפוך 02/10/2015 11:33
    הגב לתגובה זו
  • לגוטה 02/10/2015 14:33
    הגב לתגובה זו
    וכך גורם לכולם להצליח? זאת גם שיטה שמקובלת במספר מדעים.
  • 22.
    גורביץ = Airplane מספונסר (ל"ת)
    יואב 02/10/2015 11:30
    הגב לתגובה זו
  • 21.
    שיעשה סקירה על הלוטו (ל"ת)
    תמר 02/10/2015 11:27
    הגב לתגובה זו
  • 20 + 21 02/10/2015 14:32
    הגב לתגובה זו
    איזה חכמה. לא להאמין. יש כאן אחת טיפי יותר חכמה.
  • 20.
    תמר 02/10/2015 11:26
    הגב לתגובה זו
    כולם מנסים לנחש
  • 19.
    תשמעו ליצנים 02/10/2015 11:14
    הגב לתגובה זו
    תשמעו טוב ותפעילו את הראש אם גורביץ היה יודע מה יהיה תסכימו שהוא היה מינימום מיליונר בדולרים... בנוסף הוא לא היה מעביר קורסים וראיונות בשביל להתפרנס ... אז תפסיקו זו הפרנסה שלו ובגלל שהוא "מקורב" הוא גם מקבל כותרות ראשיות.... ותלמדו כבר ..בוחנים אדם לפי מה שאמר בעבר אם צדק ואם לא...ולדעתי לאדון יש יותר מדי טעויות אז תפסיקו לבלבל את המוח ותקראו את גורביץ בתור .......ו לא יותר ומי שחושב להשקיע לפי מה שהוא אומר אז שייקח אחריות וייקח בחשבון שאולי יהיו לו רווחים אך גם יכולים להיות לו חוש" הפסדים קשים ונב" הבחור חייב להקרין בטחון ומין שחצנות וזלזול כאילו הכול קטן עליו .. תבינו זה חלק מהמשחק המכוער...ואם אתם רוצים ממני המלצה תקראו את אתר שחקן מעוף אך דעו גם הוא לא חף מטעויות שבת שלום
  • ליצן 02/10/2015 14:30
    הגב לתגובה זו
    1. יש מצב שהוא מליונר בקרונות שבדיות? 2.גם שחקן לא חף? אז מי בסדר לדעתך?
  • 18.
    אבי. 02/10/2015 11:01
    הגב לתגובה זו
    אתה לועג לעצמך אייל גורביץ. אולי אתה לא שם לב כיצד אתה מזגזג ולא מביע שום דעה מוצקה הן לגבי התחתית של השוק . לדבר על סמך ההתרחשויות זוהי חוסר מקצועיות סתם הפיכת עצמך לחסר כל ערך בעיניי המשקיעים
  • 17.
    משה זהר 02/10/2015 10:27
    הגב לתגובה זו
    האם היא באמת אמורה להגיע ל80 $ ?
  • 16.
    אני יגיד לכם חברים 02/10/2015 10:05
    הגב לתגובה זו
    בלי הרבה קשקושים ראיתי שמניית כיל נסחרת במחיר זול לדעתי ... אז קניתי .... ואני אומר לכם בעתיד היא תעלה כמעט ואין לי ספק.....
  • ל16 02/10/2015 12:40
    הגב לתגובה זו
    מה פרוש אני יגיד לכם?
  • לשמוק בשכר 02/10/2015 15:30
    אבל דע לך הרבה אנשים הפסידו המון כסף בגללו יש פה איזה מסכן אחד שהשקיע בטאואר בזמנו עקב המלצה של גורביץ ואותו אחד לפי מה שכתב הפסיד חלק מבית שמכר...אני אישית קורא אותו וצוחק בלי הפסקה...כי אני לא טמבל אני בודק את התוצאות שלו בעבר וזו הבדיקה הכי טובה... בלי בלבולי ביצים ויאללה ביי 580...
  • 15.
    טוב מאוד 02/10/2015 09:59
    הגב לתגובה זו
    סוף כל סוף התחלת בקטנה להציב מראה מול הפנים של הגורו ..
  • 14.
    ראם 02/10/2015 09:56
    הגב לתגובה זו
    אשמח אם תנתח את מדד הנאסדק ביוטק, תודה!
  • היי אייל גם אני אשמח לניתוח טכני של מדד ביוטק. Ibb בנסד (ל"ת)
    ירון 02/10/2015 13:08
    הגב לתגובה זו
  • 13.
    ביקורת בונה 02/10/2015 09:53
    הגב לתגובה זו
    אייל בוקר טוב. למען הדיוק רק לפני שבועיים בראיון BizTV באתר זה טענת ואני מצטט "המעוף מצא תחתית אחרונה ב 1620, בהחלט תחתית אחרונה" (דקה שלישית בראיון) אתה לא נותן לעובדות לבלבל אותך, לא מתנצל על טעויות וממשיך לטמון ראשך בחול. מקווה בשבילך שאתה לפחות מודע לעובדות, אחרת המצב באמת חמור. זה לא נורא לטעות לפעמים, זה נורא לטעות כמעט כל הזמן ולא ללמוד שום דבר מהטעויות. שבת שלום.
  • 12.
    רון 02/10/2015 09:51
    הגב לתגובה זו
    גורביץ, התובנות שלך פשוט מעלפות אתה איש גאון , יחיד בדורו, איך עדיין לא קיבלת פרס ישראל? אתה חסיד אומות העולם . בקיצור אתה איש שחצן עם אגו מנופח . ניתן להבחין בכך גם בכתבה עם המראיינת , המבט המזלזל שלך אליה העקיצות הקטנות הציניות המגעילה שלך , מבין כל העצות והתובנות הנבובות שלך תתחיל לכבד קצת ולהיות אמפטי לזו היושבת לצידך לתשומת ליבך!
  • קליפ 02/10/2015 12:11
    הגב לתגובה זו
    תלמד לסחור ותרוויח העתיד לפניך!
  • rui 02/10/2015 13:54
    אני לא התיימרתי להיות מנתח טכני גורביץ כן יאידיוט, מהתגובה שלך שטחית ואינפנטילית
  • 40 שנה בשוק ההון 02/10/2015 10:50
    הגב לתגובה זו
    מאז ומתמיד גורביץ היה גדול. אני עשיתי פעולות במניות לפי הניתוח שלו. ברוב הפעמים הוא צדק. הוא איש גדול ומסתכל רחוק. הריאה שלו ארוכת טווח.
  • גורביץ מגיב לעצמו או ההמגיב לא מבין דבר (ל"ת)
    22 02/10/2015 19:31
  • ל40 02/10/2015 14:25
    עם ריאות כאלו?
  • 11.
    זה סטנדאפיסט לא מצחיק . (ל"ת)
    בא 02/10/2015 09:47
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    דוד 02/10/2015 09:35
    הגב לתגובה זו
    שככתה שאתה כול הזמן המרתה עליות והבורסה ירדה ל580 גם הילד שלי בן 6 יודעה יותר טוב
  • 9.
    אייל אמרתה עליות קנתי קולים במליון שקל (ל"ת)
    דוד 02/10/2015 09:33
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    יגל 02/10/2015 09:27
    הגב לתגובה זו
    א.כל הכבוד על האומץב. אם הפעם לא יצליח זה לא יהיה אומץ אלה טיפשות.
  • 7.
    איזה שחצן (ל"ת)
    א 02/10/2015 09:23
    הגב לתגובה זו
  • מי 02/10/2015 14:24
    הגב לתגובה זו
    שחצן? אני ממש לא.
  • 6.
    פרוטליקס-אודה על ניתוח המניה. (ל"ת)
    זאב 02/10/2015 09:20
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    האחד 02/10/2015 09:00
    הגב לתגובה זו
    מעכשיו ראלי כלפי מעלה
  • לאחד 02/10/2015 14:23
    הגב לתגובה זו
    תן אותו לחולים וללא בריאים.
  • בא 02/10/2015 12:32
    הגב לתגובה זו
    האינקוויזיציה , המשקיעים הם הבורסה אם לא שמת לב .בלעדיהם אין שוק . בקשר לראלי אני לא חושב שיהיה כול עוד צפויים לעלית ריבית .הפד לא רוצה בורסה מנופחת .
  • 4.
    שמעון 02/10/2015 08:59
    הגב לתגובה זו
    אפשר בבקשה לנתח את מניית כנפיים? תודה
  • 3.
    מוצא תחתיות 02/10/2015 08:54
    הגב לתגובה זו
    מי בכלל זוכר מה שאמר?
  • בא 02/10/2015 09:49
    הגב לתגובה זו
    אדם מושחת שכן הוא יודע את זה גם כן .
  • 2.
    ההההוא מהקציצ 02/10/2015 08:53
    הגב לתגובה זו
    כל מה שאתה טוען הוא הבל הבלים. כל התורה שלך מבוססת על שטויות וכל התובנות שלך וההמלצות שלך הן חדשות האתמול. אסור לך לתת המלצות למסחר לאנשים . הגיע הזמן לשינוי קריירה...לך למכור אבטיחים.
  • אכן, 02/10/2015 11:00
    הגב לתגובה זו
    צודק. אני הגעתי למסקנה דומה, והרבה יותר רדיקלית, כבר לפני שנתיים והפסקתי להגיב. חבל להתרגז ולהגיב; פשוט להתעלם. הדבר שהוא מלמד הוא הבל ורעות רוח, וחולף עם הרוח. לכן, יותר מכובד ויותר אפקטיבי להתעלם.
  • לאכן 02/10/2015 14:22
    כן מתייחס למילה רדיקלית שלא מתאימה למשפטך בפרושה.
  • 1.
    מניית מבטח שמיר?????? (ל"ת)
    מה עם 02/10/2015 08:32
    הגב לתגובה זו
  • ג'רי 02/10/2015 10:03
    הגב לתגובה זו
    לא קורה כלום בעולם? ילן לא מעלה ריבית? סין במצב טוב?
  • משה 02/10/2015 12:12
    כל המניות מופסדות איך שלא מסתכלים