זה מועדון הכדורגל שהחולצה שלו נחשבת למבוקשת בעולם
ליגות הכדורגל נמצאות על סף פתיחת העונה ונראה כי העניין של האוהדים עולה מדרגה בכל הקשור לרכישת מוצרים של המועדונים אותם הם מעריצים. מטבע הדברים, הפריט הנרכש ביותר הוא חולצת כדורגל, שהפכה לאלמנט מרכזי שמאחד בין הקבוצה לאוהדים. גם העיצוב של החולצות הפך ליותר "מאחד" בשנים האחרונות ומועדונים רבים משקיעים סכומי עתק בעיצוב ויזואלי של הפריטים השונים. חברת הביגוד הגלובלית "B00HOMAN" ניתחה את הביקוש של חולצות עבור המועדונים הגדולים בעולם והחולצה המבוקשת ביותר היא החולצה של ריאל מדריד.
החולצה הנמכרת ביותר. בלינגהאם (צילום: טוויטר ריאל מדריד)
בין השאר אפשר לראות כי למרות עזיבתם של הכוכבים הגדולים כמו כריסטיאנו רונאלדו, סרחיו ראמוס וכרים בנזמה שעזב הקיץ לאל איתיחאד מערב הסעודית, עדיין החולצות של המדרידאים נמצאות בראש הרשימה. בין החולצות המבוקשות במועדון הספרדי נמצאות החולצות של הכוכבים: ויניסיוס ג'וניור, לוקה מודריץ' ובשבועות האחרונים גם של הרכש הנוצץ ג'וד בלינגהאם.
לאחרונה דווח כי חולצתו של ויניסיוס הפכה לאייקון כלל יבשתי ולפני שבועיים היא נכנסה לרשימת המלצות של אתר "אמזון". חולצתו נמכרה ב-40 אירו בלבד.
במקום השני ברשימת החולצות המבוקשות נמצאת מנצ'סטר יונייטד, אחריה ליברפול ובמקום הרביעי נמצאת ארסנל. במקום החמישי נמצאת פריז סן ז'רמן, אחריה ברצלונה ומנצ'סטר סיטי, שזכתה העונה בטרבל, נמצאת רק במקום השביעי. למרות כישלון מהדהד בשנה האחרונה, החולצות של צ'לסי נמצאות במקום השמיני. במקום התשיעי נמצאת באופן מפתיע אייאקס ואת העשירייה סוגרת יובנטוס.
- לאחר שסחר בקוקאין ב-70 מיליון אירו: כמה שווה הכדורגלן שהורשע?
- מנצ'סטר יונייטד רוצה את חלוץ אייאקס - זהו תג המחיר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
רק לאחרונה דווח שיש כאלה שמנסים להרוויח מחולצות מזויפות של ליאו מסי באינטר מיאמי. חולצות רבות נתפסו בשדה התעופה בבואנוס איירס. יותר מ-250 חולצות נתפסו על ידי שלטונות המס ובאחד המקרים דווח כי אישה ניסתה להעביר 50 חולצות כאלה דרך המכס המקומי. באותו דיווח נשאלה האישה לגבי החולצות וטענה כי היא לא מכירה את המוצר, אך בדיעבד הבינה שמדובר במוצרים מזויפים ואף ניסתה למכור אותם בסכומים של 50-100 דולר לחולצה.
- 2.עדי 01/08/2023 17:59הגב לתגובה זובאיירן לא ברשימה ?
- איתי ממן 01/08/2023 20:56הגב לתגובה זומה שטויות הכל פה נכון בטח כי אתה אתה אוהד בארסה וריאל במקום ראשון ובארסה במקום השישי
- 1.חשבתי שזה ארסנל כבר חח (ל"ת)מוני 01/08/2023 09:29הגב לתגובה זו

נפרד מרד בול עם 80 מיליון אירו; מה היעד הבא?
אחרי הדחה, פיצויים 70 מיליון דולר, מה יהיה הצעד הבא של כריסטיאן הורנר בפורמולה 1
כריסטיאן הורנר, האיש שהפך את רד בול לאימפריה של הפורמולה 1, סיים את דרכו באחת מהעזיבות המתוקשרות בתולדות הספורט המוטורי. אחרי שני עשורים בפסגה, שמונה אליפויות עולם לנהגים ושש ליצרניות, הורנר מצא את עצמו מחוץ לקבוצה שבנה מאפס אבל עם צ׳ק פיצויים מרשים שנע בין 60 ל־80 מיליון אירו. עכשיו, כשהאבק שקע, השאלה המרכזית היא לא מה היה, אלא מה יהיה: האם האיש שהמציא מחדש את ניהול קבוצות המרוצים יחזור לזירה והפעם מהצד של הבעלות?
כריסטיאן הורנר (במרכז) עם מקס וורסטפאן (מימין) בגרנד פרי הבריטי, המרוץ האחרון של הורנר בתפקיד (Getty Images/Red Bull Content Pool)
בהתחשב בגודל פיצויי הפיטורים, 60-80 מיליון יורו, תלוי לאיזה אתר מדיה מאמינים יותר, סיום המו״מ בין רד בול GmbH, ענקית משקאות האנרגיה והבעלים של קבוצת הפורמולה 1 הנושאת את שמה, לבין כריסטיאן הורנר, מי שמעשית ייסד את הקבוצה, ניהל אותה במשך 20 שנה, הוביל אותה לשמונה אליפויות עולם לנהגים ולשש אליפויות עולם ליצרניות, והודח ביולי האחרון, אחרי מאבק מתוקשר היטב שנמשך כמעט שנתיים, הרי משך המו״מ היה קצר ביותר. להורנר, ככל הנראה מנהל הקבוצה בעל השכר הגבוה ביותר בפורמולה 1, 10-12 מיליון יורו לעונה, נותרו עוד חמש שנים לסיום חוזהו, והחברה הפרטית העדיפה לסיים את הפרשה במהירות במקום להיגרר בין בתי משפט במשך שנים. מצידו, גם הורנר רצה לסיים את הפרשה, כדי שיוכל להתפנות לפרויקט הבא שלו, שרבים סבורים שיהיה בפורמולה 1, זירה שבה הוא זכה להצלחות כרון דניס, פרנק ויליאמס, טוטו וולף, ואפילו אנצו פרארי, אולם להבדיל מהם הוא היה שכיר, שברגע שהמעסיק הגיע למסקנה שנוכחותו פוגעת בקבוצה יותר מאשר מסייעת לה, הוא לא היסס לוותר על שירותיו מהיום למחר.
הורנר (51) צפוי לנצל את הטרנפורמציה העוברת כיום על סדרת הפורמולה 1 ומבנה הבעלות על הקבוצות, כדי למצוא את דרכו חזרה אל הספורט. אם בשנות ה-50׳ קבוצות נשלטו ע״י יצרניות רכב – מרצדס, מזראטי, אלפא רומיאו ועוד - החל משנות ה-60׳ נוסדה באי הבריטי תעשיית מרוצים שמתוכה צמחו קבוצות מרוצים עצמאיות, שרובן נעלמו ונשכחו ואחדות מהן, דוגמת מקלארן, ויליאמס עדיין פעילות. בשנים האחרונות מתקבע דפוס חדש של בעלות, ובו מדובר בשת״פ בין יצרניות רכב לבין משקיעים, לעיתים משקיעים פיננסיים בלבד, לעיתים משקיעים אסטרטגיים.
- בראד פיט על המסלול - הצלחה לסרט F1 של אפל; האם הסרט יזניק את הפורמולה 1 לשיאים חדשים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מקס וורסטפאן חוגג זכיה ראשונה באליפות עולם לנהגים בסיום הגרנד פרי של אבו דאבי 2021. עוד אליפות לאוסף של הורנר (Getty Images/Red Bull Content Pool)

נפרד מרד בול עם 80 מיליון אירו; מה היעד הבא?
אחרי הדחה, פיצויים 70 מיליון דולר, מה יהיה הצעד הבא של כריסטיאן הורנר בפורמולה 1
כריסטיאן הורנר, האיש שהפך את רד בול לאימפריה של הפורמולה 1, סיים את דרכו באחת מהעזיבות המתוקשרות בתולדות הספורט המוטורי. אחרי שני עשורים בפסגה, שמונה אליפויות עולם לנהגים ושש ליצרניות, הורנר מצא את עצמו מחוץ לקבוצה שבנה מאפס אבל עם צ׳ק פיצויים מרשים שנע בין 60 ל־80 מיליון אירו. עכשיו, כשהאבק שקע, השאלה המרכזית היא לא מה היה, אלא מה יהיה: האם האיש שהמציא מחדש את ניהול קבוצות המרוצים יחזור לזירה והפעם מהצד של הבעלות?
כריסטיאן הורנר (במרכז) עם מקס וורסטפאן (מימין) בגרנד פרי הבריטי, המרוץ האחרון של הורנר בתפקיד (Getty Images/Red Bull Content Pool)
בהתחשב בגודל פיצויי הפיטורים, 60-80 מיליון יורו, תלוי לאיזה אתר מדיה מאמינים יותר, סיום המו״מ בין רד בול GmbH, ענקית משקאות האנרגיה והבעלים של קבוצת הפורמולה 1 הנושאת את שמה, לבין כריסטיאן הורנר, מי שמעשית ייסד את הקבוצה, ניהל אותה במשך 20 שנה, הוביל אותה לשמונה אליפויות עולם לנהגים ולשש אליפויות עולם ליצרניות, והודח ביולי האחרון, אחרי מאבק מתוקשר היטב שנמשך כמעט שנתיים, הרי משך המו״מ היה קצר ביותר. להורנר, ככל הנראה מנהל הקבוצה בעל השכר הגבוה ביותר בפורמולה 1, 10-12 מיליון יורו לעונה, נותרו עוד חמש שנים לסיום חוזהו, והחברה הפרטית העדיפה לסיים את הפרשה במהירות במקום להיגרר בין בתי משפט במשך שנים. מצידו, גם הורנר רצה לסיים את הפרשה, כדי שיוכל להתפנות לפרויקט הבא שלו, שרבים סבורים שיהיה בפורמולה 1, זירה שבה הוא זכה להצלחות כרון דניס, פרנק ויליאמס, טוטו וולף, ואפילו אנצו פרארי, אולם להבדיל מהם הוא היה שכיר, שברגע שהמעסיק הגיע למסקנה שנוכחותו פוגעת בקבוצה יותר מאשר מסייעת לה, הוא לא היסס לוותר על שירותיו מהיום למחר.
הורנר (51) צפוי לנצל את הטרנפורמציה העוברת כיום על סדרת הפורמולה 1 ומבנה הבעלות על הקבוצות, כדי למצוא את דרכו חזרה אל הספורט. אם בשנות ה-50׳ קבוצות נשלטו ע״י יצרניות רכב – מרצדס, מזראטי, אלפא רומיאו ועוד - החל משנות ה-60׳ נוסדה באי הבריטי תעשיית מרוצים שמתוכה צמחו קבוצות מרוצים עצמאיות, שרובן נעלמו ונשכחו ואחדות מהן, דוגמת מקלארן, ויליאמס עדיין פעילות. בשנים האחרונות מתקבע דפוס חדש של בעלות, ובו מדובר בשת״פ בין יצרניות רכב לבין משקיעים, לעיתים משקיעים פיננסיים בלבד, לעיתים משקיעים אסטרטגיים.
- בראד פיט על המסלול - הצלחה לסרט F1 של אפל; האם הסרט יזניק את הפורמולה 1 לשיאים חדשים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מקס וורסטפאן חוגג זכיה ראשונה באליפות עולם לנהגים בסיום הגרנד פרי של אבו דאבי 2021. עוד אליפות לאוסף של הורנר (Getty Images/Red Bull Content Pool)