
אורביט מדווחת על הזמנה של כ-2.2 מיליון דולר מלקוח מוביל באסיה
אורביט טכנולוגיות אורביט 0.05% , המתמחה בפתרונות לניהול קשר ושמע במערכות מוטסות, טרמינלים לתקשורת לוויינית מוטסת וימית, הודיעה היום על קבלת הזמנה מלקוח מוביל באסיה עבור מערכות עקיבה קרקעיות מדויקות לאנטנות, בהיקף של כ-2.2 מיליון דולר. המערכות תסופקנה במהלך שנת 2023. אורביט תספק שתי מערכות של אנטנות ומסובב המותקנות בתוך קרון, לטובת מערך הניסויים של הלקוח. אורביט הינה מובילה עולמית בתחומי מערכות תקשורת עתירות טכנולוגיה למשימות ביטחוניות ומסחריות, מערכות שמע תלת-ממד עם מערכות תקשורת לוויינית מוטסות למגוון רחב של פלטפורמות אוויריות, מאוישות ושאינן מאוישות. הפתרונות של אורביט כוללים תקשורת לוויינים לפלטפורמות ימיות צבאיות ואזרחיות. והם מותאמים לשווקים אזרחיים ובטחוניים. אורביט הינה חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב בשליטתה של קרן ההשקעות פימי. פעילות החברה פרוסה באופן גלובלי ולה מערכי ייצור, שיווק, מכירות ושירות לרבות נוכחות בארה"ב, באירופה ובמזרח הרחוק. דניאל אשחר, מנכ"ל אורביט: "אנו גאים על הזמנה מלקוח חוזר שהינו מוביל בתחום פיתוח מערכות משולבות, שבחר פעם נוספת באורביט כספק למערכות עקיבה מדויקות"
- 1.רמבו 17/07/2022 14:57הגב לתגובה זולא מובן מדוע מדווחים על הזמנה מלקוח זר על סך של 2.2 מיליון דולר? זו הזמנה קטנה ורוב התעשיות הבינוניות בארץ מקבלות בשוטף הזמנות כאלו ואף יותר וזה עוד מלקוחות פנים.
- סול לונה 17/07/2022 20:52הגב לתגובה זובוא נקח לשם השוואה את אורביט ואת אלביט מערכות, שווי שוק של אורביט כמעט 100 מליון שקל, שווי שוק של אלביט מערכות קרוב ל 9.9 מליארד דולר היום אורביט דווחה על עסקה של 2.2 מליון דולר שזה מהווה 2% מכל השווי של המניה , שזה טוב, אלביט מערכות לא מזמן דווחה על עסקה של 50 מליון דולר ו 60 מליון וגם 80 מליון דולר ואף אחת מהעסקות האלו לא מגיע ל 1% מכל השווי של אלביט, אז תבין ש עסקה של 2 מליון דולר ל אורביט זאת עסקה טובה מאוד באופן יחסי כמובן לשווי שלה
ישראל כץ מגיב לנתניהו בנושא 'אובר' ונוקב בפיצוי האדיר שיקבלו נהגי המוניות
יום לאחר הוויכוח בין ישראל כץ לבנימין נתניהו בנושא אישור השימוש באפליקציית 'אובר', שר התחבורה נאם היום (ב') בוועדת הכלכלה והתייחס לנושא: "מי שרוצה להכניס את 'אובר' שיכין 8-9 מיליארד שקל לפצות את נהגי המוניות". שר התחבורה ישראל כץ הגיע הבוקר לדיון ברפורמה בענף הרכב. יו"ר הוועדה, ח"כ איתן כבל, הזכיר לשר שהוועדה הייתה אמורה לעסוק בנושא אובר ובסוף תצטרך לדון גם בכך. השר כץ התייחס לכך ולעימות שהתפתח אתמול בישיבת הממשלה בנושא ואמר: "אני לא יודע מאיפה המיתולוגיה על כוחם של נהגי המוניות, זה לא ציבור חזק. זה לא יבואני הרכב. זה ציבור עובד שמתמודד עם מציאות והתפקיד שלי זה לאפשר להם התמודדות בתנאים שווים. מי שמשלם עבור רישיון מונית לא יכול שמישהו יבוא עם הרכב הפרטי ויתמודד מולו. אם המדינה רוצה להכניס את זה שתחליט ותכין 8-9 מיליארד שקל לפצות את נהגי המוניות. אני לא מושפע מלחצים". אתמול בעימות בין ראש הממשלה לשר התחבורה, עקץ האחרון את נתניהו באומרו "אני לא דואג לבעלי הון מחו"ל " - כשרבים קישרו משפט זה ליחסי נתניהו-שלדון אדלסון. אפליקציית 'אובר' אמנם פועלת בישראל מזה תקופה - אך במתכונת של הזמנת מוניות רגילה (בפועל, כמו 'גט-טקסי'). הרעיון החדשני באפליקצייה, שפועלת בערים רבות בעולם, הוא 'שידוך' נהגים פרטיים עם נוסעים המגיעים לאותו יעד - באופן שיחסוך כסף לנוסע, ויוריד את העלויות למסיע. הציבור ככלל אמנם ירוויח מנסיעות זולות יותר, אך הראשונים להפגע מהפעלת שירות זה יהיו כמובן נהיג המוניות בישראל - ועל כך פרץ הוויכוח עם נתניהו. עם זאת, חשוב לציין כי בישראל - בשל המצב הבטחוני, אפשור השימוש בשירות זה אינו מובן מאליו, בשל חשש לחטיפות על רקע בטחוני.