- הקמפיין הוויראלי של פרו אסטרטגיה ל'ויצו': סלבס יצאו נגד אלימות במשפחהבמסגרת הקמפיין, העלו ציון ברוך, אלי פיניש ונטלי דדון ואחרים בפרופילים שלהם ברשתות החברתיות, תמונות עם כיתוב "לא נותנים יד לאלימות". צפו
פרסום ראשון
באתר וואלה בוחנים אפשרות להקים ערוץ טלוויזיה שישודר ב-yesאבי אלקלעי מצטרף לוואלה כאחראי תחום TV, אבל ימשיך לייעץ ל'לונדון וקירשנבאום'. גורמים: האתר שואף להקים בעתיד חברת חדשות טלוויזיונית- 'בן נתן גולן' יטפל בתקציב הפרסום להחדרת מותג הביגוד וציוד Jack Wolfskinהמותג שמתמחה ב-Outdoor ישווק בלעדית על ידי ריקושט. צור גולן: "טיפול במותג בינ"ל דורש רגישות ופתיחות לעבודה מול חו"ל ובזה אנחנו מתמחים״
- באומן לא היה מתנגד לתקציב הזה: כמה שמה שטראוס על פרסום חומוס בארה"ב?על רקע הדוחו"ת המוצלחים והובלה בנתח השוק של קטגוריית החומוס בארה"ב, החברה החליפה השבוע את משרד הפרסום בארה"ב לאחר 6 שנים
- על רקע המתיחות: תמר איש-שלום תשדר כתבה על מפגש 3 צעירים ערבים-ישראליםהכתבה של תמר איש-שלום שתשודר על רקע המתיחות בין יהודים לערבים, תציג את נקודת המבט של 3 צעירים שחיים בחברה ערבית ופועלים ביהודית
- שיר אשיר בגשם: החינוכית משיקה אפליקציה שמקבצת שירי ילדים מתוך תכניותיהבחינוכית נכנסו חזק לתחום הניו-מדיה עם ההחלטה להשיק תכני TV ראשית דרך היוטיוב, והשקת תכנית רשת חדשה. כעת היא יוצאת עם אפליקציה חדשה
under40
"כבר בכיתה ה' הגשתי עבודת נושא שעסקה בפרסום; כנראה שזה תמיד היה שם"Under40 מארח את איל עמית שניהל את הדיגיטל העולמי של AXE, לפני שחזר לנהל את התקשורת השיווקית של יוניליוור בארץ. ועל מה הוא חולם?- דו-קיום מתחיל בפרסום? מוסא חסדייה ולאה גרינשפן בקמפיין רשת להרגעת המצבהפרסומאים ששותפים במשרד 'סקטורס-אלבוסתני' קוראים לגולשים להעלות תמונות מתויגות עם השותף הערבי/יהודי לעבודה, לימודים, יצירה, שכונה ועוד
- במקום סיגל בן יוסף: מירב אתרוג בר לסמנכ"לית שיווק ופיתוח עסקי של 'ידיעות'אתרוג-בר ניהלה ב-4 השנים האחרונות את חנות הספרים הדיגיטליים של 'ידיעות אחרונות', ותחליף את בן יוסף, שעוזבת את 'ידיעות' לאחר 8 שנים
- בעקבות הפרסום של אלמוג בוקר: ראש העיר אשקלון מאיים לתבוע את 'חדשות 10'העירייה והערוץ נהנו לאחרונה מאידיליה שנקטעה כעת עם הפרסום כי אישה טוענת ששמעוני ביצע בה מעשים מגונים. 'חדשות 10': עומדים מאחורי הדברים