• ההפסדים שספגה החברה ברבעון האחרון, והירידה המתמדת בערכה הביאו ככל הנראה את מנכ"ל החברה ב-6 השנים האחרונות להתפטר מתפקידו
    |14/06/2015
  • צור גולן טור
    פרטנר חייבת היום יותר מתמיד בוסט של חדשנות. החברה חייבת להכתיב את סדר היום ולא להיגרר או להגיב ליוזמות ומהלכים של המתחרים
    |14/06/2015
  • המירוץ למיליון. פרומו זוכה זהב
    המירוץ למיליון זכה ב-3 פרסים, ביניהם זהב בקטגוריית ארט ודיזיין. עוד בזוכים, ערוץ ההיסטוריה זכה בפרס זהב עבור הפרומו לרצועת שבת 'היום השביעי' 
    |14/06/2015
  • דן קשאני
    סמנכ"ל הדיגיטל של ברוקנר יער לוי מסיים שנה וחצי במשרד ומצטרף למאור חן במקאן תל אביב. קשאני יוביל  את תוצרי הדיגיטל מול צוותי האסטרטגיה הקריאטיב והמדיה במשרד
    |14/06/2015
  • X פקטור. העונה החדשה רייטינג
    X פקטור יצאה לדרך ולא הצליחה לעבור את קו ה-30%
    העונה השנייה שהתעכבה עלתה אמש לאוויר בהשקה שלא חצתה את קו ה-30%. בחמישי, השקת שעשועון הטריוויה של ערוץ 10 רשם נתון נמוך ולא עבר את קו ה-10%
    |14/06/2015
  • שווה קריאה
    רעיון בובה של Nivea, מיני בר למקרי חירום אופנתיים, שלט של פיאט שעוזר לך לחנות וספרים שהם גם כרטיסים לרכבת. לירון בן יעקב עם סקירת הקריאייטיב העולמית
    |11/06/2015
  • מצעד הפרסומות של אייס TV
    השבוע במצעד ננסה לברר איפה באמת עושים ביטוח? איזה משרד ממציא מילים חדשות ולמה? האם השד העדתי חזר לאופנה וגם נלמד תרגיל חדש ביצירת באזז
    |11/06/2015
  • דיילי מייל
    אתר החדשות הבריטי Daily Mail נלחם על הצרכן האמריקאי וישקיע 3 מיליון דולר במוצר חדש של טאבולה הישראלית
    |11/06/2015
  • בוס בהסוואה רייטינג
    את העונה הזאת של בוס בהסוואה זכיינית ערוץ 2 רשת תשמח לשכוח. העונה הסתיימה בשפל מאכזב ובממוצע רשמה רייטינג שנמוך בכ-20% מהעונה הקודמת
    |11/06/2015
  • שולה זקן
    לא בכל יום חלקים גדולים של ענף הפרסום מתאגדים יחד כנגד פרסומת של אחד המשרדים. קמפיין שולה זקן גורם לפרסומאים לחשוש להשלכות על תדמית הענף. עם זאת יש גם מי שמפרגן, כגון אילון זרמון: "החלטה חכמה, יצירתית ומחוץ לקופסא. יוצא מן הכלל"
    |10/06/2015
מציג דף 869 מתוך 1622