- עד כמה אתם דומים לאבא ואמא? גיתם והאגודה למחלמה בסרטן במהלך דיגיטל חכםבנסיון להגביר מודעות לנטייה התורשתית לחלות ולחשיבות הגילוי המוקדם, פותחה ע"י גיתם ו'מונולית' אפליקציה שמחברת תמונות קרובי משפחה
פרסום ראשון
הסתיימו 2 מכרזי היח"צ של משרד התרבות: מזל טוב ל'דן-אורן' ו'סאסי-אהרוני'משרדם של אמיר דן ועינת אורן יטפל ביח"צ השוטף של המשרד, ואילו אלעד סאסי ואורן אהרוני יקדמו את מרכז ההסברה ומועצות ציבוריות המייעצות לשרה- לקחנו לתשומת ליבנו: הנה השופטות שלנו לתחרות הקריאייטיב 'הפסקת פרסומות'מודים ועוזבים, אז תרחמו. לאור הביקורת המוצדקת על כך ששופטי תחרות 'הפסקת פרסומות' הם גברים בלבד, יצאנו לתקן את הטעות, ובחרנו טוב
ניתוח קמפיין
הערוץ לקהל שנמאס לו מטלוויזיה: לוגי מתנשא ויורק לבאר, אבל בחן ובהומורכמו היצורים הלא הגיוניים בסיפורי לואיס קרול, גם אנחנו בטוחים שאנחנו נורא רציונאליים, למרות שאנחנו לא. על הכפתורים האלו בדיוק ערוץ לוגי פועל- בתום מאבק במחלת הסרטן: הבימאי והמפיק מיכה שגריר הלך הבוקר לעולמושגריר, שהיה בצוות ההקמה של הטלוויזיה הישראלית, ועבד בעל המשמר, גל"צ וקול ישראל, הפיק עשרות סרטים וסרטי תעודה, ואת הסדרה בת ים ניו יורק
רייטינג
'גב האומה' עברה לערוץ 10 - ונגסה ברייטינג של 'מאסטר-שף VIP'לראשונה זוכה 'מאסטר-שף' לתחרות, לאחר שבעבר התמודדה מול כלום ושום דבר בערוץ 10, שהפעם הציג את הרכש החדש מ'רשת'. ומה עשה יעקב אילון?- מינוי ב'ארמוזה': יעל שאוליאן תנהל את מכירות הפורמטים למדינות מערב אירופהשאוליאן, שניהלה את מערך ההפצה וההפקה של TVF הבריטית, תהיה אחראית לסגירת העסקאות במערב אירופה מול החברות הפועלות עם ארמוזה
- לאחר מכרז בין 5 משרדים: תקציב הפרסום של הלמן אלדובי - לשמעוני פינקלשטיין ברקיבית ההשקעות מנהל כ-14 מיליארד שקל והתנהל בשנים האחרונות ללא משרד פרסום. במסגרת הפעילות בשנה הקרובה יושם דגש על הזירה הדיגיטלית
- דופלגנגר פטריוטי: יהושע TBWA משתלט על שבוע הכפילים עם תמונות חיילי צה"להגיבורים האמיתיים: משרד הפרסום יצא במהלך פייסבוק עם הזמנה לגולשים להחליף את תמונות הפרופיל שלהם לחיילי צה"ל שהוכתרו כמצטייני רמטכ"ל
- משרד התיירות משקיע 250 מיליון שקלים בפרסום בחו"ל40 מיליון איש נחשפו לפרסומת ביורוספורט לעידוד התיירות בים המלח בגמר אוסטרליה הפתוחה. ישראל גם נותנת חסויות לתחרויות אופניים ומפרסמת ברשתות. כשהתיירות היא מנוע צמיחה, גם המלחמות לא יעצרו את הפרסום