• גיתם BBDO. עדו הר-טוב ועמית לבני
    לאחר כ-6 שנים בקבוצת מקאן, תקציב הפרסום של רשת אופטיקנה עובר לגיתם BBDO. התקציב עומ במחירים ריאליים על כ-20 מיליון שקל לשנה
    |10/05/2015
  • רמי לוי ליאור נאור
    |10/05/2015
  • רמי לוי שיווק השקמה TV
    רמי לוי: "התגלחתי על הזקן של Take וסלקום TV; אמכור הרבה, ארוויח קצת"
    מדליק המשואה צופה מהיציע על סלקום TV ו-Take, רגע לפני שהוא עצמו יקפוץ לבריכה. בשיחה עם אייס הוא מדבר על ההכנות להשקה, המחיר והתוכן שהוא יציע ללקוחות. צפו
    |10/05/2015
  • פרסום ראשון
    תקציב הפרסום של הקופה הגדולה בישראל הוא גם אחד מתקציבי הפרסום הגדולים במגזר החרדי. בין תנאי הסף, מחזור של 3 מיליון שקלים בפרסום למגזר החרדי
    |10/05/2015
  • foodography TV
    מ-buzzfeed ועד mashable, פרויקט צילום האוכל של באומן ליקבי כרמל שבמסגרתו פותחו צלחות מיוחדות לצילום אוכל בסלולרי זכה לחשיפה ויראלית בסופ"ש
    |10/05/2015
  • חדשות 2
    שני הגיע ל'חדשות 2' לאחר 5 שנים בקול ישראל. בשנה וחצי האחרונות שיש כתב בצפון במקומו של יוסי מזרחי. בשלב זה טרם מונה לו מחליף
    |10/05/2015
  • ממיר טייק TAKE
    לאחר 3 סבבים של דיונים, במהלכם איימה Take לפנות לערכאות משפטיות, אישרה ועדת הפרסומות של הרשות את תשדירי החברה
    |10/05/2015
  • בוס בהסוואה חברת החשמל
    תגובות זועמות על הפרק אמש של 'בוס בהסוואה', "מופע יח"צ דוחה של חברת החשמל" - מה אתם חשבתם?
    עמוד הפייסבוק של חברת החשמל גועש סביב שידור הפרק אתמול בהשתתפותו של יו"ר החברה יפתח רון טל
    |10/05/2015
  • בוס בהסוואה חברת החשמל רייטינג
    בתוך 3 שבועות ירדה התכנית מ-34.7% ל-24.3%, גם כאשר ערוץ 10 לא מהווה תחרות מבחינת הרייטינג. יום ו': התחזקות למלחמת המינים. יום ה': חיים ריבלין vs אורנה בן דור
    |10/05/2015
  • אלה גולדשטיין-וולף
    3 שנים לאחר שהגיעה לדרורי שלומי ומונתה למנכ"לית פורשת גולדשטיין וולף לטובת חיי המשפחה. המשרד כבר דואג ל"יום שאחרי" והחל במגעים עם מספר מועמדים בענף
    |07/05/2015
מציג דף 883 מתוך 1619