ניתוח קמפיין
רייטינג
5.5% לתכנית של טל פרידמן - רייטינג הפריים-טיים הנמוך של ערוץ 10 מזה חודשיםכבר 5 חודשים שהפריים של 10 לא הגיע לנתון נמוך כ"כ של 5.5%, עד אתמול ובגלל 'הכל אבוד'. מנגד, 'אבודים' סגרה עונה עם 28.4%, רק 6.3% לכדורגלפרסום ראשון
האם פפסי העולמית העתיקה את מהלך האימוג'ים שלה מקוקה קולה ישראל?יממה לאחר שדיווחנו על קמפיין האימוג'ים אותו מתכננת פפסי להשיק ב-100 שווקים מסביב לעולם, מצאנו כי מדובר בקמפיין דומה מאד בשם ובקונספט לקמפיין האייקונים של קוקה קולה ישראל מ-2014. מפפסי העולמית לא התקבלה תגובה