TV
- הנה רשימת המפרסמים ששמים הכי הרבה כסף על פרסום וידאו בפייסבוקלא רק יוטיוב ובאתרים הישראלים. מדידה ראשונית של יפעת בקרת פרסום מגלה כמה כסף מפנים המותגים לפרסום בווידאו של הרשת החברתית. הנתונים והסכומים בפנים
- סערת הסרטון עם אדיר מילר: מחצית מהגולשים נגד 'מכבי', 7% קוראים לנטוש את הקופה1,400 פוסטים בעברית וברוסית בתוך יומיים, 7% שקוראים לנטוש את 'מכבי' ומלא ביקורת על הפרסומת. Vigo בדקה לאייס את השיח ברשתות על הפרסומת של אדיר מילר - ואיך 'מכבי' הייתה יכולה למנוע את המשבר
טור
רייטינג
- פייסבוק משיקה את כפתורי התגובה החדשים – בנוסף ללייקכ-10 לאחר שהרשת הושקה, מצטרפים כפתורים חדשים לרשימה, לאחר 4 חודשי פיילוט בכמה מדינות אירופה
פרסום ראשון