רייטינג

'משחקי השף' מתאוששת מ"שני השחור" שעבר: מתחזקת ב-4 נק' – בזכות היחלשות לכדורגל

'משחקי' התחזקה משפל של 22.5% ל-26.4%, מול היחלשות למשבצת המשחק המרכזי, שבשבוע שעבר ניפקה 13.9%, ואתמול 9.7%. ובערוץ 10 לא מוותרים על שידורים חוזרים
אלכסנדר כץ |

משחקי השף (רשת, ערוץ 2) קיבלה אמש (יום ב') 26.4%, עליה של כ-4 נקודות ביחס ל-22.5% שניפקה בשני שעבר, הרייטינג הכי נמוך של התכנית עבור שידור ראשוני. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי הסיבה לכך היא היחלשות למשחק המרכזי ששודר בערוץ 1, בו ניצחה הפועל באר שבע את בית"ר ירושלים 2:0 ועשתה צעד משמעותי לקראת זכייה היסטורית באליפות לאחר 40 שנה.

 

המשחק הניב 9.7% שהם 4.2 נק' פחות משיא הרייטינג שנרשם בשבוע שעבר למשחק ליגה – אז התמודדו מכבי תל אביב והפועל באר שבע במשחק העונה וסיימו ב-1:1.

 

בערוץ 10 עדיין לא חזרו מחופשת הפסח, וכפי שאנחנו מציינים מדי יום, הפריים-טיים מורכב משידורים חוזרים. אתמול היה זה לעוף על המיליון (ערוץ 10) שקיבל 6.5%, מול 5.9% שקיבל בשבוע שעבר שידור חוזר אחר של אותו שעשועון.

 

תכנית לקידום המרוץ למיליון (רשת, ערוץ 2) ניפקה 16.9%, אחריה שידור חוזר של 'הערב' (רשת, ערוץ 2) ואז 'החדשות הלילה' (חדשות 2) עם 6%. הצינור (ערוץ 10) קיבלה 4.4%, שידור חוזר של 'אשתו של גיורא' (ערוץ 10) הניב 4%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) קיבלה 5%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 5.2%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'הערב' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 9.6%, ואחריה 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 11.6%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) הסתפקה ב-5.9%.

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.