• גל תורג'מן. ארטימדיה
    קמפיין נגד גוגל: "יוטיוב מרוויחה מיליונים מסרטוני הסתה"
    חברת הפרסום הפרוגרמטי בווידאו מעלה הילוך באמצעות קמפיין - בניסיון לנגוס בנתח שוק נוסף מגוגל/יוטיוב ופייסבוק. לאחר החדירה לשוק היא מבינה שהמפרסמים הם יעד מרכזי ופונה לרגש הפטריוטי ישראלי לאומי
    |23/02/2017
  • דה ווייס THE VOICE דה וויס רייטינג
    הריאליטי המוזיקלי של רשת מנפק נתונים מביכים מבחינתו, למרות שלא נאלץ להתמודד מול משחקים אטרקטיביים בליגת האלופות, או רייטינג יוצא דופן בערוץ 10
    |23/02/2017
  • תמי שינקמן
    במשרד מסבירים כי ההחלטה לפרידה התקבלה בצוותא עם השותפים רוני רימון ובני כהן. לדברי שינקמן' הרקע לפתיחת המשרד החדש הוא הרצון לעבור לקדמת הבמה ולנהל משרד עצמאי עם אופי ייחודי, תחת שמה
    |22/02/2017
  • עמית משיח
    מקאן נבחר מבין 4 משרדי פרסום, ביניהם אדלר חומסקי שליווה את טבע ב-4 השנים האחרונות
    |22/02/2017
  • רכבת ישראל פרסום ראשון
    המשרד הגדול בישראל לא יתמודד על תקציב הרכבת. באומן, אדלר, גיתם, יהושע ועוד בפנים 
    |22/02/2017
  • איתי אנגל במוסול. עובדה רייטינג
    ממוסול באהבה: סרטו של איתי אנגל הקפיץ את הרייטניג של עובדה לשיא של שנתיים
    התיעוד המצמרר של איתי אנגל מאזורי הקרבות מול דעאש מדביק את הצופים למסך. מנגד 'המקור' בערוץ 10 רושמת צניחה משמעותית ברייטינג
    |22/02/2017
  • אפריל. מרינה מקסימיליאן בלומין TV
    מרינה מקסימיליאן בלומין משחקת על קו הגבול בין מה שנחשב לאומנותי ומה שנחשב למסחרי-פרסומי בקמפיין חדש לאפריל שיכול להירשם גם כתוכן שיווקי
    |21/02/2017
  • אלי לוי
    מערוץ 10 נמסר כי לוי התרצה והחליט להישאר בתפקידו לאחר שיחה עם מנכ"ל חדשות 10. בנוסף לתפקיד הכתב בצפון, לוי יחל לסקר מעתה גם את תחום הגנת הסביבה
    |21/02/2017
  • בזק. עמוד האינסטגרם
    193 פסוטים בעמוד האינסטגרם של בזק התאיידו להם תוך מספר שעות. מאחורי האקט המפתיע מסתתר כמובן מהלך של החברה שטומן בתוכו גם השקה מחדש של העמוד
    |21/02/2017
  • TV
    קמפיין רדיו ייחודי לפי רעיון של ענבר מרחב G ידמה את מחלת ה-ALS באמצעות שירים מוכרים שיושמעו ברדיו ויואטו בהדרגה כדי לדמות את אפקט המחלה הקטלנית וחשוכת המרפא
    |21/02/2017
מציג דף 565 מתוך 1619