בית המשפט המחוזי בראשותו של השופט מגן אלטוביה שעסק במקרה קבע כי "אספרסו קלאב מציעה קו חשיבה אחר מזה שהוצג בפרסומת של קלוני: קפה טוב אפשר לשתות גם בגופיית טריקו. עצם הצגת קונספט חדש אינו מהווה דילול המותג של נספרסו"
על מנת להזכיר לאנשים ש-BK משתמשת כל הזמן בגריל להבה (Flame-grills) כדי לייצר את הטעם המיוחד של ההמבורגרים שלה, החליטו בחברה לצאת בסדרת מודעות שנעה על הסקאלה שבין מטורפת למבריקה
הריאליטי המוזיקלי נחלש מול התחזקות ל'גב האומה'. יום ו': צביקה הדר מצליח להתאושש מהנפילה שבוע לפני כן. יום ה': המערכת חלשה, אבל ירידה גם ל'פנים אמיתיות' ונאור ציון
באומן ודלק ממשיכים את מהלך Prepare to be amazed בהובלת חברת המיתוג של באומן Fireworks בניהולו של יריב טוויג. "מרגע שגובש הקונספט הכללי, המחשבה שעמדה לנגד עינינו הייתה לייצר קטלוג רכב מסוגנן ומוקפד"