פרסום ראשון
קמפיין ההשקה של smart: ארד תקשורת ביח"צ, Believe בפרסוםהחברה נערכת להחדרת השירות לשוק סוער שכולל 2 שחקניות חזקות - שמאבדות לקוחות לסלקום TV ונטפליקס, ומתחרה חדשה בדמות פרטנר שצפויה להשיק שירות TV בקרובTV
רייטינג
כ-31% לעצרת המרכזית ב-4 הערוצים - בדומה לשנה שעברההנתונים דומים ביחס לשנה שעברה, אבל נמוכים משנים קודמות. רוב הישראלים צפו בשידור בערוץ 2. כמעט 8% ל'רפי אינטימי'TV
והנאצים מחייכים: Hooligans עוזרים לניצולי שואה במאבקמשרד הפרסום "החייה" את הכרזות הנאציות והוסיף להן טוויסט כדי להמחיש את קשיי המאבק של הניצולים לשחרור הכספים המגיעים להם- ההסתדרות מכריזה על שביתה כללית בגלל התנהלות מול עובדי רשות השידור והתאגיד
ההסתדרות, שמייצגת את עובדי רשות השידור והתאגיד, מאיימת בשביתה כללית מיום שלישי הקרוב - ודורשת "להגן על תעסוקת העובדים ולהסדיר את מכלול זכויותיהם,