בעליה של סוכנות Awesome, מעיין פרוינד, מתארח בפודקאסט הפרסום של מירן פחמן, ומדבר בין היתר על ההבדל בין מיתוג לפרסום, ועל הקמפיין השנוי במחלוקת של הודיס
לאייס נודע כי שכי פרנץ כינס היום את עובדי הערוץ כדי לספר להם מה עומד מאחורי שליחת המכתב בו האיום להחזרת הרישיון, וניסה להרגיע אותם לגבי שמירה על זכויותיהם
המנכ"ל שכי פרנץ הערוץ הודיע ליו"ר מועצת הכבלים כי "ערוץ 20 אינו מסוגל לשרוד במציאות הכוללת מועצה עוינת, אגף פיקוח נוקדני, קנסות תכופים ומאבקים משפטיים"
לאחר פגישות עם משרדי פרסום, היבואנית בחרה בחברון זלצמן לאחר שטופלה ע"י פיגמנט. תקציב הפרסום הריאלי שלה עומד על 6 מיליון ש', ועפ"י הערכות נתח נכבד מופנה לדיגיטל