• צביקה הדר, THE WALL רייטינג
    ותודה להלן ורגב: השקת The wall ניצחה את ארץ נהדרת

    ברשת שיבצו פרק קצר של המרוץ למיליון בו הודחו הלן ורגב הוד, שהניב 18.2% והיווה מקפצה לשעשועון של צביקה הדר שרשם 18%. מנגד ארץ ירדה ל-17.6% 

    |06/02/2018
  • ירידה חדה ברייטינג לסופרבול: "רק" 103.4 מיליון צופים
    הניצחון של פילדלפיה נכנס למקום ה-10 ברשימת התכניות הנצפות אי-פעם בארה"ב. הרייטינג ירד ל-47.7%. ב-2017 מספר הצופים בגמר עמד על 111.3 מיליון
    |06/02/2018
  • משה דבי
    לאייס נודע כי משרד היח"צ של משה דבי זכה בתום מכרז בתקציב היח"צ של IBM, שטופל בשנים האחרונות על ידי גיתם פורטר נובלי 
    |05/02/2018
  • משה דבי
    לאייס נודע כי משרד היח"צ של משה דבי זכה בתום מכרז בתקציב היח"צ של IBM, שטופל בשנים האחרונות על ידי גיתם פורטר נובלי 
    |05/02/2018
  • תחרות דג הזהב
    אירוע השיפוט התרחש מוקדם יותר היום במשרדי הארץ ברחוב שוקן. במקום השני זכה LEAD Ogilvy ובמקום השלישי אדלר חומסקי
    |05/02/2018
  • הפיגוע בשומרון
    עוד לפני המשפחה: הצהרת נתניהו חשפה לתקשורת את מות הפצוע
    רה"מ הצהיר בישיבת הליכוד על פטירתו של הפצוע מהפיגוע באריאל. העיתונאים שיגרו את המידע למערכות, פושים נשלחו והמשפחה קיבלה את הבשורה המרה מהתקשורת
    |05/02/2018
  • waze carpool פרסום ראשון
    על פי גורמים בשוק היח"צ, בגוגל ציפו לקבל נפח חשיפה גבוה יותר לפעילותה של Waze בתחום הנסיעות המשותפות. בלונד 2.0: "לאחר שנה וחצי החוזה הסתיים ולא חודש"
    |05/02/2018
  • רמי מאירי. קמפיין נדל"ן
    אומן ציורי הקיר מוביל קמפיין ראשון בחייו לאחר עשרות שנים של עבודה בארץ ובחו"ל. מאחורי הרעיון עומדת חברת המיתוג ברנדלנד
    |05/02/2018
  • יוליה בנימין ותומר המבורסקי
    משרד הייעוץ התקשורתי של רוני רימון ובני כהן ממשיך לגייס שותפים. רוני רימון, ממקימי המשרד: "המדיניות שלי היא להפוך יועצים בכירים לשותפים בחברה"
    |05/02/2018
  • פרסומת בסופרבול Tide TV
    עם רפרנסים לפרסומות סופרבול המפורסמות ביותר וסיומת מבריקה, הפרסומת של מותג אבקות הכביסה כבר מוכתר על ידי רבים כטובה ביותר בסופרבול 2018  
    |05/02/2018
מציג דף 403 מתוך 1621