TV
מכינים את הקרקע לחומת התשלום: צפו בפרסומות של TheMarker2 סרטונים של מנצ' יניעו את הקמפיין התדמיתי שיעלה הערב בערוץ עשר, שאמור להכשיר את הלבבות לקראת המעבר לתשלום עבור תכני הדיגיטל של TheMarkerפרסום ראשון
אחרי 3 חודשים: משרד הפרסום לאו ברנט "פיטר" את מכללת אפקההסיבה לפרידה מקצועית ומסחרית. אי שביעות הרצון הייתה הדדית כך שההחלטה הייתה יכולה להתקבל באותה מידה על ידי המכללה עצמה. אפקה: "התקבלה החלטה משותפת"פרסום ראשון
- חידון התנ"ך של אייס: מה אתם יודעים על הפרסומאים בישראל?מי הסתבך בקרב יריות בגלל שמכר סנדוויצ'ים? מי מכר בוטנים באוסטרליה ומי קיבל ממייקל ג'קסון את הכובע שלו? חידון הטריוויה הגדול של הענף לפניכם, צאו לדרך
- TheMarker עובר במאי לחומת תשלום: יעלה כ-45 ש' בחודשכבר בשבועות הקרובים ניתן יהיה לקרוא חלק מתכני TheMarker רק עבור דמי מנוי, בסכום הדומה לזה שנגבה ב'הארץ'. היום יעלה קמפיין תדמיתי, ובהמשך - מכירתי