קמפיין ביזפורטל
צילום: ביזפורטל

בלי אג'נדה: אתר ביזפורטל משיק קמפיין חדש ועוקצני

הקמפיין שכותרתו "אצלנו מעולם לא היו אג'נדות", שמוערך בכמיליון שקלים בשלב הראשון, יכלול שילוט חוצות של נור, תשדירים ברדיו, נוכחות בדיגיטל, בפרינט ובסושיאל
כתבי אייס | (4)

האתר הפיננסי המוביל ביזפורטל מקבוצת קו מנחה, משיק קמפיין חדש שכותרתו "אצלנו מעולם לא היו אג'נדות". הקמפיין עושה שימוש בצבעים מוכרים על מנת להעביר את המסר בצורה עוקצנית, ומדגיש לציבור כי אג'נדות הן דבר מסוכן כאשר מנסים לקבל החלטות פיננסיות, ולכן "החלטות פיננסיות זה ביזפורטל".

 

הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום CRACKER שגיבש את האסטרטגיה והמסר יחד עם הנהלת האתר. הקמפיין, שמוערך בכמיליון שקלים בשלב הראשון, יכלול שילוט חוצות של נור, תשדירים ברדיו, נוכחות בדיגיטל, בפרינט ובסושיאל.

 

אתר ביזפורטל עבר בחודשים האחרונים מתיחת פנים לאתרי הדסקטופ והמובייל ובקרוב משיק אפליקציות חדשות, וזאת לצד שדרוג מערכת העיתונאים, עיבוי הטורים והגדלת ההשקעה בתכנים.

 

מנכ"לית ביזפורטל ליטל צדוק-זיו מסרה: "על רקע ההתרחשויות האחרונות בשוק התקשורת נראה כי מתבקש לחזור ולהדגיש את מה שאפיין אותנו תמיד - גוף מדיה ללא פוליטיקה ובלי מניעים סמויים המספק לקהל תוכן מקצועי ואובייקטיבי".

 

צדוק-זיו הוסיפה כי "האתר מעולם לא לקח צד פוליטי או סיקר מתוך עמדה אישית. אנו שמים במרכז את הגולשים ונותנים להם את הכלים לקבלת החלטות מושכלות לטובתם בלבד". 

גילוי נאות: אתר אייס שייך לקבוצת קו מנחה המפעילה גם את אתר ביזפורטל

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    פח אשפה (ל"ת)
    רונן 05/09/2018 00:34
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    המציץ 03/07/2018 16:17
    הגב לתגובה זו
    המולית/יורית/בעלים/מנכלית/עורכת של גלובס. שבמשמרת שלה מתרסק הכל. תוכנית וכלכלית. זו שסוגדת לעצמה. זו האלופה בשיווק עצמי ויחסי ציבור.
  • 2.
    איה לאופר 03/07/2018 14:34
    הגב לתגובה זו
    ביזפורטל אכן אתר מקצועי ואיכותי וליטל כל הכבוד על קמפיין מדהים! קולע בול.
  • 1.
    נעמי 03/07/2018 13:50
    הגב לתגובה זו
    תשקיעו בתשתית שרתים במקום קמפיין
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.