• HAPPPY כרמל אבוזלף רפי טל
    אלטמן מקבוצת "מעברות" משווקת את מוצריה בבתי מרקחת, רשתות פארם, קופות חולים, חנויות טבע ואונליין. בין מותגיה המובילים נמנים טראומיל, פלקסיטול ועוד
    |04/03/2019
  • הצהרת ראש הממשלה בנימין נתניהו
    היועמ"ש של העבודה עתר לוועדת הבחירות נגד שידור הנאום בלייב: "יו"ר הליכוד יישא נאום בחירות פוליטי שכולו תעמולת בחירות". האם המהדורות יקטעו את הנאום?
    |04/03/2019
  • פמת"א חן אמסלם שלמה בר אבא אושרי כהן רייטינג
    הנתונים בדיגיטל של התוכן בכאן 11 מרשימים. ספיישל בחירות של 'מונית הכסף' בקשת  הניב 15.6%, וניצח את 'אבודים' של רשת עם 12.1%
    |04/03/2019
  • אדיר מילר קמפיין קופת חולים מכבי TV
    לאחר 3 שנים ללא פרסום בטלוויזיה, הקופה עולה עם מיתוג מחדש כ"קבוצת בריאות". הפרסומת היא המשך לטיזר שעלה כעמוד פייסבוק בכותרת "הקבוצה הטובה בגלקסיה"
    |03/03/2019
  • קמפיין הארץ TheMarker דהמרקר
    על הקופי - מנדלבליט: 'הארץ' ממנף את כתב החשדות לקמפיין
    באמצעות מנצ' יצא העיתון בקמפיין פרסומי בעיתונים, שילוט חוצות ורשתות, בו טופח לעצמו על השכם עם ציטוטים מכתב החשדות נגד רה"מ בו מאוזכרים הארץ ו-TheMarker
    |03/03/2019
  • חצי שעה של השראה אלון זמיר ערן גפן פודקאסט
    השבוע בפודקאסט של גפן, אלון זמיר ששימש במשך 7 שנים כסמנכ"ל שיווק קוקה קולה. "העולם משתנה. השיווק המסורתי הולך ומתפוגג ומי שיידע להיות שם ירוויח ובגדול"
    |03/03/2019
  • אראל סג"ל
    ?לאחר הפרסום באייס: ישראל היום הודיע על צירוף אראל סג"ל
    מספר ימים לאחר הפרסום באייס על מגעים בין הצדדים, הוציא החינמון הודעה על החתמתו של סג"ל, שלאט לאט כובש עוד ועוד מאחזים בתקשורת הישראלית
    |03/03/2019
  • אסף גורן גמר האח הגדול VIP
    הגמר התאפיין בצפייה משפחתית והרייטינג היה כפול מהחדשות לפניו. ONE עם ברצלונה-ריאל רשם 6%. יום ו': שי בשידור צמודה ל'סברי'. יום ה': 38% למהדורת החדשות, ערב טוב לערוץ 20
    |03/03/2019
  • עדי ברזילי מצעד הפרסומות של אייס
    מצ'ט למק: 5 הפרסומות והסיפורים הכי טובים במצעד השבועי
    הפייקר של קסטרו, הפייק של סטודיו סי והמק' דייט. מצעד הפרסומות סוגר שבוע ועובר בדרך גם בבניין של בנק פועלים ובבורסה לניירות ערך. צפו  
    |28/02/2019
  • 2025 ארז טל קורין גדעון בלעדי
    בשונה מעסקאות פרסום שמתומחרות לפי נק' רייטינג, עסקאות התוכן משולמות במחיר פיקס כך שהפגיעה במקרה של רייטינג נמוך גבוהה. בשל כך קשת התחייבה לפיצוי מתחת לרף של כ-18%
    |28/02/2019
מציג דף 236 מתוך 1620