• מוחמד סלאח ליברפול גמר ליגת האלופות2019 רייטינג
    ליברפול זכתה בצ'מפיונס - הגמר הניב 13.6% לערוץ הספורט

    הרייטינג השנה ירד ביחס לזה של השנה שעברה, אז שודר בערוץ ברודקאסט - רשת 13. יום ו': גדל הפער בין אולפן שישי לשישי. יום ה': 7.6% לראיון של אהרון ברק ב'המקור'

    |02/06/2019
  • עדי ברזילי
    רפרנסים מהילדות ואיכויות משחק שמשדרגות פרסומות. רגע לפני שהפוליטיקה שוב משתלטת על חיינו, המצעד של אייס סוגר שבוע עם TOP5 ללקק אצבעות ברוטב בשמל 
    |30/05/2019
  • אביגדור ליברמן בנימין נתניהו בני גנץ בחירות 2019 טור
    4 יועצי תקשורת משרטטים כיצד הקמפיינים הפוליטיים ייראו
    כחלק מהאסטרטגיה של הקמפיינים השונים, הרבה לכלוך יצוף בחודשים הקרובים. יועצי התקשורת נילי רייכמן, רועי לחמנוביץ', נסים דואק ורותם טוני על בחירות 2019 ב'
    |30/05/2019
  • קרן
    קרן נאמנות - איך זה עובד?
    מדובר במכשיר השקעה, המבוסס על התאגדות של מספר אנשים לטובת השקעה פיננסית בניירות ערך. לקרן הנאמנות יש מנהל השקעות שאחראי על בחירת ההשקעות הכדאיות ביותר (באופן אקטיבי), כשכל משתתף רוכש למעשה יחידות מהקרן ובהתאם, נהנה מן הרווחים.
    |30/05/2019
  • KEY
    כמה עולה הובלה במרכז לעומת הצפון והדרום?
    ישראל היא אולי מדינה קטנה יחסית, אבל גם כך יש הבדלים בלתי מבוטלים בין חלקי הארץ השונים ובפרט בין המרכז לבין הצפון והדרום. גם כשעוברים דירה יש פערים במחירים בין הובלה בתל אביב למשל לבין הובלה בעפולה או בדימונה, גם אם מדובר בהיקף עבודה דומה.
    |30/05/2019
  • מגזין חיים אחרים
    |30/05/2019
  • זמר דורון
    לדורון 7 שנות ניסיון בענף הפרסום. ב-3 השנים האחרונות היא שימשה כמנהלת אסטרטגיה בבאומן בר ריבנאי וטיפלה בין השאר בשטראוס, ביטוח ישיר, פייסבוק, פרטנר ועוד
    |30/05/2019
  • yes. קומסי קומסה

    החברה שחתמה ב-Q1 על תכנית התייעלות לפרישת כ-20% מעובדיה, רשמה גידול משמעותי בהפסד התפעולי בשל הפרישה, לצד קיטון בהכנסות וירידה בהכנסה פר-לקוח

    |30/05/2019
  • BIRTHDAY
    למה רצוי להיות מקוריים כשכותבים ברכה ליום הולדת?
    כתיבת ברכה ליום הולדת של אדם קרוב יכולה בהחלט להיות תהליך מתיש ומעייף. הרצון שלנו להישאר עדכניים ומקוריים, ולא להעניק ברכה סתמית ובנאלית, יכולה לגזול מאיתנו משאבים רבים. אז איך עושים זאת נכון? המשיכו לקרוא.
    |30/05/2019
  • איציק בנבנישתי פרטנר
    בסוף הרבעון ה-1 מספר הלקוחות עמד על 141 אלף, ובסה"כ מספר בתי האב המחוברים לשירות טלוויזיה על בסיס אינטרנט, יחד עם סלקום, כבר עומד על כמעט 370 אלף
    |30/05/2019
מציג דף 205 מתוך 1619