- HOT מסכמת שנה חזקה: הסדר הפשרה עם אקו"ם סידר רווח רבעוני של 125 מ' שקלהחברה של דרהי סגרה את 2011 עם רווח של 341 מיליון ש' ועם 891 אלף מנויי טלווייזיה. מירס שנרכשה ברבעון ה-4, גרעה 42 מיליון ש' מהרווחים
- עתירה לבג"צ: "העיתונים הופכים לסרסורים בפרסום מודעות מין"בג"צ ידון בעתירה שהגישו המטה למאבק בסחר בנשים ועמותת עצו"מ נגד המשטרה, שאינה אוכפת לטענם החוק האוסר פרסום מודעות ב'מעריב' ו'שוקן'
- המכרז על תקציב הרכבת: שמעוני פינקלשטיין ברקי, אדלר, ראובני וגיתם עלו שלבמכרז הרכבת עובר לשלב הבא, במסגרתו ייבחר המשרד הזוכה. הצעתו של משרד הפרסום 'יורו ישראל' נפסלה עקב טעות טכנית במסמכי המכרז
רייטינג
כמעט 40% לערב הדחות בהאח הגדול; כמה ראו מכבי? צפו במספרים'המקור' בתחקיר על מערך התחזוקה ברכבת, רשם נתון גבוה יחסית - 11.6%, אבל הפסיד ל'עובדה' עם שזכתה לרייטינג כמעט משולש. 25.4% ל'חדשות 2'- החשד: עיתונאי התחזה לאישה בשם "אנה" - והטריד קטין באינטרנט(עדכון) קטין התלונן במשטרת ת"א כי פותה להתפשט מול המצלמה ע"י "אנה כהן". הבוקר פשטה המשטרה על ביתו של החשוד. מעצרו הוארך ב-3 ימים
- צח פלדמן, מנהל קריאייטיב ביהושע TBWA מוציא ספר שני לילדים: 'סבתא סושי'ספרו הראשון של פלדמן 'אבא ואמא יוצאים מהכלים' יצא לאור לפני כשנה. 'סבתא סושי' מספר על "הכמיהה לימי התום בבית הישן של סבתא"
פרסום ראשון
אמנון לוי צילם סדרה על העולם החרדי עבור ערוץ 10סימנים ליציאה מהמשבר: בערוץ יחזירו ללוח השידורים בחודש מאי תכניות שכבר צולמו - הישרדות והיפה והחנון. הערכות: יימנעו מהתמודדות מול 'קשת'- תחרות האפי במקצה שיפורים: סולם ציונים חדש, רענון קטגוריות ושיפוט אונלייןתחרות השו"פ תציג ב-2012 סולם ציונים אחיד במסגרתו יוכלו להיות מספר זוכים בכל מדליה או לחילופין אף זוכה. וגם: יוקם אתר יעודי שירכז את הפעילות
- 'המבשר' החל בסקר המותגים שלו - לקראת כנס 'מובילים'את הסקר מבצע מכון המחקר מרקט-ווטש בקרב כ-500 איש במגזר החרדי. ב-30 באפריל יפרסם העיתון את רשימת המותגים והחברות המובילים במגזר
- 'הביילינים' יטפל בתקציב הפרסום של 'ג'יימס ריצ'רדסון - דיוטי פרי ספורט'עד לאחרונה טופל תקציב הפרסום על ידי ארועטי GPS. ב-2011 עמד תקציב הפרסום על כ-1.7 מיליון שקלים. החברה תעלה בקמפיין חדש לקראת פסח