- האקר, שפר הופעתך: 'הבצפר' ומקאן 'עוזרים' לתוקפי אתרים ישראליים בעיצובמקאן דיגיטל והסטודנטים של הבצפר במהלך נפלא מלא בהומור עצמי. הקונספט: "אם אתה לא יכול לנצח את ההאקרים, לפחות תעצב אותם מחדש"
- חוצות: HUGE MEDIA רכשה את זכויות הפרסום במלון דיויד אינטר קונטיננטל תל אביבקירות הפרסום במלון הם באורך של 35 מטר כל אחד, ומלווים את הנוסעים בכניסה וביציאה מהחניון. עלות הזכיון נאמדת בכ-350 אלף שקלים
רייטינג
שבוע לאחר ההשקות: 'יצאת צדיק' ו'הפרלמנט' מאבדות גובה; ערוץ 10 משתרך מאחורתוכניות הקיץ של קשת עדיין מציגות רייטינג נאה ומובילות את הטבלה של יום ב'. 'יצאת צדיק' מאבדת כ-7.5% ו'הפרלמנט' מאבדת כמעט 15% מהיקף הצפייהדעה
מי נתקע עם חצי רעיון? 'פסיכולוג פרסום' בינלאומי על פרסומות של יהושע ומקאןג'ו הווארד, 'פסיכולוג פרסום' שמאבחן 'מחלות' במשרדי פרסום, עבד בעבר בסאצ'י אנד סאצ'י ו-BBDO בלונדון, קיבל מאייס מקבץ פרסומות מקומי לניתוח. על פרסומת yes האחרונה: "תסריט מדויק"; על דומינוס: "חצי רעיון"- טריטוריה חדשה: המכללה לתקשורת ופרסום ACC תרצה גרנות פותחת מסלול לימודי ארטהחל מאוקטובר הקרוב, תיפתח תכנית הלימודים לראשונה במכללה. בראש המסלול יעמוד דוד אביטל ולצידו ילמדו מנהלי קריאייטיב וארטים מהתעשייה
TV
ערוץ 1 השקיע 14 מיליון ש' באולימפיאדה; אלי פיניש יגיש לייט-נייט יומיהערוץ ישדר 11 שעות יומיות וגם מהדורת ספורט מסכמת. כל השידורים יועברו בפורמט HD, וגם באתר מיוחד. ההכנסות מזכויות שידור וחסויות: כ-6 מיליון ש'- סקר טים חצי שנתי: ב-3 שנים - nrg מעריב איבד 24% מהחשיפה; ynet עם הישג שיאבקרב המקומי בין קבוצות המחזיקות בעלות על אתרים וואלה מובילה ואחריה ynet. פייסבוק מזנקת תוך 3 שנים מ-45% חשיפה ל-70.5%; MSN נחתך
- מינויים בראובני פרידן: 4 אנשי קריאייטיב יקודמו לתפקידי ניהול במשרדרועי גוטמן, ינאי וולף ועמית ברעם, מאנשי הקריאייטיב הוותיקים המשרד מונו למנהלי קריאיטיב. ערן ארליך עשה הסבה מקריאייטיב ומונה למנהל לקוחות
- דרמה בקרליבך: מעריב יצמצם פעילות מודפסת, בודק שת"פ עם מתחריםעל רקע מצבו הכספי, מעריב בדרך לשינוי. דסק"ש דיווחה לבורסה על אופציה לשת"פ עם מתחרים ומכירה אפשרית של קרקע בית הדפוס בבת-ים. המנכ"ל לעובדים: "צוות מצומצם עוסק בחשיבה על הצעדים לשיפור המצב והתייעלות"
רייטינג
אמנון לוי עם רייטינג חזק לסרט על הגרעין הישראלי - צפו במספריםחזרתה של 'הפנים האמיתיות' של לוי בערוץ 10 רשמה 16.6%, מול 28.9% ל'כוכב נולד' עם ברייק פרסומות אחד. מהדורות החדשות של 2 ו-10 מתחזקות