תדמית הענף מעולם לא היתה חיובית - לכן אין מה שיישחק
ענף הפרסום במצוקה וכפי
- 9.סיגל 06/09/2012 15:52הגב לתגובה זולא יכולתי להסכים יותר, ובייחוד לנושא העובדים, בתור שועלה ותיקה שנפלטה החוצה...כשבאמתחתה עדיין הרבה כוח מוטיבציה וניסיון רב..העולם בארץ רוצה צעירים בשני שקל שיעבדו מסביב לשעון
- 8.יוסי 05/09/2012 23:33הגב לתגובה זואין זה פלא שהענף מקבל שם רע.
- 7.יודע דבר 05/09/2012 16:13הגב לתגובה זו5% מהפרסומאים מוציאים שם טוב לענף
- 6.אני 05/09/2012 14:38הגב לתגובה זולמה בפרסום עובדים קשה כמו בהייטק, אך בהייטק יש תנאים ומשכורות יפות? לא כדאי ללמוד מהם?
- הוא 18/09/2012 16:14הגב לתגובה זולכן באופן יחסי גם המשכורות והתנאים שם אחרים. באסה, הא?
- 5.עבד גלובאלי 05/09/2012 14:01הגב לתגובה זולפרסומאים אין להלין אלא על עצמם. למה משרדי פרסום הם "תחנות רכבת?" כי אף אחד לא יכול לעבוד בתנאים האלה לאורך זמן. והמעבידים משתמשים וזורקים, ומשייטים להם בג'יפה אדיר הביתה מתי שבא להם. שיהיה לכולם בהצלחה
- 4.ניר 05/09/2012 13:31הגב לתגובה זומשרדי הפרסום של היום הם ספינות העבדים של פעם. עובדים שעות נוספות בלי לקבל שום תגמול, אין תנאים סוציאלים, אין שום סיבה לעבוד יום יום עד אמצע הלילה ועוד ללא תמורה. הניצול הזה חייב להיפסק. חייבים להבין בענף שאדם חייב שעות פנאי לעצמו, למשפחתו ולתחביבים שלו. חייב להיות פה איגוד עובדים שמגן על זכויותיהם!!!!
- 3.חוחי 05/09/2012 13:29הגב לתגובה זואף אחד לא מזכיר את העמלות הרצחניות שהמשרדים לוקחים מכל ספק שלהם !?!? 20%-30% חזירות לשמה. לא פחות
- 2.כבר עובדים על זה אורי לברון, ערן גפן וגדעון (ל"ת)טל 05/09/2012 12:56הגב לתגובה זו
- די עם הטיזרים. מי ישמע ...ממש מחכים להם (ל"ת)11/09/2012 12:49הגב לתגובה זו
- שלומריסט לשעבר 05/09/2012 16:04הגב לתגובה זולחכות לו ב 12 בלילה רק שייתן אישור למודעה למקומון, לראות ארטים שצריכים לעשות לעצמם את הסטוריבורדים עם תמונות עלובות מגטי ושאטר ולקוות שהוא ביום טוב ולא עצבני כדי שאולי הוא לא ינפנף אותך מעליו. אלו רק דוגמאות קטנטנות שלא ממצות חצי מהאיש שדאג בעיקר לפאר את עצמו ולהקטין את כל מי שניסה לצמוח סביבו.
- 1.גינגי - אחד הקולות השפויים בענף (ל"ת)05/09/2012 12:11הגב לתגובה זו
- צנח לו מזולזל 05/09/2012 13:06הגב לתגובה זולא תמיד אני מסכים עם דעותיו של גינגי, אבל חייבים להסכים כי ההתייחסות לעובדים בענף מחפירה. מצד אחד, מבקשים מהם להיות עם ברק ותשוקה וחיוך על הפנים, (אנחנו משרד פרסום!) ומצד שני, מנציחים שעות עבודה של סווטשופ קובני. וגם גאים בזה "אצלנו לצאת ב-8 זה מוקדם" "עבדנו כל הסופשבוע" ושאר תועבות. תתעוררו, סמנכ"לים לעניני כלום ושומדבר: אנשי פרסום ובמיוחד קריאטיב, אבל לא רק, מתבלים, מתייבשים, וקמלים. אין פה שכר של הייטק ולא של אמריקה, אז אל תשוו את השעות עבודה. אבל מה אני משלה את עצמי. למי אכפת. תמיד יהיו צעירים חסרי מנוח (" רעבים" כינוי אירוני נכון?) שיסכימו לעבוד בשקל וחצי עד הפליטה הבלתי נמנעת, עם ההתבלות או לידת הילד הראשון. בנתיים, אין לי אשליות. הכל יישאר כשהיה.