TV
קולנוע ואנימציה בפרסום: צפו בהשקת טויוטה GT86 בסגנון 'המופע של טרומן'עוד עבודה מופלאה מבית היוצר של סאצ'י לונדון. בעולם עתידני בו כלום כבר לא אמיתי ורגשות הן מחוץ לחוק מחכה הטויוטה החייתית במוסך נסתר- ליגת האלופות חוזרת לערוץ הספורט: ישדר את שלב הפלייאוף ומשחקי קריית שמונהבימי שלישי ורביעי הקרובים, ישודרו בערוצי הספורט המשחקים, וביניהם משחקה של האלופה - קריית שמונה, שתצא לבלארוס, לפגוש את באטה בוריסוב
TOP5 DIGITAL
התקפה ויראלית: צ'טרולט שיפיל אתכם; ומה סופו של בחור מעצבן על סירת מנועTOP5 דיגיטל של אייס וראובני פרידן בסימן וויראלי. 5 סרטים שלא תוכלו להוציא מהראש - מהצ'טרולט המצחיק בהיסטוריה עד לפעלולים של VOLVOפרופיל אישי
"מי פתח לי את הדלת? המכתב ששלחתי בתור תיכוניסט ללשכת הגיוס"אטילה שומפלבי, כתב ופרשן פוליטי-מדיני ב-ynet, הוא האורח ב-'Under40'. באיזה בית גדל, מה הדבר הראשון שהוא עושה על הבוקר ועוד 8 שאלותדעה
מהיר, עצבני ועושה לייק: מבט על 3 קמפייני ה-Social החמים בעולם הרכבאיך מייצרים באז תדמיתי שמושך לקוחות לזירה שלכם - עידן אלדר, מנהל הקריאייטיב של 'ריפרש' מציג 3 דוגמאות לקמפיינים פורצי דרך בסושיאל- מוסא חסדייה עוזב את הלא TV; זיאל אל עומרי יחזיק ב-51% ממניות הערוץבעלי משרד הפרסום סקטורס-אל בוסתאני הודיע כי הסיבה לעזיבה היא ריבוי שותפים בערוץ, אבל רק לאחרונה נשמעו נגדו טענות על ניגוד עניינים לכאורה
ניתוח קמפיין
הבעייתיות ב-pay pass: צורת תשלום ישנה, וכמה קל לגנוב לנו ככה את הכסףהפרסומת של ישראכרט מדגימה כמה קל לשלם עם הסלולארי. הקראייטיב נפל לאופנת המאפיונרים, ו"ויזה טוב מכסף" אנחנו כבר יודעים משנות ה-80רייטינג
'הישרדות VIP' התכנית המשיכה לדרוס את 'מי יפיל את המאסטר'הדחתו של נאה רשמה 25.6%, 14 נקודות רייטינג יותר מאלי יצפאן. בשישי: אחד נגד 100' עם פחות מ-13%. בחמישי: 'היפה והחנון' ניצחה את 'הסיפור'פרסום ראשון
פרשת נויבך: ועדת התוכן הסכימה שלא להחליט, נמרוד לב עזב בכעס את הישיבהחברי המליאה קובי אוז ולב אמרו כי כבר לפני שנה טענו לחוסר איזון ברשת ב'. הוועדה לא תקבל החלטה עד לקבלת דוח מבקרת הפנים וקביעת מסמך אתיקה חדש. בנתיים תגיש נויבך את 'סדר יום' לבדה. לב: "לא עזבתי את הישיבה"מיוחד
קיצוצים בשוק הפרסום? "חסרים לפחות 150 עובדים טובים; יש יותר משרות מאנשים"מרגישים בהתאוששות? גינגי פרידמן, מירב עוז ודפנה טלר מסוכניות ההשמה המתמחות בפרסום מדברים על השוק. "המשבר שחרר אנשים טובים לשוק"