פרסום ראשון
עוד דלת נפתחת: תקציב הפרסום של 'דלתות חמדיה' עובר למשרד 'לעומק התודעה'בשנים האחרונות טופל התקציב לסירוגין על ידי הילה ושות' ובאופן עצמי. ב-2012 עמד התקציב על כ-1.3 מ' שקלים ועתיד לעמוד בשנה הקרובה על כ-2 מ'- על החתום - ש"א ו-ע"ר: תמיכה 'שומרי הסף' לא יקבל מקוראי 'ישראל היום'מסתבר שמבין מאות אלפי קוראי העיתון, לא נמצא תומך בשידור הסדרה של דרור מורה. מאידך, מכתביהם של 2 שתוקפים את הסרט, פורסמו יום אחרי יום
ניתוח קמפיין
גולדבלום מול אלתרמן: מי מסביר טוב יותר ש-Paypal בעצם נותן לנו זמן פנויכשבונים נרטיב, לא די ב"נכון", אבל צריך את "המדוע" הכי טוב שהמותג יכול לספק. איזו גרסה אפקטיבית יותר - האמריקאית או הישראלית? צפו בסרטוניםרייטינג
זר דליות לזכיינית 'קשת': כ-29% רייטינג להשקת העונה החדשה של 'סופר נני'מבזק 'האח הגדול' קיבל קרוב ל-32%, ואילו 'העולם הלילה' נהנתה מ-15.4%. השעשועון 'לעוף על המיליון' בערוץ 10 הסתפק ב-7.1%. וכמה עשו המהדורות?- ומה יגיד על זה נתניהו? העיתונאי רביב דרוקר יקבל הערב את פרס מגן השקיפותכתב ערוץ 10 יקבל את הפרס יחס עם ד"ר מרטין וייל שנאבק למען הקמת פארק אריאל שרון בגוש דן. את הטקס באוניברסיטת ת"א תנחה הבלוגרית טל שניידר
- אחרי הסופרנו, הגיע טור סיינפלד: ג'וליה לואי דרייפוס תככב בפרסומת של yesכוכבת הסדרה המיתולוגית 'סיינפלד' צולמה לקמפיין בבו הושקעו 7 מיליון ש', לכבוד השקת MultiRoom yes. הקמפיין יעלה הערב בערוצים 2, 10 ו-24
- שינוי ארגוני בגל"צ: הוקמה מחלקת תכניות אחת בראשותה של מאיה להט-קרמןעד כה פעלו 8 מחלקות תוכן. התהליך החל עם הגעת דקל לתחנה, לווה ע"י יועצת ארגונית. להט חוזרת לגל"צ לאחר שעבדה ב-HOT, קשת, רשת ו'ידיעות'
- בדרך לתפוח הגדול: ינון לנדנברג מונה למנכ"ל ונשיא Infinity Augmented Realityאחרי 14 שנים כמנכ"ל קבוצת פובליסיס ישראל, מגיע לנדנברג לפלטפורמה המספקת פתרון המחבר בין משקפיים דיגיטליים, סמטרפונים וטאבלטים
TV
הורים התלוננו, הרשות השנייה קבעה: הפרסומת ל'מיני כריות' תוסר מהאוויר - משום ש"הציגה ילד כאובייקט מיני"הורים הזדעזעו מהסרטון, המועצה לשלום הילד דרשה הסרת הפרסומת "הפורנוגרפית". תלמה לאייס: "מצטערים אם מישהו נפגע". צפו בסרטון- נוחי ישלם: לפי הערכות - בניהו ירוויח 25-50 אלף ש' בחודש כיועץדו"צ לשעבר מצטרף למערך הדוברות של IDB לצד רני רהב וניר חפץ. גורם: "עשוי לגבות הרבה פחות מ-50, אבל במקביל לזכות בחשיפה". אביב בושינסקי מהקריה האקדמית אונו: "דנקנר משנה אסטרטגיה, ומתחיל לעשות לובינג"