TV
דם וגולגולת על המראה: הבריטים הולכים עד הקצה - בקמפיין נגד נהיגה בשכרותקשה להאמין שהמהלך החדש לא יגרום לכם לחשוב בפעם הבאה שתעלו על ההגה כשאתם "מבושמים", אם לא תחטפו התקף לב עוד לפני זה. צפו בסרטון- אז מי עצבן אתכם השנה: עמירה הס, בן כספית וגדעון לוי על המוקד של 'לדעת'אחרי שאמנון אברמוביץ ורזי ברקאי כבר "זכו בכבוד", ברשימה הפעם גם נחום ברנע, יעל פז מלמד, סימה קדמון ושמעון שיפר. ולא תאמינו מי יזכה להערכה
ניתוח קמפיין
'לאומי לעסקים קטנים' זה בעצם 'סלקום משפחה': מדובר בטריק הכי ישן בספר"הצירוף בין הפטנט של ילדים בתפקיד מבוגרים ושיר ישראלי סנטימנטאלי לא משאיר הרבה מקום לקונספציה הכן מעניינת של "חלום גדול של העסק הקטן"רייטינג
לא כוחות: כמעט 20 נקודות רייטינג הפרש בין 'המרוץ למיליון' ל'מעושרות'29.3% ל'המרוץ', 'מעושרות' חד-ספרתית. 8% למשחק היורו של ישראל נגד איטליה. בשישי: 'אולפן שישי' מתאוששת, 2.7% למצעד הגאווה בערוץ 24רייטינג
'כלבוטק' של ערוץ 10 הוזזה ליום חמישי – וזינקה ל-14%מול 'המרוץ למיליון' בשבוע שעבר, קיבל גינת 11.4% ובשבועות האחרונים אף ירדה אל מתחת לרף 10 הנקודות. 'דייט בחשיכה' הסתפקה ב-20% בלבדבינ"ל
לידיעת תא העיתונאיות: הקולגות ביומון כלכלי צרפתי פתחו בשביתת קרדיטיםהסיבה: אי ייצוג הולם של נשים בעמדות תוכן בכירות ובהנהלה של העיתון הכלכלי Les Echos, שמפעיל גם אתר אינטרנט. השביתה מתקיימת היוםראיון סופ"ש
סיון מורג: "נכנסתי לסיפורים קשים, כמה שאני קשוחה - זה קורע את הנשמה"עורכת 'אקסטרים מייקאובר' נמצאת בעיצומם של הצילומים לעונה הראשונה שתעלה ביום ד' הקרוב בערוץ 10. על תכנית בנייה שבכלל עוסקת בנפש, סחיטת רגשות וציניות ישראלית מוכרת, קהילתיות, חשיפה מסחרית ועמוס תמם- הקרב על הבלעדיות: ערוץ 2 שילם אלפי ש' על תיעוד מעצר החשודים ברצח בברנוער(עדכון) כתבים חיפשו במרכז בני ברק מצלמות אבטחה שעשויות היו לתעד את המעצר, עד שפגשו באדם שצילם אותו בנייד. לידי אייס הגיע הסיכום עם ערוץ 2
- גוש שלום הסירה העתירה נגד 'גלי ישראל': עכשיו מתחיל קרב הגרסאות מי ניצחגוש שלום נגד "זליגת שידורים" לתחומי הקו הירוק, גלי ישראל טוענת לרדיפה, המדינה הצהירה כי הליקויים מטופלים, וביהמ"ש מבקר את העתירה
TV
המסר עובר בצחוק: ראובני פרידן מגייס ידוענים לקמפיין הזדהות עם העיווריםזיו קורן, מנכ"ל משותף בראובני פרידן: "יחד עם חברינו העיוורים ולקויי הראייה יצרנו קמפיין שונה, הומוריסטי, לא מתחנף, 'כזה שלא רואה בעיניים'"