מיוחד
נפילתו של משרד הפרסום פריור: "אנשים טובים שקרסו - כי לא הרוויחו מספיק"'פריור' של יואב חביב ורפי נמש, שרק לפני שנתיים גלגל מחזור של 23 מיליון ש', נסגר לאחרונה. סיפור נפילתו של המשרד מספר את סיפורה של תעשיית הפרסום המקומית, שנמצאת במאבק הישרדות מתמיד עם שולי רווח נמוכים- "התחלתי ולכן אסיים": איש הטלוויזיה הוותיק יצחק שמעוני הלך לעולמו בגיל 87לפני יותר מ-60 שנה הצטרף לרדיו, הגיש תכניות רבות ומילא שורת תפקידים ברשות השידור. שמעוני יובא מחר ב-11:00 למנוחת עולמים בגבעת שאול
דעה
שלושה ב-100: שבוע הספר הוא תוכן שיווקי גס רוח - בלי שום תכלית אמיתיתעידו מינקובסקי, דובר עיריית חיפה, טוען כי אנו עדים בישראל למצעדי בכיינות רבים, בעיקר של סופרים שלא סופרים אף אחד. אז שבוע הספר שמחרייטינג
זו שעולה, זו שיורדת: מבזק 'האח' מתחזק ל-33.4%, 'סופר נני' נחלשת קלות ב-27.5%בהשקה קיבלה 'סופר נני' 28.7%, אתמול ירדה קלות ל-27.5%. 'לעוף על המיליון' זינקה מ-7.1% בשבוע שעבר ל-10.7% אמש. 14.5% ל'העולם הלילה'- אחרי אנגליה ואוסטרליה: הזכיינית 'קשת' חודרת גם לשוק הטלוויזיה הקנדיתפתח נציגות בשיתוף עם מפיק מקומי ותציג 50 פורמטים שבבעלותה. לאחרונה הקימה נציגיות באנגליה ואוסטרליה, ובוחנת אפשרות לפתוח אחת גם בל"א
- לא צריך QR קוד: לוקיישן מציגה פוסטר חכם שמריץ קמפיין בקירוב הנייד למודעהחברת לוקיישן מדיה בניהולו של איתי פז מציגה לראשונה מדיה המשלבת טכנולוגיית NFC. הרצת הקמפיין מתאפשרת באופן נוח ללא הורדת אפליקצייה
- ג'ון היקר: הקמפיין של יהושע לדיינרס זכה בתחרות קריאייטיב עולמית של המותגאחת לשנה עורכת דיינרס תחרות קריאייטיב פנימית בה מוצגים הקמפיינים של המותג מסביב לעולם. הקמפיין של יהושע מ-2012 נבחר לטוב ביותר השנה
- בגלל ישיבה: מגיש עזב תכנית באמצע שידור ברשת ב', המפיקה נכנסה להחליפויואב גינאי מילא מקום ברשת ב' ב-18:00, אבל כעבור 7 דקות פרש לישיבה במסגרת תפקידו בערוץ 1. בנתיים הושמעו שירים עד לכניסת המפיקה לשידור
- בעוד כחודש: איגוד הפרסום יקיים בחירות לחברי הנהלה, ועדת ביקורת ויו"רהיחיד שמתמודד על תפקיד היו"ר הוא אמיר גיא מאדלר חומסקי. ההנהלה תכלול 3 נציגי משרדים גדולים, 3 מהבינוניים, 3 מהקטנים ונציג אינטראקטיב
פרסום ראשון
עופר עיני מחפש משרד פרסום: ההסתדרות תצא בקמפיין לקידום התאגדויות עובדיםכ-10 משרדים הוזמנו להשתתף במכרז ועם חלקם כבר נערכו פגישות ראשוניות. מאז 2008, אז לוותה ע"י GPS, לא יצאה ההסתדרות בקמפיין פרסום