- השקה חגיגית, מלחמה גלויה: ערוץ 1 השיק את לוח השידורים שלו, ומי לא הגיע?על רקע המשבר ברשות, הציגו בכיריה במסעדת יוקרה את לוח החורף, עקצו את היריבים, חשפו את תקציב ההפקה ל-2013, ו"שכחו" כמה תכניות דגל
- צ'מפיון מגוונת: השקת סיאט ליאון עם The Box במקום אדלר חומסקימשרד הפרסום בניהולו של שי גורן מקבל לידיו את הטיפול בתקציב השקת דגם הליאון למרות שמדובר בתקציב בו מטפל אדלר חומסקי. רכש המדיה ייצא אף הוא מידי אדלר ויעבור ליוניברסל מקאן באמצעותה קונה The Box
- "יש אנשים שאינם נעלמים סתם - ולא תמיד הם רוצים להימצא"לקראת השקתה הערב של העונה הרביעית של 'אבודים' עם צופית גרנט, מספרת המפיקה רוני מנור לאייס על הליך העבודה, הקשיים ההפקתיים, והדמעות. "יש חומרים כ"כ חזקים, שלא צריך מניפולציות טלוויזיוניות". ראיון
- עוף טוב - הכל טוב: בזכות המיצוב מחדש דנית שלו נבחרה לאשת השיווק בספטמברעל פי נימוקי ועדת השיווק של האיגוד "המודעות וההעדפה למוצרים החדשים והאיכותיים יותר הובילה לשינוי תפיסתי נרחב שהשפיע על כל הקטגוריה"
רייטינג
הכוכב הבא: נתניהו תופס את המהדורות המוקדמותריאליטי כשרונות השירה בפורמט החדש של קשת רושם ירידה אך מצליח לשמור על נתונים גבוהים. נאום ראש הממשלה באו"ם עם 15.8% בערוץ 2טור
לתקע ושקע נולד תינוק: מהפכה גאה או ספין כדי שנשכח של מי 'היד על השאלטר'?התינוק החדש מעיר את השיח הלהט"ב בישראל. רוני לטשובר ריזנברג מהקריה האקדמית אונו, נזכרת גם שמה שחדשני בארץ, הוא גישת פרסום מוכרת בעולםTV
"ישראלי קנה ב-eBay פרארי במיליון שקל, אחר רכש סקוטר תת-מימי"אייס משיק את 'הצ'אט' - מדור בו בכירי הדיגיטל מראיינים זה את זה. והשבוע: מנכ"ל iSOCIA קובי גמליאל מדבר עם מנהל הפעילות העסקית של eBay בישראל אלעד גולדנברג, על הרגלי הצריכה הישראלים ומסחר אלקטרוני. צפו- העיתונאי לאחר חקירתו: "תלמדו את הלקח - זה יכול לקרות לכל אחד"גל נחקר אתמול לראשונה מאז התפוצצה הפרשה לפני כמעט 5 חודשים. אמר הבוקר לרשת ב': עובד ממורמר שפוטר מ'לילה כלכלי', החליט להתנקם בי
פרסום ראשון
סופית: ישראל נבחרה לשמש כמדינת הנושא בפסטיבל מיפ הבא בחודש אפרילאחרי שהחברה המארגנת של מיפ החליטה לבחור בישראל, הוחלט על המועד - אפריל הקרוב. על הפרק: פאנלים בהנחיית ישראלים, קוקטייל והרבה PR- לא ייאמן: יו"ר ועדת הביקורת בדסק"ש - "חשבנו שמעריב זו עסקה טובה""דסק"ש שרפה על ההשקעה 350 מיליון ש'", אמר ניב אחיטוב בביהמ"ש. ולמה העסקה נכשלה? "המחאה החברתית פגעה ברווחיות שופרסל ובהיקף הפרסום"