גלעד ארדן רם לנדס קרני זיו יאיר אלוני ג'קי לוי
צילום: אלכסנדר כץ

לאחר עיכוב: רם בלינקוב נבחר לייעץ לוועדת לנדס שעוסקת ברשות השידור

חברי הצוות של בלינקוב, לשעבר איש האוצר ומנכ"ל HOT, יבצעו מחקר עבור ועדת לנדס אודות הנעשה בשידור הציבורי ב-7 מדינות שונות בעולם
אלכסנדר כץ | (3)

משרד התקשורת מדווח הבוקר (יום א') כי ועדת המכרזים שלו בחרה בחברת עמרב השקעות בראשותו של רם בלינקוב, כזאת שתעניק ייעוץ לוועדה לבחינת המתווה לשידור הציבורי העתידי בישראל - ועדת לנדס.

כזכור, שר התקשורת גלעד ארדן מינה את ועדת לנדס, לבחון את תפקודה של הרשות, ואף עלתה האפשרות כי היא עשויה להמליץ על סגירת חלק מזרועות הרשות - ערוץ 1 למשל, או סגירתה כולה. אשר נמצאת בעיצומה של עבודה שמטרתה לגבש המלצות, בין היתר, בנושאים אלה:

כעת, בחרה ועדת המכרזים של משרד התקשורת בחברה של בלינקוב, לשעבר מנכ"ל HOT ואיש משרד האוצר. בהודעת הוועדה נמסר כי היא "התרשמה שלחברה ולראשיה, יש את הכישורים והניסיון הדרושים, כדי לייעץ לה, וזאת, לאור ניסיונה בתחום הייעוץ לממשלה ובתחום השידורים".

על פי הודעת הוועדה, החברה של בלינקוב הקצתה את צוות העובדים הגדול ביותר לטובת עבודת הייעוץ, 12 עובדים במספר, וכי הצוות הוא בעל היכרות עם רשות השידור ומשרד האוצר. בין החברים בצוות נמצא אילן לוין, הממונה על השכר לשעבר באוצר, ובראשה, כאמור, בלינקוב, ששימש כממונה על התקציבים באוצר. החברה הציגה יכולת עמידה בלוח הזמנים הקצר שהציבה לה הוועדה.

חברי הצוות יבצעו מחקר אודות הנעשה בתחום ב-7 מדינות שונות, עליהן תחליט הוועדה והעומד בראשה, ויקיימו סט צפוף של פגישות פרונטליות ב- 3 מבין המדינות הללו ובישראל, בלוח הזמנים הקצר שלו התחייבו.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    מים בששון 02/12/2013 08:30
    הגב לתגובה זו
    שיבדקו את ההוצאות של ראשי השלטון. שיבדקו כמה בתים וכמה הם מוציאים על כל בית. ואז שיסגרו לביבי את הבתים שלו ולא יפתחו מחדש. הון שלטון עיתון אמרו כבר?
  • 2.
    לשעבר 02/12/2013 08:29
    הגב לתגובה זו
    שיבדקו גם את הוצאות ראשי הממשלות על כל הבתים שלהם. שיבדקו גם קשרי הון שלטון עיתון. יש להם הרבה עבודה!
  • 1.
    משה 01/12/2013 12:45
    הגב לתגובה זו
    הדיור, יוקר המחיה, שירות החובה בצבא. עלות מטפלת, הכרה בהוצאות, מחירי הדלק והרכב וכדומה. ועדה לבזבוז כסף ציבורי. הכל ידוע ואין צורך לנסוע. חוץ מזה מה יראו, מה שיראו להם. שיחות עם מנהלי תחנות שידור ציבוריות בעולם אפשר לעשות בטלפון. ברור שמודלים כמו BBC,ARTE,ARD,ZDF הם קצת יותר טובים. וחוץ מזה יש EBU , איגוד השידור של התחנות הציבוריות באירופה שיכול לתת את המודל המתאים. נקווה שיביאו מודל כולל למדינה מתוקנת. תעשו חיים, ונדבר עוד חמש שנים, כשתקום הועדה הבאה. בהצלחה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״