הכוכב הבא אסי עזר אסתי גינזבורג
צילום: יח"צ קשת

כפי שפורסם באייס: ITV השלימה את רכישת הפורמט 'הכוכב הבא' של 'קשת'

ABC בארה"ב, M6 בצרפת, RTL הגרמני, ועוד גופי שידור והפקה ב-15 מדינות נופסות לפחות, רכשו כבר את הפורמט שפיתחו 'קשת' ו'טדי הפקות'
אלכסנדר כץ | (1)

הושלמה עסקת רכישת הפורמט הכוכב הבא על ידי גוף השידור הבריטי ITV. בשבוע שעבר פורסם באייס כי משלחת של ITV ביקרה בארץ לפגישות עם אנשי קשת כדי לסגור את עסקת רכישת הפורמט, ואילו גורם בשוק הטלוויזיה אף ציין בשיחה עם אייס, כי עסקה זו נחתמה כבר אז.

בכל מקרה, מדווחת היום (יום ה') 'קשת' כי הפורמט שהופק בארץ על ידי טדי הפקות, יופק באנגליה על ידי Keshet UK ו-ITV Studios.

בריטניה מצטרפת לרשימת המדינות הארוכה שרכשו את הפורמט שבבסיסו - החיבור האינטגרלי לעולמות הסקנד-לייף. הפורמט הוצג לראשונה בפסטיבל מיפ האחרון בקאן, וכבר אז החלו המכירות. המשמעותית ביותר הייתה לרשת ABC בארה"ב, וגם M6 בצרפת, Rossiya 1 ברוסיה, חברת ההפקות מקבוצת Sony Pictures Television באיטליה, ערוץ RTL הגרמני, ערוץ TV2 ההונגרי, ועוד.

רק לאחרונה אמר לאייס אלון שטרוזמן, מנכ"ל קשת אינטרנשיונל, כי "אין ספק שזה כרגע הפורמט הלוהט ביותר בעולם. ברגע שהשקנו אותו במארס זה כבר נחטף על ידי צרפת, גרמניה ורוסיה, ועוד כמה טריטוריות שאני עוד לא יכול לדבר עליהן כרגע".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    נירה 04/12/2013 12:15
    הגב לתגובה זו
    מוקי לא רצוי להיות בתוכנית זו הוא מתנהג ממש לא יפה וכל היום מצביע אדום אני לא מבינה למה שמים אנשים כמוהו, ולא מביאים אנשים יותר טובים כמו משה פרץ וכו'
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.