נותן עבודה: סוכנות הפרסום של יריב טוויג יצאה ב-2 קמפיינים למלונות דן
יריב טוויג, איש הקריאייטיב שבחודש מאי השנה יצא לדרך עצמאית, יצא לאחרונה עם 2 קמפיינים חדשים עליהם הוא חתום. שניהם עבור רשת מלונות דן ומיועדים לאינטרנט.
הסרטון הראשון הוא קמפיין רשתי שכולל 5 סרטים קצרים תחת הקונספט של "חמשת החושים" כאשר כל סרטון עוסק בחוש אחר. הסרטון השני מתמקד במלון הדגל של הרשת, קינג דיויד. מלון יוקרה ששמו יצא למרחקים תודות לאורחים שועי העולם שהתארחו בו לאורך ההיסטוריה, כמו: נלסון מנדלה, ביל קלינטון, חוסיין מלך ירדן, דני קיי, נלסון רוקפלר, ריצ'ארד גיר מדונה ועוד רבים אחרים.
דן - 5 החושים
קינג דייויד
כזכור, טוויג (39) השיק את סוכנות הפרסום שבבעלותו לאחר קריירה שכללה עשור מגוון ועשיר בעבודה ופרסים בשלמור אבנון עמיחי Y&R ישראל, ומעל לשנה בברוקנר נטע יער, בו שימש בתפקיד סמנכ"ל הקריאייטיב.
לאחר קמפיין עצמאי ראשון עבור אגודת אל"י - האגודה להגנת הילד, החל טוויג לגייס לחיקו תקציבי פרסום נחשבים ובראשם - כלקוח דגל המשמש כמנוע הצמיחה העיקרי שלו - חברת גינדי השקעות - ריבוע כחול נדל"ן. במסגרת זו גם השיק עבור החברה את קמפיין "מיליוני רגעים - מקום אחד" לחברת גינדי תל אביב. הקשר בין גינדי לטוויג החל במסגרת שלמור אבנון עמיחי שם שימש כמנהל קריאייטיב וטיפל בלקוח, ובין השאר לקח חלק מרכזי בקמפיין "פעם ב-100 שנה".
יריב טוויג אמר לאייס: "בתור סוכנות פרסום חדשה, זה תמיד משמח שלקוחות בסדר גודל כזה, נותנים בך אמון להוביל פרוייקטים חשובים".
- 21.תותי 27/07/2018 19:24הגב לתגובה זומרגישה בסדר בחילות ציון ושיעול
- 20.nononoyes 08/12/2013 01:38הגב לתגובה זוציפיתי ליותר מיריב
- 19.יוסי ל. 03/12/2013 09:55הגב לתגובה זולמרות שזה לקוח שלכם ולא הצלחתם לעשות קמפיין כ״כ יפה, זה לא אומר שאתם צריכים לטנף על יריב, שכן הצליח לעשות.
- 18.אוה 02/12/2013 10:19הגב לתגובה זואהבתי במיוחד את המלכים אבל שניהם חזקים! איזה כיף :-)
- 17.פגי אולסון 01/12/2013 23:52הגב לתגובה זועבודה טובה, כמו שצריך!
- 16.לא לא לא לא לא !! (ל"ת)גדעון עמיחי 01/12/2013 15:28הגב לתגובה זו
- 15.קמפיין מטומטם ! (ל"ת)חגי 01/12/2013 12:50הגב לתגובה זו
- 14.שרון 01/12/2013 12:07הגב לתגובה זוסרטים מדהימים ברמה בינלאומית - שאפו!
- whatever 01/12/2013 14:09הגב לתגובה זובואי נגיד שרון, שהיו שולחים לך את זה במייל כרעיונות לסרטונים של רשת מלונות בסינגפור. משהו שעשו בחו"ל ללא קשר לטוויג. רק נניח. היית וודאי אומרת וואט דה פאק, למה שלחו לי את הפיהוקי הזה. למה ביזבזתי עכשיו כמה דקות בצפייה. אין כאן שום דבר חדש. צילומים יפים עם טיפוגרפיה של נתונים. נו באמת.
- 13.רוג'ר סטרלינג 01/12/2013 10:52הגב לתגובה זוhttp://www.youtube.com/watch?v=QTTaTteNq4w
- 12.נו באמת 30/11/2013 21:02הגב לתגובה זוכל הפירגונים כאן ובפייס הם ממכרים אישיים ואנשים שרוצים לשמור על קשרים טובים לכל מקרה שלא יהייה
- 11.רדוד ומאוד משעמם, כמעט נרדמתי. (ל"ת)יורם 29/11/2013 20:09הגב לתגובה זו
- 10.אוהבים אותך יריב!!! (ל"ת)לקוח מרוצה 29/11/2013 17:11הגב לתגובה זו
- 9.מהצד 29/11/2013 17:04הגב לתגובה זוכל הכבוד
- 8.בתכלס 29/11/2013 13:00הגב לתגובה זוגם מבחינת הסרטים וגם מבחינת הלקוח
- 7."M" 29/11/2013 10:44הגב לתגובה זומכיר אותו עוד מימיו כארט במקאן. אחלה בנאדם וגם מוכשר מאוד!
- 6.גדעון 29/11/2013 02:31הגב לתגובה זוגליון הערכה: תלמיד מצטיין! יכול לעבור לבית ספר מקצועי, מגמת פונטים ופרסום.
- 5.אחלה אחלה סרטים, תן בראש (ל"ת)מברוק 28/11/2013 21:33הגב לתגובה זו
- 4.טוויג גאוןןןןן (ל"ת)תותי 28/11/2013 20:25הגב לתגובה זו
- 3.כל הכבוד יריב (ל"ת)מעריצה מרחוק 28/11/2013 20:12הגב לתגובה זו
- 2.הבחור תותח (ל"ת)הרברט סמואל 28/11/2013 20:00הגב לתגובה זו
- 1.גם מקצוען וגם בן אדם מדהים (ל"ת)לקוח מרוצה 28/11/2013 19:10הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
