נותן עבודה: סוכנות הפרסום של יריב טוויג יצאה ב-2 קמפיינים למלונות דן

כמה חודשים של גישושים וקדימה לעבודה. איש הקריאייטיב שפתח בחודש מאי השנה סוכנות פרסום, הספיק גם לצרף לשורותיו את תקציב חברת גינדי
משה בנימין | (22)
נושאים בכתבה יריב טוויג

יריב טוויג, איש הקריאייטיב שבחודש מאי השנה יצא לדרך עצמאית, יצא לאחרונה עם 2 קמפיינים חדשים עליהם הוא חתום. שניהם עבור רשת מלונות דן ומיועדים לאינטרנט.

הסרטון הראשון הוא קמפיין רשתי שכולל 5 סרטים קצרים תחת הקונספט של "חמשת החושים" כאשר כל סרטון עוסק בחוש אחר. הסרטון השני מתמקד במלון הדגל של הרשת, קינג דיויד. מלון יוקרה ששמו יצא למרחקים תודות לאורחים שועי העולם שהתארחו בו לאורך ההיסטוריה, כמו: נלסון מנדלה, ביל קלינטון, חוסיין מלך ירדן, דני קיי, נלסון רוקפלר, ריצ'ארד גיר מדונה ועוד רבים אחרים.

דן - 5 החושים

קינג דייויד

כזכור, טוויג (39) השיק את סוכנות הפרסום שבבעלותו לאחר קריירה שכללה עשור מגוון ועשיר בעבודה ופרסים בשלמור אבנון עמיחי Y&R ישראל, ומעל לשנה בברוקנר נטע יער, בו שימש בתפקיד סמנכ"ל הקריאייטיב.

לאחר קמפיין עצמאי ראשון עבור אגודת אל"י - האגודה להגנת הילד, החל טוויג לגייס לחיקו תקציבי פרסום נחשבים ובראשם - כלקוח דגל המשמש כמנוע הצמיחה העיקרי שלו - חברת גינדי השקעות - ריבוע כחול נדל"ן. במסגרת זו גם השיק עבור החברה את קמפיין "מיליוני רגעים - מקום אחד" לחברת גינדי תל אביב. הקשר בין גינדי לטוויג החל במסגרת שלמור אבנון עמיחי שם שימש כמנהל קריאייטיב וטיפל בלקוח, ובין השאר לקח חלק מרכזי בקמפיין "פעם ב-100 שנה".

יריב טוויג אמר לאייס: "בתור סוכנות פרסום חדשה, זה תמיד משמח שלקוחות בסדר גודל כזה, נותנים בך אמון להוביל פרוייקטים חשובים".

תגובות לכתבה(22):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 21.
    תותי 27/07/2018 19:24
    הגב לתגובה זו
    מרגישה בסדר בחילות ציון ושיעול
  • 20.
    nononoyes 08/12/2013 01:38
    הגב לתגובה זו
    ציפיתי ליותר מיריב
  • 19.
    יוסי ל. 03/12/2013 09:55
    הגב לתגובה זו
    למרות שזה לקוח שלכם ולא הצלחתם לעשות קמפיין כ״כ יפה, זה לא אומר שאתם צריכים לטנף על יריב, שכן הצליח לעשות.
  • 18.
    אוה 02/12/2013 10:19
    הגב לתגובה זו
    אהבתי במיוחד את המלכים אבל שניהם חזקים! איזה כיף :-)
  • 17.
    פגי אולסון 01/12/2013 23:52
    הגב לתגובה זו
    עבודה טובה, כמו שצריך!
  • 16.
    לא לא לא לא לא !! (ל"ת)
    גדעון עמיחי 01/12/2013 15:28
    הגב לתגובה זו
  • 15.
    קמפיין מטומטם ! (ל"ת)
    חגי 01/12/2013 12:50
    הגב לתגובה זו
  • 14.
    שרון 01/12/2013 12:07
    הגב לתגובה זו
    סרטים מדהימים ברמה בינלאומית - שאפו!
  • whatever 01/12/2013 14:09
    הגב לתגובה זו
    בואי נגיד שרון, שהיו שולחים לך את זה במייל כרעיונות לסרטונים של רשת מלונות בסינגפור. משהו שעשו בחו"ל ללא קשר לטוויג. רק נניח. היית וודאי אומרת וואט דה פאק, למה שלחו לי את הפיהוקי הזה. למה ביזבזתי עכשיו כמה דקות בצפייה. אין כאן שום דבר חדש. צילומים יפים עם טיפוגרפיה של נתונים. נו באמת.
  • 13.
    רוג'ר סטרלינג 01/12/2013 10:52
    הגב לתגובה זו
    http://www.youtube.com/watch?v=QTTaTteNq4w
  • 12.
    נו באמת 30/11/2013 21:02
    הגב לתגובה זו
    כל הפירגונים כאן ובפייס הם ממכרים אישיים ואנשים שרוצים לשמור על קשרים טובים לכל מקרה שלא יהייה
  • 11.
    רדוד ומאוד משעמם, כמעט נרדמתי. (ל"ת)
    יורם 29/11/2013 20:09
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    אוהבים אותך יריב!!! (ל"ת)
    לקוח מרוצה 29/11/2013 17:11
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    מהצד 29/11/2013 17:04
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד
  • 8.
    בתכלס 29/11/2013 13:00
    הגב לתגובה זו
    גם מבחינת הסרטים וגם מבחינת הלקוח
  • 7.
    "M" 29/11/2013 10:44
    הגב לתגובה זו
    מכיר אותו עוד מימיו כארט במקאן. אחלה בנאדם וגם מוכשר מאוד!
  • 6.
    גדעון 29/11/2013 02:31
    הגב לתגובה זו
    גליון הערכה: תלמיד מצטיין! יכול לעבור לבית ספר מקצועי, מגמת פונטים ופרסום.
  • 5.
    אחלה אחלה סרטים, תן בראש (ל"ת)
    מברוק 28/11/2013 21:33
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    טוויג גאוןןןןן (ל"ת)
    תותי 28/11/2013 20:25
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    כל הכבוד יריב (ל"ת)
    מעריצה מרחוק 28/11/2013 20:12
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    הבחור תותח (ל"ת)
    הרברט סמואל 28/11/2013 20:00
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    גם מקצוען וגם בן אדם מדהים (ל"ת)
    לקוח מרוצה 28/11/2013 19:10
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות

הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14

גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות. 

מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.

מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.

החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים

גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין,  שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.

פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי (יוטיוב)
בלעדי

פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS

פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים

ליאור דנקנר |

ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור. 

גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון. 

דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.

קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת


קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים

הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים.