- ד"ר מוטי אמר מהקריה האקדמית אונו: "מוקדם לדעת האם קופיקס זה רמי לוי הבא"המומחה להתנהגות צרכנים מדבר עם אייס על הקפה הטרנדי ב-5 שקלים. "הישראלים סקרנים וכשמדובר רק בקפה, אין מחיר לבדיקה ואין מה להפסיד"
- יש מחליף לעדן בר-טל: שר התקשורת גלעד ארדן מינה את אבי ברגר למנכ"ל המשרדמינויו של ברגר, אל"מ במילואים ובתפקידו האחרון סמנכ"ל הטכנולוגיות בפרטנר, כפוף לאישור ועדת המינויים בשרות המדינה, ולאישור הממשלה
- עוד הצלחה לשוק הטלוויזיה הישראלי: 'מלבי אקספרס' ו'נויורק' נמכרו לארה"בדורי מדיה מכרה במיפ לפוקס את הזכויות על 'מלבי אקספרס' שתפיק פיילוט, ואת 'נויורק' ל-CBS. נדב פלטי: "מדובר בפורמטים הניתנים להתאמה בקלות"
רייטינג
ערוץ 10 שידר את הסרט הגנוז על דודו טופז - ורשם 10.6%מנגד, ממשיכה 'הכוכב הבא' להניב ל'קשת' נתוני צפייה נאים - ואתמול הוא עמד על כ-33%. 16.2% ל'תכנית חיסכון', נתונים נאים ל'חדשות 2' ו'חדשות 10'פרסום ראשון
בזכות החומוס והזקנים: שורטליסטים לבאומן ומקאן בתחרות ה'גולדן דראם'באומן בר ריבנאי מחזיק ב-3 פיינליסטים בדיירקט ובאירועים, ומקאן דיגיטל ב-2, בדיירקט ובדיגיטל. השנה הוגשו לתחרות 1395 עבודות, 28 מתוכן - מישראלTV
דרישה מהרשות ה-2: הורידי מהאוויר את פרסומת "זה לא אני" של המאגר הביומטריהמבקשת, התנועה לזכויות דיגיטליות שפועלת כנגד חוק המאגר הביומטרי טוענת כי "הנושא נמצא במחלוקת פוליטית-ציבורית, ועל כן אסור לפרסום"- שותפים חדשים במשרד רימון-כהן-שינקמן: ערן יואלס ועו"ד הדן אורנשטייןאל 3 מייסדי המשרד - רוני רימון, בני כהן ותמי שינקמן, נוספים 2 שותפים חדשים. "הדרך הנכונה עבור הפירמה היא לקדם עובדים שהוכיחו עצמם"
ניתוח קמפיין
האשכנזים של גולני: סלקום והחיילים - קשר קלוש בין המניפולציה הרגשית למוצרבשורה התחתונה, קובעת אסטרטגית המיתוג עטרה בילר: "סרטון ההשקה של הקו הביתי של סלקום נראה כמו עוד סרטון של סלקום, ללא בשורת חדשנות"- שילוח לא מתנצל, אבל מצהיר: אבי בניהו לא היה קשור ל"מסמך הרפז"במסגרת גישור הצהירו שילוח ומקאן כי לא התכוונו לקשור בין דו"צ לשעבר להפצת המסמך, ואילו בניהו ימשוך את תביעתו. ואיך קשור רני רהב לפרשה?