לא מוותר על נתב"ג: בר-עם זכה במכרז רשות שדות התעופה - ישלם 19 מ' שקל
גיא בר-עם מנכ"ל ובעלים של ברעם פרסום מקורי לא מוכן לוותר על נתב"ג בקלות. חברת החוצות שבבעלותו הגישה הצעה של 8 מיליון שקלים מעבר למינימום שדרשה רשות שדות התעופה, וזכה בזיכיון הפרסום תמורת 19 מיליון שקלים.
ההצעה הגבוהה של ברעם מעידה על הפוטנציאל העסקי והמסחרי הגדול שלדעתו טמון בזכיון הפרסום של רשות שדות התעופה. העובדה שברעם היא זו שהחזיקה בשנים האחרונות בזכיון הפרסום בנתב"ג מלמדת על כך שמדובר בהצעה שמבוססת על נתונים המוכרים וידועים לברעם.
ברעם פרסום מקורי מקבלת לידיה בלעדיות לשיווק והפעלת מערך שירותי הפרסום, בכל שדות התעופה ומעברי הגבול היבשתיים, לרבות נמל התעופה בן גוריון. כמו כן, תנהל ברעם את כל פעילות קידום המכירות, פרסום באתר האינטרנט של רשות שדות התעופה, והקמה של אפליקציית סלולר של נמל התעופה בן גוריון.
ברשות מציינים כי למכרז הוגשו 6 הצעות, כאשר ההצעה שהיתה שניה לזו של ברעם, של חברת הדיה שילוט חוצות עמדה של 17 מיליון שקלים.
גיא בר-עם מבעלי ומנכ"ל ברעם פרסום מקורי אמר היום: "אנו שמחים שנבחרנו שוב לספק פרסום ברמה הגבוהה ביותר בנמלי התעופה בישראל ולהמשיך בשיתוף הפעולה המוצלח עם רשות שדות התעופה. עם גידול מסיבי בתנועת הנוסעים, טרמינל 3 מספק את המדיום היחידי שעובד 24 שעות ביממה ובכל ימות השנה ללא הפסקה. בכוונתנו להמשיך להשקיע בתשתיות פרסום מתקדמות לרבות פריסה דיגיטלית באמצעים נוספים שיבטיחו חשיפה שאין שנייה לה".
על פי נתוני רשות שדות התעופה - הפרסום בנמלי התעופה ובמעברי הגבול מאפשר חשיפה ליותר מ-20 מיליון נוסעים ומלווים בשנה, בפילוח של עשרות אלפי אנשים העוברים בהם מידי יום, כולל נוסעים, מלווים, מקבלי פנים ועובדים. שטחי הפרסום במתקני הרשות כוללים שלטי חוץ ופנים, בגדלים ומסוגים שונים, דגמי תלת ממד, שילוט אלקטרוני מתקדם ועוד.
- 5.הוא אלוף. (ל"ת)ציוות 11/12/2013 14:20הגב לתגובה זו
- 4.ה19 מיליון כוללים את המעטפות? (ל"ת)משה 11/12/2013 12:01הגב לתגובה זו
- 3.גבי 11/12/2013 11:42הגב לתגובה זו20 מליון ש"ח לשנה.המחזור הוא 23 מליון ש"ח משהו כאן לא מסתדר. יש מצב שהוא יברח כמו שברח מהרכבת
- 2.המכרז תפור (ל"ת)קומבינה 10/12/2013 17:15הגב לתגובה זו
- 1.תותחים (ל"ת)ברעם 10/12/2013 15:53הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
