לא מוותר על נתב"ג: בר-עם זכה במכרז רשות שדות התעופה - ישלם 19 מ' שקל
גיא בר-עם מנכ"ל ובעלים של ברעם פרסום מקורי לא מוכן לוותר על נתב"ג בקלות. חברת החוצות שבבעלותו הגישה הצעה של 8 מיליון שקלים מעבר למינימום שדרשה רשות שדות התעופה, וזכה בזיכיון הפרסום תמורת 19 מיליון שקלים.
ההצעה הגבוהה של ברעם מעידה על הפוטנציאל העסקי והמסחרי הגדול שלדעתו טמון בזכיון הפרסום של רשות שדות התעופה. העובדה שברעם היא זו שהחזיקה בשנים האחרונות בזכיון הפרסום בנתב"ג מלמדת על כך שמדובר בהצעה שמבוססת על נתונים המוכרים וידועים לברעם.
ברעם פרסום מקורי מקבלת לידיה בלעדיות לשיווק והפעלת מערך שירותי הפרסום, בכל שדות התעופה ומעברי הגבול היבשתיים, לרבות נמל התעופה בן גוריון. כמו כן, תנהל ברעם את כל פעילות קידום המכירות, פרסום באתר האינטרנט של רשות שדות התעופה, והקמה של אפליקציית סלולר של נמל התעופה בן גוריון.
ברשות מציינים כי למכרז הוגשו 6 הצעות, כאשר ההצעה שהיתה שניה לזו של ברעם, של חברת הדיה שילוט חוצות עמדה של 17 מיליון שקלים.
גיא בר-עם מבעלי ומנכ"ל ברעם פרסום מקורי אמר היום: "אנו שמחים שנבחרנו שוב לספק פרסום ברמה הגבוהה ביותר בנמלי התעופה בישראל ולהמשיך בשיתוף הפעולה המוצלח עם רשות שדות התעופה. עם גידול מסיבי בתנועת הנוסעים, טרמינל 3 מספק את המדיום היחידי שעובד 24 שעות ביממה ובכל ימות השנה ללא הפסקה. בכוונתנו להמשיך להשקיע בתשתיות פרסום מתקדמות לרבות פריסה דיגיטלית באמצעים נוספים שיבטיחו חשיפה שאין שנייה לה".
על פי נתוני רשות שדות התעופה - הפרסום בנמלי התעופה ובמעברי הגבול מאפשר חשיפה ליותר מ-20 מיליון נוסעים ומלווים בשנה, בפילוח של עשרות אלפי אנשים העוברים בהם מידי יום, כולל נוסעים, מלווים, מקבלי פנים ועובדים. שטחי הפרסום במתקני הרשות כוללים שלטי חוץ ופנים, בגדלים ומסוגים שונים, דגמי תלת ממד, שילוט אלקטרוני מתקדם ועוד.
- 5.הוא אלוף. (ל"ת)ציוות 11/12/2013 14:20הגב לתגובה זו
- 4.ה19 מיליון כוללים את המעטפות? (ל"ת)משה 11/12/2013 12:01הגב לתגובה זו
- 3.גבי 11/12/2013 11:42הגב לתגובה זו20 מליון ש"ח לשנה.המחזור הוא 23 מליון ש"ח משהו כאן לא מסתדר. יש מצב שהוא יברח כמו שברח מהרכבת
- 2.המכרז תפור (ל"ת)קומבינה 10/12/2013 17:15הגב לתגובה זו
- 1.תותחים (ל"ת)ברעם 10/12/2013 15:53הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.