לא מוותר על נתב"ג: בר-עם זכה במכרז רשות שדות התעופה - ישלם 19 מ' שקל

חברת החוצות 'ברעם' הציעה 8 מיליון שקלים מעבר למינימום שנדרש. למכרז הוגשו 6 הצעות. הדיה הגיעה למקום השני עם הצעה בגובה 17 מיליון שקל
משה בנימין | (5)

גיא בר-עם מנכ"ל ובעלים של ברעם פרסום מקורי לא מוכן לוותר על נתב"ג בקלות. חברת החוצות שבבעלותו הגישה הצעה של 8 מיליון שקלים מעבר למינימום שדרשה רשות שדות התעופה, וזכה בזיכיון הפרסום תמורת 19 מיליון שקלים.

ההצעה הגבוהה של ברעם מעידה על הפוטנציאל העסקי והמסחרי הגדול שלדעתו טמון בזכיון הפרסום של רשות שדות התעופה. העובדה שברעם היא זו שהחזיקה בשנים האחרונות בזכיון הפרסום בנתב"ג מלמדת על כך שמדובר בהצעה שמבוססת על נתונים המוכרים וידועים לברעם.

ברעם פרסום מקורי מקבלת לידיה בלעדיות לשיווק והפעלת מערך שירותי הפרסום, בכל שדות התעופה ומעברי הגבול היבשתיים, לרבות נמל התעופה בן גוריון. כמו כן, תנהל ברעם את כל פעילות קידום המכירות, פרסום באתר האינטרנט של רשות שדות התעופה, והקמה של אפליקציית סלולר של נמל התעופה בן גוריון.

ברשות מציינים כי למכרז הוגשו 6 הצעות, כאשר ההצעה שהיתה שניה לזו של ברעם, של חברת הדיה שילוט חוצות עמדה של 17 מיליון שקלים.

גיא בר-עם מבעלי ומנכ"ל ברעם פרסום מקורי אמר היום: "אנו שמחים שנבחרנו שוב לספק פרסום ברמה הגבוהה ביותר בנמלי התעופה בישראל ולהמשיך בשיתוף הפעולה המוצלח עם רשות שדות התעופה. עם גידול מסיבי בתנועת הנוסעים, טרמינל 3 מספק את המדיום היחידי שעובד 24 שעות ביממה ובכל ימות השנה ללא הפסקה. בכוונתנו להמשיך להשקיע בתשתיות פרסום מתקדמות לרבות פריסה דיגיטלית באמצעים נוספים שיבטיחו חשיפה שאין שנייה לה".

על פי נתוני רשות שדות התעופה - הפרסום בנמלי התעופה ובמעברי הגבול מאפשר חשיפה ליותר מ-20 מיליון נוסעים ומלווים בשנה, בפילוח של עשרות אלפי אנשים העוברים בהם מידי יום, כולל נוסעים, מלווים, מקבלי פנים ועובדים. שטחי הפרסום במתקני הרשות כוללים שלטי חוץ ופנים, בגדלים ומסוגים שונים, דגמי תלת ממד, שילוט אלקטרוני מתקדם ועוד.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    הוא אלוף. (ל"ת)
    ציוות 11/12/2013 14:20
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    ה19 מיליון כוללים את המעטפות? (ל"ת)
    משה 11/12/2013 12:01
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    גבי 11/12/2013 11:42
    הגב לתגובה זו
    20 מליון ש"ח לשנה.המחזור הוא 23 מליון ש"ח משהו כאן לא מסתדר. יש מצב שהוא יברח כמו שברח מהרכבת
  • 2.
    המכרז תפור (ל"ת)
    קומבינה 10/12/2013 17:15
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    תותחים (ל"ת)
    ברעם 10/12/2013 15:53
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.37%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.37%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״