- שומר על המגזר: טיבי רוצה למנוע מהתקשורת לכנות "רצח על רקע כבוד המשפחה"טוען כי "שימוש בביטויים אלה גורם נזק למשפחת קורבן מעשה האלימות", ומציע לקנוס ב-50 אלף ש' מערכת תקשורת שתעבור על החוק אותו הוא מציע
TV
הצ'אט עם ינון לנדנברג: "הגעתי לעולם הפרסום בטעות, הייתי ילד ביישן מחיפה"פנו לעצמכם 15 דקות וצפו ברועי בן-גל מראיין את ינון לנדנברג במסגרת מדור הצ'אט. על השינוי בחייו: "החיים קצרים, צריך לעשות מה שגורם לנו לחייך". על הפרישה מענף הפרסום: "בסוף עבדתי באוטומט ולא עשיתי מה שרציתי"- יוצאים לשופינג בחיפה: ברוקנר נטע יער יטפל בתקציב הפרסום של קניון סינמולבשנים האחרונות טופל התקציב על ידי בן נתן. התקציב צפוי לעמוד על כמיליון וחצי שקלים. מנכ"ל הקניון, צביקה רוזנטל: "סמוך ובטוח שיתרמו רבות"
- זוכי פרס פרימור לתחקירים: גל גבאי מהחינוכית ויוסי מזרחי מ'חדשות 2'גבאי זכתה בפרס הראשון מטעם הרשות ה-2, על תחקיר צמצום הילודה בקרב עולי אתיופיה. מזרחי יקבל את הפרס השני על תחקיר מכירת הסמים בפיצוציות
פרסום ראשון
הולך לעשות לביתו? איתם לחובר עוזב את רשת ב' - לטובת 'תכנית חיסכון'כתב החינוך של הרדיו בשנים האחרונות, וזוכה פרס מנכ"ל רשות השידור ל-2009, יסיים בעוד חודש את עבודתו, לטובת התכנית הכלכלית של 'חדשות 2'רייטינג
ערוצים 1 -10 נהנים מרייטינג דו-ספרתי - 'קשת' משלמת את המחירחיים הכט עם 'מה אתם הייתם עושים' ירד ל-18.9%, מול 'אמבוש' עם 13.1%, השקת 'ישראל' עם 14.7% והמשחק בין מכבי ת"א לבאר שבע שרשם 11%- פעילות אינסטגרם של באומן לוקחת את המותג למקום מצחיק ופרועההשוואה למותג הסוכריות המופרע סקיטל'ס מתבקשת, ועדיין, סרטי בזוקה החדשים המלווים בתחרות באינסטגרם מכניסים את המותג לעולם תוכן חדש
מיוחד
תמונת מצב: "בת 55 עם ניסיון בעריכה - מתוך 30 מקומות להם שלחתי קורות חיים, לא קיבלתי אפילו מייל אחד"כשהמגזין 'ויוה פלוס' נסגר, העורכת שרי שיין - בוגרת חדשות ולאשה, מצאה עצמה מובטלת. בטור לאייס כתבה על החרדות. היום זה היא, מחר - אנחנופרסום ראשון
חודרים לדרום אמריקה: הפורמט הישראלי Do Me a Favor ישודר בארגנטינה'ארמוזה פורמטס' חתמה על הסכם פיתוח והפצה עם הערוץ הארגנטינאי Telefe, במסגרתו פותח גם השעשועון החדש שיצרו איתי הרמן ועודד קרמר- יד שנייה מ-IKEA: הרשת מימנה ללקוחות קמפיין דיגיטלי למכירת הרהיט הישןאם אתם מחפשים ספה חדשה, סיכוי גדול שאתם מעוניינים להיפטר מהרהיט הישן. קמפיין נורווגי לרשת IKEA לקח את התובנה הזאת למקום יצירתי