- יח"צנו לאן// קדימה להסתער: על המכירה המוקדמת של קולקציית איזבל מארה ב-H&Mהשטיח האדום נפרש בפתח סניף H&M, והסלבס לא פספסו הזדמנות להעמיס פריטים הביתה. אייס ביקר בהשקת הקולקצייה החדשה - וחזר בידיים ריקות
פרסום ראשון
לא רק דיגיטל: סוכנות האינטראקטיב אקליפטוס זכתה בתקציב קפה קפהב-3 השנים האחרונות מלווה אקליפטוס את הרשת בגזרת הדיגיטל. לאחר מכרז שבו השתתף משרד נוסף הוחלט כי הסוכנות תטפל גם בגזרת ה-TV והרדיורייטינג
בסיעתא דשמיא: האחים החרדים מחזירים את 'הכוכב' לעניינים; ערוץ 10 בתמונהלאחר שירדה ל-30% 'הכוכב' רושמת גידול של יותר מ-10%. למרות ערב נוסף ללא פרסומות בקשת, ערוץ 10 שומר על יציבות. חדשות 10 עם נתון דו ספרתיפרסום ראשון
מראובני פרידן לענבר מרחב ניסן: עמית ברעם מצטרף למשרד כמנהל קריאייטיבברעם, מהטאלנטים המוכשרים בראובני פרידן טיפל בשנים האחרונות בקסטרו, שברולט, עוף טוב ועוד. הוא ישמש כמנהל קריאייטיב מתחת לרובי ניסן- פרס דרור לשינוי חברתי: בין המועמדים - תא העיתונאיות שחשף הטרדות מיניותפרס הקמפיין החברתי הוא לזכרו של הפרסומאי דרור שטרנשוס. עוד מועמד הנוער העובד והלומד שעמד מאחורי התארגנויות עובדים במקדונלדס ובורגראץ'
- 300 מיליון שקל לרדיו? תסתכלו איך תחנת רדיו אזורית משדרת מהשטחמחשב, מיקרופונים, אוזניות, קו סלולארי ועיתונאים - ויש לכם אולפן בשטח. כך משדרת תחנת הרדיו האזורית 90FM - אמצע הדרך מכנס אילת לעיתונות
- לעומק התודעה נכנס למערך הפרסום של 'לילית קוסמטיקה': יטפל במותג Adamמשרד הפרסום יחל לעבוד עם יבואנית מותגי הבישום והקוסמטיקה במסגרת חגיגות ה-30 למותג הוותיק Adam. התקציב צפוי לעמוד על כמיליון שקלים
- אורי שנער פסימי לגבי רשות השידור: "כל הפתרונות פה הן אקמול לאדם מת"גם 30 שנות ניסיון בטלוויזיה לא ישכנעו את שנער לבוא לנהל את הרשות בלי כלים שיינתנו לניהול. יעקב אחימאיר תקף קשות את מארגני כנס אילת
- נלחמים בעבריינים הסלבס: המשטרה תפסיק להשתמש בשמות ראשי ארגוני הפשע"כל פרסום שיש בו להעצים את ארגוני הפשיעה, מחליש את מאבק המשטרה", אמר המפכ"ל בכנס אילת לעיתונות, כשיצא נגד תופעת הסלבס בתחום
רייטינג
אמבוש: קשת עושה שריר מול ערוץ 10 - משדרת מעל לשעה ללא פרסומות בפרייםהנתונים הגבוהים יחסית של ערוץ 10 מהשבוע שעבר לא נעלמו מעיני אנשי קשת. הפתרון: 2 פרקי סברי מרנן רצופים, ללא פרסומות בין 20:30 ל-21:40