פרסום ראשון
ג'רוזלם פוסט מחזיר את maariv.co.il לאוויר: בונה אתר חדש למותג מעריבלאחר עשור עם הדומיין nrg, ובעקבות מכירת האתר ל'ישראל היום', במחלקת הדיגיטל של ג'רוזלם פוסט בונים אתר חדש ל'מעריב' עם הדומיין הוותיקדעה
צרכן לא צריך מותג כחבר: תפסיקו לנסות להיות אנושיים ופשוט תתחילו לעזורמותגים לא צריכים לנסות להיות מצחיקים יותר או ידידותיים יותר, בשביל זה מספיק פיד החברים בפייסבוק. מה כן? לפתח כלים ושירותים שיעזרו לאנשיםפרסום ראשון
לאחר שנה וחצי ב-JWT: סמנכ"ל הקריאייטיב הדס ליבר מסיימת את דרכה במשרדליבר החליפה את ניר פרח והגיעה ל-JWT לאחר 5 שנים בגיתם. עתידה המקצועי טרם ברור: "קיבלתי שתי הצעות מחו"ל ויש גם התעניינות מקומית"- פונקציה חדשה ב'קשת': נעה שלח-סובול מונתה לסמנכ"ל האסטרטגיה בזכייניתב-6 השנים האחרונות שימשה היא כסמנכ"ל אסטרטגיה ומחקר במשרד הפרסום גיתם BBDO, ועוד לפני כן ניהלה את הפלנינג בצרפתי שטרנשוס זמיר
- תקציב הפרסום של בנק מרכנתיל עובר למשרד y&r ישראלבתום הליך מכרזי שהחל לפני כ-3 חודשים בו התמודדו גם 'פרסום אברהם' ו'פוגל' החליט הבנק לבחור ב-y&r ישראל. במגזר הערבי והחרדי לא בוצע שינוי
- סקר 'שובר מסך': 'חדשות 2' קובעת סדר יום, השידור הציבורי לא זוכה לאמפתיהבסקר לקראת הפסטיבל עולה כי הציבור לא חושב שערוץ 2 אחראי להתדרדרות התרבותית. נתון נוסף: זינוק בצפייה בתכנית טלוויזיוניים בסמארטפון
- 'בית הקונספטים אלנבי' מצטרף למערך הפרסום של 'אופל': יטפל במדיה החברתיתעל פי יפעת בקרת פרסום, בשנת 2013 עמד התקציב שמטופל בגיתם על כ-3.9 מיליון דולר במ.מחירון. מנכ"ל 'אופל': "אלנבי פורצת דרך וחדשנית בתחומה"
רייטינג
יותר מ-40% צפו בטקס יום העצמאות והדלקת המשואות ב-3 הערוצים21% צפו במשדר בערוץ 2 וכ-11% בערוץ 1 שעקף את 10. ואתמול: 'עד סוף העולם' ממשיכה להיחלש, שיא של 12.5 ל'צינור לילה', 10.1% לחידון התנ"ך- וואלה רכשה את יד2 ב-167 מיליון ש' - ומוכרת אותה ב-800 מיליוןחבילת המזומנים שגייס אילן ישועה אמורה לדבריו לעזור בהתמקדות "בחיזוק המובילות שלנו". הרוכשות: Axel Springer וקרן ההשקעות של ג'נרל אטלנטיק
- משרד הפרסום 'אשכנזי זלצמן' זכה בתקציב הפרסום של אוניברסיטת בר אילןהמשרד זכה בתקציב האוניברסיטה לאחר שגבר בשלב השני של ההליך המכרזי על מקאן אריקסון ודחף. התקציב צפוי לעמוד על 3.5 מיליון שקלים