רייטינג
נפרדים מאריק איינשטיין: יותר מ-30% למשדרים המיוחדים בערוצי הטלוויזיהסביב 23:00 עברו 3 הערוצים לשידורים מיוחדים: ערוץ 2 קיבל 20.6%. שידור חוזר של 'סוף עונת התפוזים' על איינשטיין, קיבל 3.4%. 35.9% ל'הכוכב הבא'- הטור הושלם, אריק איינשטיין נפטר: מעריב יפרסם אותו ב'סופשבוע'העיתון יפרסם ביום ו' את הטור שאיינשטיין כתב ושעות לפני מותו סיים לעורכו ביחד עם אביעד פוהורילס. ב'סופשבוע' מתוכננת התייחסות נרחבת לזמר
פרסום ראשון
מי שטף את אתרי האינטרנט עם "למתנחלים יש איידס", הנה התשובהאתרי האינטרנט המובילים נשטפו במודעות: "לאפריקאים יש איידס; לדתיים יש איידס; לתל אביבים יש איידס" ועוד. אייס חושף את המותג מאחורי המהלךטור
כל אחד יכול להיות פתאום אייל גולן: אז איך "נלחמים" בפרסום שלילי באינטרנט?פגיעה בתדמית היא איום שכולנו - במיוחד מותגים המנצלים את הפלטפורמה הדיגיטלית - חשוף אליו ברשת. אלון זכאי מסביר כיצד להתמודד עם הנזק- יח"צנו לאן// למה לאה שנירר התנפלה על שמלת כלה של המעצב אלון ליבנהלרגל יום המאבק הבינ"ל באלימות נגד נשים, קיימה עמותת ל.א. אירוע מכירת שמלות כלה. צוות של גיא פינס הגיע, וגם האחיות מטיאס. אייס היה שם
- מפרזנטורית לשותפה: בר רפאלי תרכוש 5% מרשת המשקפיים 'קרולינה למקה ברלין'הסופר מודל מטפחת את הפרסונה העסקית שלה. החברה לא דיווחה האם רפאלי שילמה מכספה או שמדובר באחוזים במסגרת מהסכם הייצוג שלה
- חבילת הילדים מתרחבת: אחרי yes - גם HOT מוסיפה את ערוץ דיסני ג'וניורערוץ דיסני ג'וניור, שמשודר ב-154 מדינות ברחבי העולם ובשנתיים האחרונות גם ב-yes, מצטרף לחבילת הילדים של HOT, שתכלול ממחר 13 ערוצים
טור
פעם היו פרסומאים שנאבקו על דרכם - היום הכל שטחי, חסר מעוף ולא יצירתיגינגי פרידמן יודע שתקראו לו זקן שלא יודע על מה הוא מדבר, אבל למרות זאת הוא רוצה להזכיר לכם, הפרסומאים הצעירים, להיות "נועזים ופורצי דרך"רייטינג
אחרי 20 שנה, את עוד מעניינת: 23.4% להשקת 'עובדה' עם ארנון מילצ'ןתכנית התחקירים פתחה עם נתון סביר אבל נמוך מזה של עונה 19. הסדרה החדשה של אסי עזר הניבה 22.5%. 'צינור לילה' עקפה את 'החדשות הלילה'פרסום ראשון
סוכן נסיעות שלום, מדבר יוני: "לפיליפינים לא שלחו כתב, לנסיעות אחרות כן"לוועידת רבני אירופה שלחו כתב, וכך גם ללוות את הנשיא, ולאירועים שונים ברחבי אירופה. כעת מגיעה הביקורת. רשות השידור: "ספינים שקריים"