- נשות ויצו בחרו: סנו JET של דרורי שלומי היא הפרסומת הכי סקסיסטית ב-2013יו"ר ויצו: "סנו מסיגה אותנו לאחור עם סטראוטיפיים מיושנים שהיו מקובלים לפני 50 שנה". בקמפיין מככבות 2 ילדות שמתחרות על "האמא המושלמת"
רייטינג
טראש זה יופי: המלכה החדשה מור ממן הביאה 23.5% לזכיינית ערוץ 2 'רשת'הטקס הניב רייטינג דומה לשנה שעברה אז זכתה טיטי איינאו. 'זוג מנצח VIP' התחזקה, גם בזכות מדידה מקוצרת. 'לילה כלכלי' עקפה את 'רשת כלכלית'TV
"השידור הציבורי חולה מאד - בתקציבים, בכוח האדם ובניהול הנורא שלו"כך אמר חיים זיסוביץ', מנחה כנס התמיכה בשידור הציבורי. נועם גיל-אור חושש שהטובים יעזבו, דן מרגלית נגד סגירה ומה מקווה אילנה דיין? צפו בווידאו- השאלה שמסעירה את התעשייה: מי מונה למנהל הפעילות של פייסבוק בישראל?האם מדובר באחד הישראלים שעובד בפייסבוק אירופה, או מינוי שיפתיע את התעשייה. שיחת היום בשוק הפרסום המקומי עוסקת בזהות המנכ"ל שמונה
- האלטרנטיבה של עיתונאי רשת ב': החלו בשידורי רדיו עצמאיים באינטרנטההנהלה לא תשמח לשמוע זאת אבל התחנה העבירה את כנס התמיכה בשידור הציבורי ב-LIVE ותעשה בה שימוש בעתיד. יניב מורוזבסקי היה על הקונסולה
- לשכת סוכני הביטוח יוצאת בקמפיין שתוקף את ביטוח ישירלשכת סוכני הביטוח מחדשת את מאבק הסוכנים על תדמיתם מול חברות הביטוח. יוצאים נגד היונים של 'ביטוח ישיר' וקמפיין "שוקה" של '9 מיליון'
- איגוד השיווק הישראלי בחר בהשקות המנצחות: אל על, שטראוס וחוגלה קימברליהמותגים נבחרו להשקות מנצחות בחודשים אוקטובר-דצמבר 2013. אל על השיקה את UP, שטראוס את שוקולד פרה בטעמים וקימברלי את לילי קומפקט
- עכשיו תאהבו אותו: הפרסומאי גיל גורן משיק בקסטיאל תערוכת יחיד על NYתחת השם NOWYOULOVEME איש הקריאייטיב מיהושע TBWA יציג תערוכת יחיד ובה עבודות תלת ממדיות המשלבות צילום והדפסה על עץ