פרסום ראשון
עוד שורה למאזן: תקציב הפרסום של בית ההשקעות 'ילין לפידות' עובר למקאןב-7 השנים האחרונות טופל תקציב הפרסום על ידי Expert בבעלות אייל בר ויסמין מרחב. על פי יפעת בקרת פרסום עמד התקציב על 3 מיליון דולר ב-2013- מנכ"ל רשות השידור: "אפשר לגבות עוד מיליארד שקלים מהציבור"כך אמר יוני בן-מנחם בטקס הרמת כוסית לפסח, על רקע החלטת שר התקשורת לבטל את האגרה. מערך גביית האגרה תוגבר ב-15 מכוניות חדשות
DIGITAL
נכנס יין יצא לייק: 3 דוגמאות למהלכי האלכוהול הטובים בזירות הדיגיטלהאתגר של מפרסם דיגיטלי מוצלח הוא לגעת במקומות הנכונים ביותר בקהל היעד. עידן אלדר מ-Refresh עם הביצועים הטובים ביותר בקטגוריית האלכוהול- יכולים ללכת לחפש: ראובני פרידן פתח מחלקת גוגל SEARCH שתעבוד בתוך המשרדסמנכ"ל המדיה הדיגיטלית של ראובני פרידן, נועם אופיר, מנהל את המחלקה החדשה. חורש וקורן: "שיפור של מאות אחוזים בתוצאות הגוגל של הלקוחות"
- קרן הפורמטים שמציעה 55 מיליון ד': בכירים בתעשייה מצטרפים כיועצים למיזםד"ר זהר קדמון, מיקה אלמוג, עמרי מרכוס, ודרור נחום - אלה היועצים החדשים של TV Format Fund שהקימו לאחרונה 'רוביקון ביזנס גרופס' ואלון דולב
פרסום ראשון
משכורות מארס של קוצצו - עובדי קול ישראל השתלטו על חדר החדשותהממונה על השכר באוצר הורה להנהלת הרשות לקצץ שכר לעובדי הרדיו שקיימו עיצומים, ואלו פתחו הבוקר בצעדי מחאה בבניין הרדיו בירושלים * עובדי הטלוויזיה מוחים על אי העברת תקציבים וההתנכלות לכאורה למירב מילררייטינג
'משחקי השף' מתחזקת - על חשבון 'זוג מנצח' שרושמת שיא שליליריאליטי הבישולים קיבל כמעט 29%, מול 11.8% בלבד ל'זוג מנצח VIP'. ב'פוליטיקה' התייחסו לחשיבות הציבור הציבורי, והתכנית הסתפקה ב-4.2%- AOL רכשה את הפורמט של 'מחוברים' – שישודר בלעדית באינטרנטהפורמט של דורון צברי ורם לנדס, שנמכר עד כה ל-22 מדינות, יכלול בארה"ב 20 פרקים באורך מלא, מהלך ראשוני של AOL ששידרה עד כה סדרות קצרות
- 'פלא פה' ו-Updigital יובילו את מהלך ההשקה של מותג הקונדומים controlהמותג הספרדי יטופל במשותף על ידי סוכנות הדיגיטל של אייל מתיתיהו וגלית בכור וסוכנות השיווק הדיגיטלי של עומר המעגן-אסף ומיכאל מור יוסף