- מקבץ יח"צ בעיתות מלחמה: המאגר הביומטרי, מדריך אינטרנט ואתר אופנה בריטיקבלו את התקציבים החדשים של משרדי קרמר דוידוביץ' GCS, גלאי תקשורת, goodnews, מאיה זאנה יחסי ציבור, זאביק דרור, B.P.R תקשורת ויח"צ
- בדרך לשוק: תלמידי מחלקת תקשורת חזותית בשנקר סיימו את הלימודים באירוע "עיצוב על הגג"באירוע שנערך על גג בניין פרניק בשנקר הציגו בוגרי שנה ד' מגוון עבודות איור, מיתוג, וידיאו, ספרים, עיצוב אתרים ואפליקציות, עיצוב גראפי ועוד
- תקציב הפרסום של 'אפוסתרפיה ישראל' עובר למשרד LEAD של רמי יהודיחהLead זכה במכרז שערכה אפוסתרפיה, ויחליף את 'אברהם' שטיפל בחברה עד לאחרונה. מנכ"ל החברה מיכל שנל: "התקשרות שנועדה לקדם תהליך מיתוג"
סקר TGI
TGI רדיו: רשתות האקטואליה רשת ב' וגל"צ נחלשות, ירידה לתחנות האזוריותגל"צ נחלשה ב-10%, דבר שאפשר לרשת ב' לעקוף אותה למרות שגם ירדה ● גלגלצ מובילה ● אקו99 זינקה ב-50% בשנה ונצמדה לרדיו ללא הפסקה ● חיפה, לב המדינה וצפון ללא הפסקה קרסו בעשרות אחוזים ● סקירה מיוחדתסקר TGI
מלחמת שלדון אדלסון-נוני מוזס: 'ישראל היום' בורח ל'ידיעות'הפער בין "הביביתון" ו"אמפריית הרשע של נוני", זינק להפרש של 5.3 נקודות ● 'מעריב' בשפל עם 3.2% חשיפה, בתחילת עידן אלי עזור ● 'הארץ' היומי יורד, סופה"ש ו-TheMarker עולה ● ומה קורה בגזרת המגזינים? ● סקירה מיוחדת- מודעת ה"אשליה" של באומן לפורד זוכה לחשיפה בינ"ל: "כשזה עובד זה עובד"המודעה הייחודית של באומן עוזרת לצופה ל"החנות" את מותג האקספלורר באמצעות העיניים בלבד ומציינת הישג תקשורתי עם חשיפה נרחבת בעולם
רייטינג
המהדורות חזקות, דן שילון יציב - וגיא פינס מבדר'חדשות 2' גירדה את רף 30 הנקודות, מול 13.5% ל'חדשות 10'. 'המעגל' במשדר מיוחד לנוכח המצב, עם כמעט 22%, 'פינס בלילה' עם יותר מ-10%- עם הפנים החוצה: אתר Kick הישראלי ישתף פעולה עם אתר תוכן הגולשים FTBproFTBpro משרת כ-10 מיליון משתמשים ייחודיים וכ-200 מיליון דפים נצפים בחודש. במסגרת השת"פ, האתרים יפרסמו זה את תכניו המתורגמים של זה
מיוחד
צפו בקמפיין הסברה מיוחד של תלמידי ACC - שמיועד לעולםתלמידי המכללה למקצועות הפרסום יצרו מודעות כדי להסביר לעולם את הצד הישראלי. גם הוויכוח בתוך הציבוריות הישראלית בא לידי ביטוי. צפופרסום ראשון
2 תקציבים חדשים בפוגל אוגילבי: מור קרנות נאמנות וחברת הנדל"ן אקוסיטילאחר סבב פגישות עם מספר משרדי פרסום, זכה 'פוגל אוגילבי' בשני המכרזים שנערכו לאחרונה. היקף הפרסום הכולל מוערך בכ-4 מיליון שקלים לשנה