עדי אייל הוא מנכ״ל וואן טכנולוגיות, אחת מחברות שירותי ה-IT והתוכנה הגדולות בישראל. וואן מספקת פתרונות תוכנה, אינטגרציה, ענן, סייבר, תשתיות, מיקור חוץ, מערכות ארגוניות, דיגיטל, דאטה ושירותים טכנולוגיים למגזר העסקי, הציבורי והפיננסי. אייל מזוהה עם בניית
וואן כחברה צומחת באמצעות שילוב בין פעילות אורגנית לרכישות, תוך הרחבת נוכחות בתחומים שבהם הביקוש הארגוני לטכנולוגיה ממשיך לגדול. סביבת הפעילות של החברה נהנית ממגמות ארוכות טווח כמו טרנספורמציה דיגיטלית, מעבר לענן, צורך באבטחת מידע והטמעת בינה מלאכותית בארגונים.
עם זאת, השוק תחרותי מאוד, והחברה נדרשת לשמור על כוח אדם מקצועי, רווחיות בפרויקטים גדולים ויכולת לספק פתרונות מורכבים בזמן ובתקציב. האתגר המרכזי של אייל הוא להמשיך לשלב בין צמיחה מהירה לבין משמעת תפעולית, ולוודא שרכישות חדשות משתלבות היטב בפעילות הקבוצה. עבור
המשקיעים, וואן תחת אייל היא חברת IT מקומית חזקה, עם חשיפה ישירה לביקוש המתמשך לשירותי טכנולוגיה בארגונים.
החברה מציגה צמיחה אורגנית בפעילות הליבה, עלייה ברווח התפעולי ל-95 מיליון שקל ו-EBITDA של 128 מיליון שקל; המניה עולה בכ-2% בתגובה לדוחות, אחרי תקופה חלשה יחסית בסקטור הטכנולוגיה על רקע החששות מהשפעת ה-AI
ההכנסות ברבעון הרביעי של שנת 2022 צמחו בכ-15% לכ-851 מיליון שקל, הרווח הנקי ברבעון עלה בכ-13% לכ-47 מיליון שקל. ההכנסות בשנת 2022 צמחו בכ-18%, הרווח עלה ב-22% כ-172 מיליון שקל. תחלק דיבידנד של 29 מיליון שקל
חברת האחזקות מכרה 1.9 מיליון מניות של החברה, המהווים 2.67% מתוכה בשער של כ-56.2 שקל, דיסקאונט של כ-8.5% על שער בסיס המניה הבוקר שעמד על כ-61.43 שקל למניה