ההכנסות עלו בכ-13.5% ברבעון הראשון, בעיקר בזכות זינוק בפעילות החוות הסולאריות הקרקעיות והסכמים חדשים באנרגיה מתחדשת. מנגד, עלייה בהוצאות המימון והפסדי חברות כלולות העבירו את החברה להפסד נקי קטן
מדובר בפרויקט לייצור חשמל בהספק מותקן של 67.2 מגה וואט באמצעות 16 טורבינות רוח שייבנו בשטחי היישובים בית אלפא, חפציבה, עין חרוד וכפר יחזקאל. משך הביצוע הצפוי של הפרויקט הוא כ-17 חודשים
החברה רשמה צמיחה של 23% בהכנסות לעומת אשתקד, ורשמה גידול בשיעור הרווחיות הגולמית בתחום התקשורת והאנרגיה המתחדשת; הרווח הנקי ברבעון השני הסתכם ב-5.3 מיליון שקל לעומת הפסד ברבעון הקודם
החברה נהנתה ברבעון השלישי מהמשך צמיחה במגזר האנרגיה המתחדשת, שחיקה בשיעוריי הרווח הגולמי והתפעולי הביאה לעלייה קלה בלבד ברווח הנקי שעמד על 6 מיליון שקל
גיא ישראל מנכ"ל נקסטקום, בהמשך לדוחות טובים - אופטימי לגבי צמיחה בתשתיות לאנרגיה סולארית, פחות אופטימי לגבי תחום התקשורת ומחפש להתרחב לתחומים נוספים; המניה זינקה פי 2.6 בשנה
הגידול בהכנסות נובע מהגדלת היקפי הפעילות בתחום האנרגיה המתחדשת, המהווה 49% מסך הכנסות החברה; הרווח הנקי הסתכם ברבעון בכ-6.8 מיליון שקל, לעומת כ-1.1 מיליון שקל ברבעון המקביל
ההכנסות ברבעון הרביעי של 2020 הסתכמו ב-115 מיליון שקל והרווח התפעולי עמד על 8 מיליון שקל. בשנה כולה המגזר צמח ב-43% בעוד שפעילות התשתית מול חברות הטלוויזיה הרב ערוצית חוותה ירידה. בחברה מקווים לפרוש תשתיות סיב אופטי באינטרנט ודור חמישי בסלולר
החברה עשויה לשלש את רווחיה בקרוב ומניית החברה צפויה לזנק. מחפשים מניות מתחת לרדאר, שהמשקיעים טרם גילו בתחום הצומח של האנרגיה הירוקה? פה תמצאו אחת כזו...