אודיטי איל מקיאג
צילום: 2023 Nasdaq, Inc. / Vanja Savic
דוחות

אודיטי מציגה צמיחה ברבעון השלישי: גידול של 26% בהכנסות

חברת האם של IL MAKIAGE העלתה תחזיות לשנת 2024, עם שיאים חדשים בהכנסות, EBITDA מתואם ורווח נקי, והכתה את ציפיות האנליסטים

אביחי טדסה |

חברת אודיטי טק  אודיטי  הדואלית, חברת האם של מותגי IL MAKIAGE ו-SpoiledChild, פרסמה את תוצאותיה לרבעון השלישי לשנת 2024. ההכנסות ברבעון הסתכמו ב-119 מיליון דולר, גידול של 26% לעומת 94 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד, וגבוהות מציפיות האנליסטים שעמדו על 116.46 מיליון דולר.

הרווח הנקי עמד על 18 מיליון דולר, עם רווח של 0.29 דולר למניה, גבוה מתחזיות האנליסטים שעמדו על 0.23 דולר למניה. מהווה עלייה לעומת הרווח למניה ברבעון השלישי בשנה בעברה בעמד על 0.06 דולר. ה-EBITDA המתואם עמד על 25 מיליון דולר, לעומת 21 מיליון דולר.

אורן הולצמן מנכ

אורן הולצמן מנכ"ל החברה;

 

תחזיות מעודכנות לשנת 2024

אודיטי מעדכנת את התחזיות הפיננסיות לשנת 2024, לאור הביצועים ברבעון השלישי והצפי להמשך צמיחה. החברה מצפה כעת להכנסות בטווח של 642-644 מיליון דולר, גידול של 26%-27% בהשוואה לשנה הקודמת.

החברה צופה EBITDA מתואם בטווח של 147-149 מיליון דולר לשנת 2024. מדובר בעלייה בהשוואה לנתונים הקודמים, הממחישה את השיפור המתמיד בתפעול ובהשגת רווחיות גבוהה לאורך זמן.

בהתאם לתחזית המעודכנת, אודיטי ציינה כי החברה ממשיכה להשקיע בחדשנות טכנולוגית ובפיתוח מוצרים חדשים, מתוך מטרה לחזק את מעמדה בשוק הצרכנות הדיגיטלית ולבסס את הצמיחה העתידית. החברה גם שואפת להרחיב את פלטפורמת מעבדות גילוי המולקולות, ולהמשיך להציג מוצרים חדשים.

"אנו שבעי רצון מהתוצאות הכספיות לרבעון השלישי שעקפו את התחזיות שלנו לגבי ההכנסות, רווח גולמי, Ebitda מתואם ורווח למניה מתואם", מסרה לינדזי דרוקר מן, סמנכ"לית הכספים של אודיטי. "התוצאות המצוינות שלנו ברבעון השלישי וההישגים עד כה השנה, בשילוב עם התחלה חזקה לרבעון הרביעי והמשך שיעורי חזרה הגבוהים שלנו, מאפשרים לנו להעלות שוב את התחזית הפיננסית שלנו לשנת 2024 בכל המדדים".

קיראו עוד ב"גלובל"

"תעשיית היופי עוברת שינוי ואנחנו מאמינים שהחברה מובילה את השינוי הזה. תוצאות הרבעון השלישי המצוינות שלנו מדגימות שוב כיצד ההשקעות שלנו בשני הווקטורים החשובים ביותר לצמיחה בתעשייה – הביקוש של הצרכנים לאונליין ולמוצרים בעלי איכות גבוהה, מניעים צמיחה רווחית, עלייה בנתח השוק ותזרימי מזומנים חזקים", מסר אורן הולצמן, מייסד ומנכ"ל אודיטי. "החוזק והחוסן של מודל המכירה הישירה לצרכן שלנו באים לידי ביטוי מלא ברקע השוק הנוכחי, שבו חלק מהמתחרים שלנו חווים ירידה במכירות, ירידה בתנועת הלקוחות ויתרות מלאי. בניגוד לכך, אנחנו מספקים באופן עקבי צמיחה רווחית חזקה בכל המותגים, המוצרים והקטגוריות.

יש לנו מעורבות גדולה בקרב המשתמשים שלנו על בסיס יומי, ישירות, ללא מתווכים. יש לנו את הנתונים לחזות אילו צרכנים נמצאים בשוק לבצע קנייה ואילו מוצרים הם ככל הנראה מחפשים. האינטראקציה הישירה הזאת מניעה שביעות רצון גבוהה מצד הצרכנים ומאפשרת לנו להיות יותר צפויים בעסקינו. בהתאם לכך, עברנו שוב את היעדים שלנו להכנסות ו EBITDA - ברבעון הזה, בדיוק כפי שעשינו בששת הרבעונים האחרונים מאז שהפכנו לחברה ציבורית, ואני נשאר מאוד אופטימי לגבי העסק שלנו".

שווי השוק של אודיטי עומד על 2.41 מיליארד דולר. מנית החברה ירדה ב-6% מתחילת השנה, ועלתה ב-57% ב-12 החודשים האחרונים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
קריפטו
צילום: pexels

S&P משיקה מדד חדש שמשלב קריפטו ומניות

ענקית המידע הפיננסי S&P Global תשיק מדד שישלב 35 מניות ו-15 מטבעות דיגיטליים במדד אחד, במטרה להציע חשיפה מפוזרת ומבוקרת לתחום הקריפטו, גם למשקיעים מוסדיים

רן קידר |
נושאים בכתבה קריפטו S&P

מדד חדש בשם S&P Digital Markets 50 הושק השבוע על ידי S&P Dow Jones Indices, זרוע המדדים של ענקית המידע הפיננסי S&P Global. המדד נועד להציע למשקיעים חשיפה מגוונת לתחום הקריפטו, לא רק דרך מטבעות דיגיטליים, אלא גם באמצעות מניות של חברות הפעילות בענף. בפועל, מדובר במוצר שמאחד 15 מטבעות קריפטו מרכזיים עם 35 מניות של חברות הקשורות לתחום, בהן בורסות, חברות בלוקצ’יין, ספקיות ארנקים דיגיטליים, שירותי סליקה ועוד. 

המדד פותח בשיתוף עם חברת Dinari והוא נועד לספק למשקיעים מדד מאוזן ושקוף שמייצג בצורה רחבה את שוק הנכסים הדיגיטליים. תנאי הסף הברורים שפורסמו מוודאים שהמדד כולל רק נכסים בעלי שווי שוק משמעותי: מטבע דיגיטלי חייב להיות בעל שווי שוק של לפחות 300 מיליון דולר כדי להכנס למדד, ואילו בהקשרי מניות, על החברה להציג שווי שוק של לפחות 100 מיליון דולר. בנוסף, לא יותר מ-5% ממשקל המדד יינתן לנכס בודד

המדד לא ייסחר בבורסה המסורתית אלא יהיה נגיש כטוקן ניתן להשקעה, שיונפק על ידי Dinari וייקרא dShare. הטוקן יהיה זמין בפלטפורמת Dinari עד סוף השנה, ויספק למשקיעים חשיפה ישירה למדד מבלי לרכוש את הנכסים עצמם. הרעיון הוא לאפשר למשקיעים, פרטיים ומוסדיים, להיחשף לשוק הקריפטו מבלי לבחור מטבע או מניה בודדת, ובכך להפחית סיכון וליהנות מהפיזור שמספק מדד מקצועי. לאור המגבלה שאף נכס לא יעלה על 5% מהמדד, אין חשש מדומיננטיות של ביטקוין או את’ריום בלבד. 

זהירות, תנודתיות לפניך?

המהלך של S&P לא מגיע בחלל ריק. מדובר בתקופה שבה ממשל טראמפ נוקט קו רגולטורי מקל יחסית כלפי מטבעות דיגיטליים, והשווקים מגיבים בהתאם. בשנת 2025, מניית קוינבייס Coinbase 3.06%   זינקה בכ-55%, סטרטג'י MicroStrategy Inc  שהפכה להיות מעין "קופת ביטקוין" רווחית עלתה בכ-24%, וחברת סירקל Circle Internet 1.17%  , שעוסקת במטבעות היציבים נחשבת לאחת ההנפקות הציבוריות החזקות של השנה. גם הביטקוין עצמו שבר במהלך סוף השבוע שיאים חדשים וחצה לראשונה את קו ה-125 אלף דולר. 

על הרקע הזה, ההשקה של מדד שמאגד את כל התחום נראית כמו מהלך שנועד לקרב את המשקיעים המוסדיים והכסף החכם עוד צעד לעבר אימוץ הקריפטו. באמצעות כלי מדד קלאסיים, S&P לוקחת שוק תנודתי מאוד והופכת אותו לנגיש יותר דרך מסגרת מדדית, הנשענת על כללים ברורים ומנגנון איזון רבעוני. קמרון דרינקווטר, מנהל המוצר הראשי של S&P DJI, הסביר שהמדד מציע "כלים עקביים, מבוססי־כללים, כדי להעריך ולהיחשף לתחום". לדבריו, "הקריפטו והנכסים הדיגיטליים כבר לא בשוליים, אלא במרכז הכלכלה הגלובלית".

נטפליקס
צילום: דאלי

איך תיראה נטפליקס עוד כשנתיים?

נסחרת בשווי של 520 מיליארד דולר ומכפיל רווח של קרוב ל-40, ומעריכה - העתיד הוא שילוב של סרטים ומשחקים; על העתיד של נטפליקס

רן קידר |
נושאים בכתבה נטפליקס

נטפליקס היא מובילת שוק דומיננטית. למרות התחרות היא ייצרה את המוצר המנצח והיא צומחת משמעותית מדי שנה ומגדילה רווחים. מתחילת השנה המניה זינקה ב-36% למחיר של 1,214 דולר - שווי של 520 מיליארד דולר. ההכנסות השנה צפויות להיות 45 מיליארד דולר ושנה הבאה 50.8 מיליארד. הרווח למניה השנה - 26.5 דולר, שנה הבאה קצת מעל 32 דולר. מכפיל רווח של קרוב ל-40. אבסולוטית זה יקר, גם יחסית לעבר זה יקר. 

יחסית למה שקורה בוול סטריט ובהינתן הצמיחה, יש כאלו שיחשבו שזה סביר. הכל תלוי בצמיחה. מכפיל 40 היום אם צמיחה של 20% ברווחים יורד ל-32 אחרי שנה ומשם ל-25 אחרי שנה נוספת. עוד שנה וזה כבר באזור 20. משקיעים מתייחסים לצמיחה יותר מאשר למכפיל נוכחי וכך מגיע התמחור הנוכחי למספרים שלא ידענו בעבר. ה-S&P 500 נסחר במכפיל רווח עתידי של בערך 28, בעוד שהיסטורית הוא היה מתחת ל-20. 

נטפליקס במכפיל 40, אבל היא משדרת פוטנציאל צמיחה משמעותי להמשך. 


במהלך דרמטי שמבשר על עידן חדש בבידור הביתי: משחקי וידאו זורמים ישירות למסך הטלוויזיה, והסמארטפון הופך לשלט אישי. זו הצהרה אסטרטגית על כוונה להפוך את נטפליקס ממלכת הסטרימינג למרכז הבידור המשפחתי המלא, כולל משחקים חברתיים, סדרות וסרטים.

המנכ"ל השותף גרג פיטרס הכריז על כך בכנס Screentime של בלומברג בלוס אנג'לס: "אחד התחומים בגיימינג שאנחנו מכוונים אליו הוא חוויות משחק חברתיות שמתאימות למסך הטלוויזיה". בעוד שנתיים, עד 2027, נטפליקס עשויה להיות פלטפורמה היברידית שבה צפייה בסדרה כמו "דברים מוזרים" (Stranger Things) מובילה באופן טבעי למשחק קבוצתי בהשראתה, עם אינטגרציה של בינה מלאכותית שמתאימה תוכן אישי. אבל האם זה יצליח? 

ההשקה: קפיצה למסך הגדול

השקת משחקי הטלוויזיה היא נדבך חשוב באסטרטגיה של נטפליקס. עד כה, מאז כניסתה לתחום ב-2021 עם משחקים לניידים בלבד, נטפליקס התמקדה בחוויות קצרות וחינמיות למנויים. כעת, בפעם הראשונה, משחקים זמינים על טלוויזיות חכמות וסטרימרים כמו Roku או Apple TV. התהליך פשוט: סריקת קוד QR מהמסך מחברת את הטלפון כשלט, ומאפשרת משחק קבוצתי ללא צורך בבקרים ייעודיים.