
מאנדיי: "לא מחליפים עובדים אלא מעצימים אותם"
סמנכ"ל הטכנולוגיה והמוצר של מאנדיי, דניאל לריה, מסביר על הכלים החדשים שהשיקה החברה, המודל העסקי הצפוי, היתרונות מול המתחרים, ולמה הוא בטוח שהמהלך יאפשר לעסקים קטנים להתמודד שווה בשווה עם תאגידי ענק
בשבוע שעבר השיקה מאנדיי monday.com -0.04% שלושה כלים חדשים מבוססי בינה מלאכותית: monday magic, monday vibe ו-monday AI sidekick, שמסמנים עבורה מעבר מ"ניהול עבודה" ל"ביצוע עבודה" בפועל. הכלים נועדו להפחית עומסי משימות,
לייעל תהליכים ולהעניק חוויית עבודה אינטואיטיבית גם לצוותים נטולי רקע טכנולוגי, תוך שילוב היכולות הללו בליבת המוצרים הקיימים של מאנדיי, בהם מערכת ניהול העבודה, ה-CRM, הפיתוח והשירות. מאנדיי
משיקה 3 כלי AI חדשים לייעול תהליכי העבודה
מאנדיי מדברים על קפיצת מדרגה טכנולוגית שמבוססת על ניסיון מעשי של החברה עם למעלה מ-245 אלף לקוחות מכל ענפי המשק, המאפשרים לה להבין לעומק איך באמת מתבצעת עבודה, מפרויקטים מורכבים ועד משימות יומיומיות
שחוזרות על עצמן ושוחקות את הצוותים. שילוב ה-AI בפלטפורמה, לדברי החברה, מאפשר לעסקים להפוך חכמים, מהירים ומדויקים יותר, ופותח בפניהם אפשרויות שבעבר היו שמורות בעיקר לארגונים עם משאבים גדולים או צוותי פיתוח ייעודיים.
שאלנו את סמנכ"ל הטכנולוגיה והמוצר של מאנדיי, דניאל לריה, מספר שאלות כדי להבין עד כמה הכלים הללו ישנו את תהליכי העבודה עבור עסקים קטנים וגדולים, ומה המודל העסקי שמתגלגל סביב הטכנולוגיה החדשה.
עד כמה זה כלי פרודוקטיביות או לחילופין יפחית את הצורך בעובדים?
"יכולות ה-AI החדשות נועדו להעצים צוותים ולשפר את אופן שבו הם עובדים ולא להחליף עובדים, על ידי הפיכת ניהול העבודה לביצוע עבודה בפועל. סט היכולות הזה יוצא מתוך הסתכלות רחבה של איפה אנשים משקיעים זמן ומשאבים בעבודה.monday Sidekick הוא הראשון בסדרה של Digital workers מיני רבים שאנו מפתחים ויכולים לשנות ממש את כלי המשחק. עסקים קטנים ובינוניים (SMBs) יוכלו להגדיך תפוקה וערך ללא צורך בהגדלת משאבים, ותאגידים גדולים יוכלו להגיע ליעילות גבוהה יותר ואפשרויות אינסופיות. אנחנו מאמינים שטכנולוגית ה AI תוביל לתוצאות עסקיות טובות יותר, חדשנות ואיכות גבוהה יותר, מה שמאפשר לארגונים בכל הגדלים להיות תחרותיים יותר."
- מאנדיי צונחת ב-19% - התחזית להמשך חלשה
- מאנדיי משיקה: סוכני AI חדשים ומוצר לניהול קמפיינים כחלק מ-CRM
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
איך מתרגמים את הצמיחה בפעולות להכנסות, ומה המודל העסקי (עד כמה שניתן להרחיב)?
"בדומה למודל התמחור שכבר קיים עם
AI בלוקס, המודל העסקי העתידי צפוי להתבסס על צריכה או תוצאות. בשלב ההשקה הראשוני, הכלים זמינים ללא עלות נוספת, ואנחנו נלמד תוך כדי שימוש מהו מודל התמחור ההגיוני עבור היכולות החדשות האלה שייצר איזון בין הערך לבין השימוש. בהמשך לזה, עוד מוקדם להגיד כיצד יושפע
התמחור עבור עסקים קטנים כי אנחנו עדיין לא יודעים איך תשפיע עליהם הטכנולוגיה, אך אנחנו מזהים פוטנציאל אדיר עבורם לאור הפערים שראינו - בין מה שהם צריכים לבין מה שהיה להם נגיש טכנולוגית או תקציבית. יכולות ה AI שלנו במאנדיי יגשרו על הפער הזה: הם מאפשרים לכל צוות,
גם ללא מומחיות טכנית, לבנות לעצמו פתרונות עבודה חכמים ומותאמים אישית. זו קפיצת מדרגה שפותחת בפניהם אפשרויות שפעם היו שמורות רק לצוותי פיתוח. התחרות כבר לא תהיה תלויה רק בגודל הארגון ובכמות המשאבים שברשותו, אלא בעיקר באפקטיביות וביכולת להשיג יותר באמצעות AI".
מה היתרונות מול המתחרים הגדולים
"היתרון המרכזי של מאנדיי, נובע מההיכרות העמוקה עם עולם העבודה שכן היא לא רק מציעה כלי AI, אלא מבוססת על למידה של תהליכי עבודה. עם לקוחות מכ-200 תעשיות, ורובם מתעשיות לא טכנולוגיות, מאנדיי מבינה את מגוון הפעולות היומיומיות שמשפיעות על רמת הפרודוקטיביות בארגון, ויודעת להתאים פתרונות שמסייעים באמת. יכולת זו, המבוססת על ידע קונטקסטואלי נרחב, מבדילה אותה מחברות המציעות פתרונות AI כלליים יותר. יתרון נוסף טמון בגישה הפתוחה והמנגישה של מאנדיי. הפלטפורמה שלה תמיד נבנתה כפתוחה, מה שמאפשר לשלב את יכולות ה-AI החדשות על גבי תשתית קיימת, מאובטחת ואיתנה שעומדת בכל התקנים ומבטיחה, תאימות ואמינות, במיוחד עבור ארגוני אנטרפרייז. בנוסף, כבר שנים רבות שהחברה עוסקת בהנגשת טכנולוגיה מורכבת לקהל רחב, בצורה אינטואיטיבית וקלה ליישום, במיוחד ללקוחות ועסקים שאינם טכנולוגיים, מה שהופך את כלי ה-AI שלה לנגישים במיוחד."
מניית מאנדיי נסחרת לפי שווי שוק של כ-14.5 מיליארד דולר, לאחר שעלתה כ-20% מתחילת השנה. מכפיל הרווח של החברה גבוה ועומד באזור 200, אך מכפיל הרווח העתידי על פי האנליסטים מתון יותר, באזור 61, אם כי עדיין לא זול.
- 1.וורנסט 17/07/2025 15:21הגב לתגובה זואם עובדת מוסיפה אקונומיקה בירקות או גולגולים מתחת לציפורניים אחרי שעברה הדרכת בטיחות מה יש להצים שם
ארנולד שוורצנגר קרדיט: גרוקקרוז, פיט או צ'אן: מיהו שחקן הקולנוע העשיר ביותר בכל הזמנים?
שחקני קולנוע גדולים ואייקוניים זה מונח ששייך בעיקר לכוכבי עבר. בשנים האחרונות, הוליווד לא הנפיקה כוכב קולנוע צעיר, מוכשר וכריזמטי כמו השמות הגדולים ביותר שעשו מאות מיליונים בתעשייה וידעו גם להפוך את השכר מהסרטים לעסקים מצליחים ולעיתים גם אימפריות שמניבות מאות מיליונים. כוכבי הקולנוע העשירים ביותר מכל הזמנים מכילים בעיקר שחקנים ששיא תהילתם היה לפני 20, 30 או אפילו 40 שנה, לפני עידן הסטרימינג וההצפה שאנחנו חווים בסרטים וסדרות טלוויזיה שעולות לאוויר כל כמה ימים ורובנו לא מזהים את השחקנים. ריכזנו עבורכם את הכוכבים שמזלם הגדול הוא שהם הגיעו להוליווד בזמן תור הזהב שלה, ידעו לדרוש ולהרוויח משכורות עתק וחשוב מכך, ידעו לקחת את ההון שעשו כשחקנים ולהפוך אותו לאימפריות עסקים.
1 # ארנולד שוורצנגר
ארנולד שוורצנגר, אחד מכוכבי הקולנוע הגדולים בהיסטוריה ומושל קליפורניה לשעבר, נמצא במקום הראשון עם הון של מיליארד וחצי דולר. שוורצנגר, שנולד בשנת 1947 בעיירה טאל שבאוסטריה, הפך מאמן פיתוח־גוף לכוכב אקשן, פוליטיקאי ומיליארדר ולפי דירוגים שונים בעולם, נחשב לכוכב הקולנוע העשיר בהיסטוריה. הסרט הקופתי המזוהה איתו יותר מכל הוא “שליחות קטלנית 2: יום הדין” (1991), שהכניס בקופות כ-520 מיליון דולר ברחבי העולם, והפך אותו לסמל עולמי של קולנוע האקשן. מבחינת רווח אישי, העסקה הטובה ביותר שעשה הייתה דווקא מהקומדיה “תאומים” (1988), שבה ויתר כמעט על שכר בסיס וקיבל אחוזים מהרווחים כאשר לפי דיווחים, הרוויח מהסרט מעל 40 מיליון דולר.
שוורצנגר כיכב גם בסרטים אייקוניים נוספים כמו “רונאן הברברי”, שקרים אמיתיים” ו"זיכרון גורלי”. מעבר למשכורות מהסרטים ומתפקידו כמושל קליפורניה בין השנים 2003 ל-2010, חלק עצום מהונו הגיע מהשקעות מוקדמות בנדל"ן בקליפורניה עוד לפני שהתפרסם. כבר בשנות ה-20 לחייו היה מיליונר נדל"ן, ובהמשך היה שותף ברשת המסעדות Planet Hollywood ששיא הצלחתה היה בשנות ה-90', ובעסקים בתחומי הכושר והבידור. הוא היה נשוי לעיתונאית מריה שרייבר, במשך יותר מ-25 שנה עד לגירושים בשנת 2021, ולזוג ארבעה ילדים.

- הדירוג שקובע חד משמעית: הפועל ב"ש ומכבי חיפה בתחתית, בית"ר בצמרת
- שביתת התסריטאים נגמרה - מה אומר ההסכם שנחתם?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
2 # דוויין "דה רוק" ג'ונסון
הונו של דה רוק (דוויין ג'ונסון) מוערך בכ-1.2 מיליארד דולר. הוא נולד ב-1972 בהייברד, קליפורניה, למשפחת מתאבקים, והתחיל את הקריירה שלו ככוכב WWE לפני שהפך לאחד מכוכבי הקולנוע המבוקשים בעולם. את הונו העצום עשה בזכות שילוב של שכר גבוה משוברי קופות שכיכב בהם, אחוזים מהרווחים ועסקים חוץ־קולנועיים. אחד הסרטים המצליחים ביותר שבהם השתתף הוא “מהיר ועצבני 7 ”, שהכניס כ-1.5 מיליארד דולר ברחבי העולם והפך לשובר קופות ענק. בשנים האחרונות ג'ונסון חתם על עסקת־שיא עם אמזון על סרט האקשן “Red One”, שבגינה קיבל חבילת שכר של כ-50 מיליון דולר, באחת העסקאות הגבוהות שנרשמו אי־פעם לשחקן בסרט סטרימינג. ג'ונסון כיכב גם בלהיטים כמו “ג'ומנג'י: שורדים בג'ונגל” שהכניס כ-962 מיליון דולר וב“מואנה” (בקולו של מאוי).
ארנולד שוורצנגר קרדיט: גרוקקרוז, פיט או צ'אן: מיהו שחקן הקולנוע העשיר ביותר בכל הזמנים?
שחקני קולנוע גדולים ואייקוניים זה מונח ששייך בעיקר לכוכבי עבר. בשנים האחרונות, הוליווד לא הנפיקה כוכב קולנוע צעיר, מוכשר וכריזמטי כמו השמות הגדולים ביותר שעשו מאות מיליונים בתעשייה וידעו גם להפוך את השכר מהסרטים לעסקים מצליחים ולעיתים גם אימפריות שמניבות מאות מיליונים. כוכבי הקולנוע העשירים ביותר מכל הזמנים מכילים בעיקר שחקנים ששיא תהילתם היה לפני 20, 30 או אפילו 40 שנה, לפני עידן הסטרימינג וההצפה שאנחנו חווים בסרטים וסדרות טלוויזיה שעולות לאוויר כל כמה ימים ורובנו לא מזהים את השחקנים. ריכזנו עבורכם את הכוכבים שמזלם הגדול הוא שהם הגיעו להוליווד בזמן תור הזהב שלה, ידעו לדרוש ולהרוויח משכורות עתק וחשוב מכך, ידעו לקחת את ההון שעשו כשחקנים ולהפוך אותו לאימפריות עסקים.
1 # ארנולד שוורצנגר
ארנולד שוורצנגר, אחד מכוכבי הקולנוע הגדולים בהיסטוריה ומושל קליפורניה לשעבר, נמצא במקום הראשון עם הון של מיליארד וחצי דולר. שוורצנגר, שנולד בשנת 1947 בעיירה טאל שבאוסטריה, הפך מאמן פיתוח־גוף לכוכב אקשן, פוליטיקאי ומיליארדר ולפי דירוגים שונים בעולם, נחשב לכוכב הקולנוע העשיר בהיסטוריה. הסרט הקופתי המזוהה איתו יותר מכל הוא “שליחות קטלנית 2: יום הדין” (1991), שהכניס בקופות כ-520 מיליון דולר ברחבי העולם, והפך אותו לסמל עולמי של קולנוע האקשן. מבחינת רווח אישי, העסקה הטובה ביותר שעשה הייתה דווקא מהקומדיה “תאומים” (1988), שבה ויתר כמעט על שכר בסיס וקיבל אחוזים מהרווחים כאשר לפי דיווחים, הרוויח מהסרט מעל 40 מיליון דולר.
שוורצנגר כיכב גם בסרטים אייקוניים נוספים כמו “רונאן הברברי”, שקרים אמיתיים” ו"זיכרון גורלי”. מעבר למשכורות מהסרטים ומתפקידו כמושל קליפורניה בין השנים 2003 ל-2010, חלק עצום מהונו הגיע מהשקעות מוקדמות בנדל"ן בקליפורניה עוד לפני שהתפרסם. כבר בשנות ה-20 לחייו היה מיליונר נדל"ן, ובהמשך היה שותף ברשת המסעדות Planet Hollywood ששיא הצלחתה היה בשנות ה-90', ובעסקים בתחומי הכושר והבידור. הוא היה נשוי לעיתונאית מריה שרייבר, במשך יותר מ-25 שנה עד לגירושים בשנת 2021, ולזוג ארבעה ילדים.

- הדירוג שקובע חד משמעית: הפועל ב"ש ומכבי חיפה בתחתית, בית"ר בצמרת
- שביתת התסריטאים נגמרה - מה אומר ההסכם שנחתם?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
2 # דוויין "דה רוק" ג'ונסון
הונו של דה רוק (דוויין ג'ונסון) מוערך בכ-1.2 מיליארד דולר. הוא נולד ב-1972 בהייברד, קליפורניה, למשפחת מתאבקים, והתחיל את הקריירה שלו ככוכב WWE לפני שהפך לאחד מכוכבי הקולנוע המבוקשים בעולם. את הונו העצום עשה בזכות שילוב של שכר גבוה משוברי קופות שכיכב בהם, אחוזים מהרווחים ועסקים חוץ־קולנועיים. אחד הסרטים המצליחים ביותר שבהם השתתף הוא “מהיר ועצבני 7 ”, שהכניס כ-1.5 מיליארד דולר ברחבי העולם והפך לשובר קופות ענק. בשנים האחרונות ג'ונסון חתם על עסקת־שיא עם אמזון על סרט האקשן “Red One”, שבגינה קיבל חבילת שכר של כ-50 מיליון דולר, באחת העסקאות הגבוהות שנרשמו אי־פעם לשחקן בסרט סטרימינג. ג'ונסון כיכב גם בלהיטים כמו “ג'ומנג'י: שורדים בג'ונגל” שהכניס כ-962 מיליון דולר וב“מואנה” (בקולו של מאוי).
