מנכ"ל אינטל החדש ללקוחות: "תהיו אכזריים איתנו - רק ככה נשתפר"
ליפ-בו טאן מחזיר את המהנדסים של אינטל למרכז הבמה - "יש להם רעיונות מבריקים", רוצה להיפטר ממנהלי ביניים מיותרים ולמקד את החברה בתחומים הצומחים לרבות ה-AI
המנכ"ל החדש של אינטל ליפ-בו טאן, לא מבזבז זמן. הוא נכנס לתפקיד לפני מספר שבועות ויומו גדוש בפגישות פנימיות, שכוללות לימוד המערך הענק של החברה, וגם מחוץ לאינטל - פגישות עם ספקים ולקוחות, וגיבוש מתווה להמשך. אינטל תשיק בקרוב את תהליך הייצור 18A ותולה בו תקוות גדולות: הקלף המנצח של אינטל, או הימור מסוכן?
אך נראה שמה שיהיה המפתח להצלחה של אינטל הוא הלקוחות. האם הלקוחות עדיין מאמינים במוצרים, והאם הם נותנים צ'אנס למוצרים העתידיים של החברה. לצורך כך, טאן מבקש מהם דבר חשוב - תהיו כנים איתנו ואפילו תהיו "אכזריים" איתנו. והכוונה שלו היא שהמשובים של הלקוחות על המוצרים יהיו כנים ובמידת הצורך גם אכזריים, אחרת אינטל לא תדע שהיא צריכה להשתפר ועד כמה היא צריכה לשפר את המוצרים.
זה חלק חשוב בחזרה של אינטל לשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות לצורך פיתוח מוצרים טובים, אבל הדרך ארוכה. טאן הציג אתמול בכנס של אינטל ללקוחותיה אירוע "Vision" של החברה בלאס וגאס. הוא הציג חזון של חברה רזה יותר, ממוקדת יותר, שתשים את המהנדסים שלה במרכז ותקשיב ברצינות ובכנות למשוב הלקוחות – גם כשזה לא נעים לשמוע.
- לאחר שנים של ניהול לקוי ושאננות: מנכ״ל אינטל מודיע שהוא בא ״לנקות״
- אינטל רוצה את אפל כמשקיעה - המניה זינקה ב-6%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7