• מציגה לוגו חדש להדגשת מיצוב בינלאומי אחיד למותג; מעצבת 2 תתי מותג: "מיס טריומף" ו-"קלאסיק ביי טריומף"; מנכ"ל טריומף ישראל: "לאישה בישראל יש מודעות מהגבוהות בעולם לאופנה תחתונה"
    |17/06/2007
  • הזהות המיתוגית החדשה כוללת לוגו חדש וסלוגן: "צבר - כל החופש בעולם"; ההשקה תלווה בקמפיין טלוויזיה בהשקעה של 2 מיליון שקל
    |17/06/2007
  • פוטנציאל השוק של מערכת ה-Noga בארה"ב מוערך בכ-32 מיליון דולר בשנה
    |17/06/2007
  • בבנק אגוד מעריכים כי בשבוע הקרוב טווח המסחר של הדולר צפוי להיות בין 4.07 ל-4.20 שקל. בבנק לאומי לא צופים שינוי מהותי ובבנק הפועלים ממליצים להמשיך להחזיק רכיב מט"ח בשיעור של 10%
    |17/06/2007
  • הקמפיין בשיתוף עם מדיהקום נבחר למגזין היוקרתי הבוחר את מהלכי המדיה הקריאטיביים ביותר מכל העולם
    |17/06/2007
  • ניהול מרכזי של סביבות אחסון הטרוגניות וקונסולידציה אמיתית של מערכי אחסון גדולים נחשבו עד לא מזמן כאידיליה רחוקה. כיום זה אפשרי - והניסיון שנצבר באלפי גופים בעולם, מלמד כי התועלות העסקיות מוחשיות ומשמעותיות מאת: אורי רבין
    |17/06/2007
  • בבנק סבורים, כי ברמת שער החליפין הנוכחית על בנק ישראל להשאיר את הריבית ברמתה הנוכחית ב-12 החודשים הקרובים
    |17/06/2007
  • ינחו יחד עם עפרי פרשקולניק את "ג'טיקס קלאב" - שידורי קיץ המועברים ממלון "קלאב הוטל אילת" בשיתוף רשת המלונות ובהשקעה של כ-500 אלף שקל
    |17/06/2007
  • גלוית נשיא המדינה שמעון פרס, בצילום ייחודי של צלם העיתונות זיו קורן, מופצת בברים ובבתי הקפה ביוזמת "הגלויה של שלי"
    |17/06/2007
  • יככב לצד התרנגולת המופיעה בלוגו המותג; הקמפיין בהשקעה של כ-3.5 מיליון שקל, הנו לסדרת השניצלים עם ירקות
    |17/06/2007
מציג דף 6142 מתוך 10145