בסקר מיוחד שיזם ארגון ג'וינט ישראל לקראת יום הצעיר הבינלאומי השנתי שיצויין מחר ע"י האו"ם מגלה כי 84% מצעירים חושבים כי המדינה אינה פועלת מספיק כדי לעזור לזוגות צעירים בתחום הדיור
הכנסותיה של חברת האינטרנט הסתכמו ב-27.1 מיליון שקל. ההכנסות מפרסום זינקו ב-95%, בעוד מכירות התוכנה לארגונים ירדו ב-11%. הרווח לפני מס זינק ב-32% בהשוואה לרבעון המקביל
מאז 2007 עובדת סמל"ת עם דרורי-שלומי על פיאט ואלפה רומיאו ועכשיו גם על 'אבארט' מבית פיאט. תקציב פרסום נוסף שעשוי להגיע לדרורי-שלומי הוא של לנצ'יה שבודקת חזרה לשוק בארץ
ריבית המשכנתאות הצונחת מחודש לחודש אינה פועלת בקו אחד עם תכנית בנק ישראל להורדת מחירי הדירות. בנק ישראל: "סך המשכנתאות שניתנו במחצית הראשונה של השנה גבוה ב-52% מהתקופה המקבילה אשתקד"